Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Wired: Новий детектор брехні на службі американських митників
Журнал Wired опублікував великий огляд способів виявлення брехунів, які використовували американські влади в різні роки. Звичайний поліграф, пристрій якого не сильно змінилося з 50-х років, залишає брехунів багато можливостей для того, щоб залишитися неспійманих. Дослідження в області визначення брехні по рухах тіла не мали великого успіху. Здавалося б, прогрес зупинився. Але недавно на службу американської митниці надійшов новий кіоск, який становить аватар приїжджає в країну по виразу обличчя і тону голосу. З його допомогою митний контроль може бути повністю автоматизований.
Businessweek: Дивацтва в оформленні офісів стартапів
Видання виявило кілька закономірностей того, як стартаперів організовують свій побут. Їх методи здаються досить дивними. Іноді вони обладнують снек-бари та кухні, в той час як в офісі може стояти лише один стілець, і сидить на ньому побоюється зайвий раз вставати, щоб не втратити своє місце. Співробітники багатьох компаній намагаються забезпечити собі якусь подобу усамітнення, використовуючи великі екрани моніторів як перегородки. Часто молоді компанії створюють велопарковки, а також дозволяють співробітникам заводити в офісі домашніх тварин.
«Качкодзьоб»: Зразок незграбного SMM
Незручна ситуація трапилася на сторінці Facebook інтернет-гіпермаркету «Качкодзьоб», помітили в «Цукерберг подзвонить». Користувачці мережі Марія Бургас залишила відгук, в якому розкритикувала систему доставки магазину: «Запізнюються на кілька годин ваші водії взагалі завжди. Ненадійність вашого сервісу, здається, вже заслуговує публічного висвітлення. Щоб люди розуміли, що, зробивши у вас замовлення, не слід сподіватися на те, що ви його виконаєте ». Відповіді компанії довго чекати не довелося: труднощі пояснили переходом на нову технологію доставки. При цьому Марію Бургас назвали Борисом. У своєму наступному повідомленні вона підкреслила: «Я не Борис». Ті, хто спостерігав за конфліктом користувачі приєдналися до обговорення і визнали за необхідне уточнити, що вони теж не Бориси. Згладити конфлікт SMMщікам «качкодзьоба» не вдалося, і в пості зараз тільки наростає кількість незадоволених покупців. Нагадаємо, що кілька років тому назва цього гіпермаркету стало інтернет-мемом через великої кількості платних постів в блогах.
Ерік Шмідт: Пригоди глави Google
в Північній Кореї
Ерік Шмідт на початку року відвідав Північну Корею з приватним візитом, але нікому нічого не розповідав про свою подорож до минулого понеділка. Коли Шмідт заговорив, стало ясно, що він просто не міг раніше підібрати слів для того, щоб описати яке вразило його суспільство. На початку тижня він опублікував великий і грунтовний пост в своєму акаунті , В якому повідомив багато цікавих фактів про Північну Корею. Він, наприклад, підтвердив загальну думку про те, що Північна Корея - дуже ізольована з точки зору технічного прогресу країна, що вільний доступ до інтернету тут мають тільки держслужбовці та військові, а простим громадянам вийти в мережу складно. Шмідт був вражений тим, що розмовляти йому було дозволено тільки з співробітниками місцевої служби безпеки, а зі звичайними людьми на вулицях він не міг зустрітися навіть поглядом - вони відводили очі і дивилися в підлогу. Шмідта в поїздці супроводжувала його дочка Софія, тут можна побачити фото, які вона зробила по дорозі.
Quora: Які ролики на YouTube треба обов'язково подивитися підприємцю
На дискусійному порталі Quora підприємці обговорюють, які відео на YouTube неодмінно потрібно подивитися, щоб справи йшли в гору. Мова, звичайно, не про «листи щастя» ( «подивися це відео 50 раз і перепис одному на стіну, і тебе чекає багатство»), а про мотивуючих промовах і висококласних презентаціях. У цьому тред, як зазвичай, багато Стіва Джобса. Крім засновника Apple, користувачі Quora радять дивитися лекції професора Гарварда Клейтона Кріста, виступи Пітера Тіля (співзасновник PayPal) і мотивуючий мультфільм, накладений на промова американського журналіста Даніеля Пінка.
The Verge: Революція дизайну від Google
The Verge розповідає про те, як гендиректор Google Ларрі Пейдж прийшов і виправив все. «Він просто прийшов на збори і сказав: привіт, я Ларрі, ми зараз будемо все тут переробляти», - згадує один із співробітників Google. Пейдж, хоча і оцінював функціонал Google дуже високо, не міг змиритися з тим, що продукти компанії виглядають не так добре, як йому хотілося. А дизайн, по Пейджу, - це не означає робити речі більш корисними або красивішими, це означає зрозуміти, як правильно зробити річ.