Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Apple iPad третього покоління відрізняється наявністю екрану Retina надвисокої роздільної здатності (2048x1536, не всі HDTV можуть таким похвалитися, не кажучи вже про ноутбуках / планшетах), оновленого двоядерного процесора Apple A5X (ARM Cortex-A9, 2х1 ГГц, посилений чотирьохядерний GPU), камери iSight на 5 Мп з просунутою оптикою і записом HD-відео (1080p). Новий потужний акумулятор підтримує роботу пристрою протягом 10 годин, - при всьому при цьому планшет залишився практично настільки ж тонким (на 0,6 мм товще, ніж iPad2) і легким (детальніше див. Матеріал рубрики «Apple iPad »Від 12 березня 2012 року). У Санкт-Петербурзькій «Евросети» у продажу є 6 конфігурацій нового iPad, в чорному і білому кольорі кожна: iPad new Wi-Fi 16GB (20490 рублів), iPad new Wi-Fi 32GB (24490 рублів), iPad new Wi-Fi 64GB (28490 рублів), iPad new Wi-Fi + Cellular 16GB (26990 рублів), iPad new Wi-Fi + Cellular 32GB (30990 рублів), iPad new Wi-Fi + Cellular 64GB (35490 рублів). З 25 травня буде також відкрито продаж нового iPad в інтернет-магазинах компанії, що дозволить здійснити доставку новинки в будь-яке місто РФ.
25 травня в 00.01 продажу iPad New стартували в «Евросети»
У флагманському салоні «Евросеть» на Невському, 54, покупці перших 12 нових iPad отримали 10% від вартості оплаченого товару у вигляді бонусних балів на карту «Кукурудза». Кожен покупець з наступних 12 нових iPad отримав запрошення на концерт репера Басти на 2 персони (захід пройде в жовтні в новому клубі Північної столиці). Якщо в момент покупки iPad (в чеку) проходять і інші товарні позиції, 10% нараховується тільки на вартість купленого нового iPad. Розрахунок суми балів здійснюється за формулою: сума покупки х 10% х курс балів до рубля (1 рубль = 10 балів). Флагманський салон «Евросети» цікавий своїм інтер'єром: в одному із залів збережений історичний інтер'єр в східному стилі, а стелю навіть захищений спеціальними датчиками (до 2006 року в ньому розташовувалася перукарня, яка працювала протягом усього часу блокади, в залі присутній нагадує про це табличка ). Скоро у флагманському салоні «Евросети» відбудеться запланований ребрендинг, після якого всі товари, крім мобільних телефонів, будуть перебувати у відкритій викладці. За повідомленнями ритейлера, в даний час на Північно-Заході працює понад 530 салонів «Евросеть», з них більше 200 - в Санкт-Петербурзі і Ленобласті.
Флагманський салон «Евросеть» на Невському проспекті, СПб: стеля салону
зберіг історичний вигляд і захищений спеціальними датчиками
Попередня модель Apple iPad продавалася з вересня 2011 року і продається в салонах «Евросети» до сих пір - в магазині представлений повний модельний ряд. У день продається від 50 до 100 планшетів - за ціною нова модель з аналогічними характеристиками на 4500 - 5000 рублів дорожче. Найголовнішою відмінністю нового iPad, за словами продавців салону, є надвисокий дозвіл дисплея, виконаного за технологією Retina. Вона застосовувалася і в iPad 2, але в новій моделі дозвіл дисплея збільшилася в 4 рази до 2048x1536 пікселів. Друга важлива відмінність - в двоядерному процесорі A5X, а також збільшена ємність акумулятора (три осередки замість двох). І хоча Apple не вказує ємність акумулятора iPad New, повідомляється, що в режимі активного прослуховування музики і перегляді відео, а також інтернет-серфінгу планшет працює без підзарядки до 10 годин. Третім важливим відмінністю Apple iPad New від iPad 2 могла б стати підтримка технології бездротового зв'язку четвертого покоління LTE, але, на жаль, підтримувані новою моделлю планшета діапазони актуальні лише для США і Канади (700/2100 МГц), але ніяк не для Європи і Росії , що відноситься до тієї ж зоні розподілу спектра. Тут в діапазоні 2100 МГц розгорнуті мережі 3G / UMTS, а діапазон 700 МГц для стільникового зв'язку взагалі поки не задіяний, що стосується LTE, то він у нас працює в європейському діапазоні 2600 МГц (див. Матеріали за підсумками запуску мереж LTE Yota від 12 травня 2012 року і « Мегафона »Від 15 травня 2012 року), а також в перспективі - в нижньому діапазоні 800 МГц. Але в Apple це передбачили, розсудливо прибравши 4G з реклами (в російському ритейлі iPad New йдуть як Wi-Fi + Cellular, а не Wi-Fi + LTE як в США) і забезпечивши підтримку мереж 3G в світових діапазонах. Тому нам, втім, як і решти Європі, доведеться задовольнятися підтримкою iPad New технології 3G / UMTS / HSPA + з максимальною швидкістю доступу до 42 Мбіт / с, що дуже навіть непогано. Проте абсолютно всі моделі iPad New мають вбудований Wi-Fi-модуль, який працює в стандарті 802.11 (a / b / g / n).
Директор флагманського салону «Евросеть» на Невському пр. Ігор Серогодскій
демонструє новий iPad першим покупцям
Не секрет, що на Заході великим перевагою користуються саме Wi-Fi-версії планшетів без підтримки стільникових мереж (не відноситься до Росії, де мережі Wi-Fi зустрічаються не так часто). За даними ABI Research, лише 25% проданих в першому кварталі 2011 року планшетів підтримували 3G, а в другому кварталі - лише 13% (див. Матеріал рубрики «Apple iPad »Від 17 січня 2012 року). Тому за ті ж гроші користувачі отримують тепер новий планшет з надвисокою роздільною здатністю екрану і новою камерою - саме це і забезпечить New iPad популярність. «З виходом iPad New Apple завдала удару по конкурентах відразу в двох напрямках: Motorola, Asus і HTC продають свої планшети за ціною $ 500 - 700 або більше, широко використовуючи операторське субсидування, щоб знизити її до рівня iPad. Тепер же Apple пропонує HD iPad не тільки з новим екраном з високою роздільною здатністю, але і підтримкою мереж LTE приблизно за ту ж вартість, що і конкуренти, чиї пристрої позбавлені такої функціональності. Крім того, близько 60% користувачів планшетів iPad придбали моделі за $ 499. Конкуренти ж змогли почати масові продажі своїх планшетів тільки після значного зниження їх ціни до рівня 50% вартості найдешевшого iPad, мова йде, перш за все, про Amazon Kindle Fire і RIM PlayBook. Тепер же iPad 2 пропонується ще дешевше - всього за $ 399, що викличе ще більшу відповідь зниження цін і з боку конкурентів », - зазначає віце-президент Yankee Group Карл Хоу (Carl Howe).
Москва, вул. Тверська, до старту продажів iPad New в «зв'язковим» залишається один годину
Однак в Росії, з розвиненою Wi-Fi-сіткою лише в великих містах, підтримка 2G / 3G виявиться вельми корисною. Проте ціни на iPad2 все ж помітно спустилися. Так онлайн-магазин «Зв'язкового» пропонує модель Apple iPad2 Wi-Fi на 16 Гбайт за 14990 рублів (раніше 18990), а вартість моделі з такою ж пам'яттю і модулем 3G взагалі впала до рівня 23990 (раніше 33990 рублів). Знизила вартість попередньої версії iPad і «Евросеть», - онлайн-магазин пропонує такі ж ціни на моделі Apple iPad2 WiFi на 16 Гбайт (моделей iPad 2 WiFi / 3G з пам'яттю 64 Гбайт за 29990 рублів вже немає в наявності). В «Ельдорадо» та ж історія: iPad2 Wi-Fi з 16 і 32 Гбайт пам'яті коштує 14999/21999 рублів відповідно. Таким чином, якщо вам немає особливої різниці в якості дисплея і вистачає слабенькою камери iPad2, то зараз настав найкращий час для його покупки.
Одночасно продажу нового iPad New стартували і у флагманському салоні «Зв'язковий» в Москві (вул. Тверська, 17). З цієї нагоди «Зв'язковий» підготував акцію «Не проспить найважливішу ніч в році», в рамках якої відбулася піжамна вечірка за участю покупців, журналістів і топ-менеджерів ГК «Зв'язковий». При цьому два володаря найоригінальніших піжам виграли знижки 25 і 10 тис. Рублів на новий iPad. А перші покупці змогли отримати планшетники з рук генерального директора ГК «Зв'язковий» Дениса Людковська і виконавчого віце-президента компанії Майкла Тача. У «зв'язковим», як і в «Евросети», iPad New c підтримкою Wi-Fi коштує: 20, 490 рублів за модель з об'ємом пам'яті 16 Гбайт, 24 490 рублів за 32 Гбайт і 28 490 рублів за 64 Гбайт. Відповідно, моделі з підтримкою Wi-Fi + Cellular: 26, 990 рублів з пам'яттю на 16 Гбайт, 30 990 рублів за 32 Гбайт і 35 490 рублів за 64 Гбайт. «Багато користувачів з нетерпінням чекали офіційного старту продажів iPad, що доводить безліч гостей, які прийшли опівночі в наш флагманський магазин« Зв'язковий 3 »на Тверській, - купували відразу і по 2, і по 3 планшетника. Продукція бренду Apple дуже затребувана на російському ринку, тому ми впевнені, що перша партія буде реалізована максимально швидко », - розповів комерційний директор ГК« Зв'язковий »Юрій Лабіс.
Генеральний директор і виконавчий віце-президент ГК «Зв'язковий» Денис Людковська (зліва)
і Майкл Тач брали участь у продажу перших iPad New
«Ми хочемо зробити справжнє свято для наших відвідувачів. Наше шоу має на увазі багато призів і частувань. Що стосується даного ринку в цьому році, він, за прогнозами, складе близько 1,3 млн одиниць, iPad займе мінімум відсотків 50, наша частка на цьому ринку буде досить серйозною. В цілому в минулому році ми продали більше 370 тис. Ноутбуків, нетбуків і планшетів, з них на планшети довелося більше 30%. Apple для нас є новим продуктом, адже ми стали офіційним ресейлерів компанії тільки цієї весни, тому продаж їх продуктів є дуже перспективним майданчиком розвитку », - зазначив, у свою чергу, виконавчий віце-президент ГК« Зв'язковий »Майкл Тач.
Роздрібна мережа МТС ( «Російська телефонна компанія») в ніч з 24 на 25 травня о 00 годині також розпочала продаж планшета Apple iPad New, оголосивши в зв'язку з цим спеціальну пропозицію: покупці планшета отримують місяць безлімітного Інтернету в подарунок або пакет з 300 SMS. У салонах МТС покупці і користувачі планшетів iPad можуть придбати microSIM, підключитися до спеціального тарифу «МТС Коннект 4», розробленого для data-пристроїв і вибрати одну з безлімітних опцій, що дозволить оптимізувати витрати на мобільний Інтернет. На вибір абонентам тарифу надається одна з чотирьох безлімітних опцій «Безліміт-Mini», «Безліміт-Maxi», «Безліміт-Super» або «Безліміт-VIP».
Старт продажів перших iPad New у флагманському салоні «Зв'язковий» на вул. Товариський в Москві