- Сутність «trade-in»
- Trade-in в питаннях і відповідях
- Перспективи «trade-in» в Росії
- Перевірено на собі
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Будь автолюбитель рано чи пізно стикається з проблемою покупки нового або вживаного автомобіля. Проблема ця полягає у виборі варіанту придбання машини: можна купити авто в салоні за готівку, можна взяти простий кредит на покупку «залізного коня», можна піти на авторинок, ну а можна скористатися такою послугою, як «trade-in», що надається багатьма автосалонами .
Рейтинг автопослуг показує, що останнім система «trade-in» стає дуже популярною. Автолюбителі, гідно оцінивши заощаджений час і гроші, вдаються до «trade-in» повторно. Не секрет, що продаж уживаного авто і покупка нового - заняття досить копіткі, пов'язані з особливостями російського автомобільного ринку. До того ж, вони вимагає масу вільного часу і грошей. Спростити процедуру продажу-купівлі авто і здатна схема «trade-in».
Виявляється, що послуга «trade-in» приваблива не тільки для самих дилерів, що займаються перепродажем уживаного авто, але і для покупців. Економія часу та гарантії безпеки нині дорогого коштують. До речі, в Європі це зрозуміли значно раніше, і тепер, наприклад, в Німеччині, за даною схемою продається близько 50% нових автомобілів. Сам механізм реалізації іномарки по системі «trade-in» у численних автодилерів гранично схожий. Як обміну підходять ліквідні автомобілі, якими вважаються у нас іномарки не старше 6-7 років. Можуть підійти і вітчизняні авто (правда, не всіх марок) не старші трьох років і в пристойному стані.
Сутність «trade-in»
Trade-in - послуга взаємозаліку при покупці нового або вживаного автомобіля. Тобто, купуючи автомобіль в компанії, яка надає послугу «trade-in», вартість старого авто зачитується в рахунок вартість нового. Відбувається це все наступним чином: фахівці компанії оцінюють ваш автомобіль і, при обопільній згоді з фірмою, ви вже через деякий час їдете на новій автомашині. При чому весь процес взаємозаліку контролює персональний менеджер. Оформлення всіх необхідних паперів при продажу по системі trade-in бере на себе фірма. Таким чином, клієнт не втрачає часу в чергах ГИБДД.
Головна відмінність trade-in від звичної покупки на авторинку - це юридична безпека. На ринку завжди багато шахраїв, які торгують краденими машинами. І тут дуже великий ризик втратити і гроші, і авто. А всі автомобілі, що надходять по системі «trade-in», проходять не тільки передпродажну підготовку, а й ретельну перевірку на «чистоту» в ГИБДД. Так що, купуючи транспортний засіб, ви можете не турбуватися про те, що воно в розшуку. Однак, «trade-in» передбачає невелику втрату від вартості автомобіля, якби його продавали на ринку. Але якщо ваша машина має «технічно чисту репутацію», тобто не потрапляла в серйозні ДТП, акуратно експлуатувалося, втрати будуть мінімальні.
Trade-in в питаннях і відповідях
1. Що таке «trade-in»?
Це система взаємозаліку, яка дозволяє зарахувати вартість старого автомобіля в рахунок вартості будь-якого нового або вживаного, що купується в салоні.
2. Як це відбувається?
Клієнт приїжджає в автосалон, там його машину оцінюють і, якщо автолюбителя все влаштовує, він залишає ключі від свого старого автомобіля і через нетривалий час їдете на новому.
3. Які обмеження накладаються на прийняті автомобілі?
Зазвичай автосалони приймають будь-які автомобілі іноземного виробництва та майже всі російські авто, що пройшли митне очищення і не значаться в базах даних по викраденню і розшуку.
5. Хто бере на себе оформлення всіх необхідних паперів при продажу по системі trade-in?
Фірма. Тим самим вона звільняє клієнта від нервування в ГИБДД.
6. Чи можна придбати за системою «trade-in» старий автомобіль?
Так, це можливо, причому на тих же умовах, що і придбання нового авто.
Перспективи «trade-in» в Росії
За останні роки продажу за схемою trade-in в РФ значно зросли. Кількість бажаючих обміняти з доплатою свій старий автомобіль на новий збільшується дуже швидко. За оцінками фахівців, за даною схемою в Росії, в середньому, сьогодні продається кожна дев'ята нова іномарка. Природно, з часом механізм trade-in перетворюється з елітної «примочки» пафосних автосалонів в цілком демократичне пропозицію. Сьогодні за такою схемою можна придбати не тільки дорогу і солідну машину, але і цілком народні марки.
Перевірено на собі
Відвідавши кілька автосалонів і поговоривши з менеджерами про покупку машини за системою «trade-in» ми прийшли до наступних висновків:
1. Практично всі автомобільні салони хоч трохи, але занижують оціночну вартість авто. Так, наприклад, якщо стара 3-річна ВАЗівська «десятка» коштує на ринку приблизно $ 4600 то в автосалоні за неї навряд чи дадуть більше $ 4200.
2. Не всі старі автомобілі цікавлять автосалони. Наприклад, у вас можуть не прийняти машину будь-якої рідкісної або непопулярною марки (Buick, Pontiac, УАЗ, ЗАЗ і т.д.).
3. Найвигідніше по системі «trade-in» здавати в залік нового транспортного засобу не сильно поїждженого автомобіль в хорошому тех. стані. У автосалонів, що працюють зі схемою «trade-in», популярні вітчизняні машини не старше 3 років і іномарки не старше 5-6 років.
4. Чим старше ваш автомобіль, тим в меншу суму його оцінять. Авто старше 10 років часто взагалі не доцільно здавати за схемою «trade-in».
5. Прямуючи в салон для здачі свого автомобіля в оцінку, варто пройтися по авторинках, почитати оголошення про продаж аналогічних авто, щоб зорієнтуватися в середній вартості транспортного засобу.
6. Вирішивши скористатися покупкою нового авто за системою «trade-in» не стане зайвим об'їхати кілька автосалонів які працюють з даною схемою. Цілком можливо, що в якомусь із салонів ваше старе авто оцінять в більшу суму.
Для того, щоб розібратися в роботі системи «trade-in» наведемо два наочних прикладу:
1. Маємо автомобіль ВАЗ 2112 2002 року випуску з пробігом 60 000 км. Середня ринкова ціна машини в Москві - $ 5 000. У автосалоні машину оцінюють (виходячи з зовнішнього вигляду, тих стану, дефектів і т.д.) в $ 4 500. У тому ж салоні планується покупка авто Lada Kalina (ВАЗ 1118) в комплектації «люкс» за $ 9 500. Віддавши в залік нової машини стару 2112 і доплативши $ 5 500 стаємо володарем нового авто. У підсумку ми втратили $ 500, але виграли час і зберегли нерви.
2. В наявності є авто VW Passat B4 1996 року випуску з пробігом під 200 000 км. Хочемо поміняти його на однокласника - новий Ford Mondeo (в салоні потрібна нам машина коштує $ 24 500). Passat продається на ринку в середньому за $ 7 000. В автосалоні же (в зв'язку з тим, що машина вже стара і досить сильно зношена) седан оцінюють в $ 6 000. Виходить, що для того, щоб придбати Ford нам потрібно доплатити $ 18 500. Це вже не доцільно. Краще спробувати продати старе авто на ринку або ж обміняти його на інший автомобіль класом нижче і дешевше.
1. Що таке «trade-in»?2. Як це відбувається?
3. Які обмеження накладаються на прийняті автомобілі?
5. Хто бере на себе оформлення всіх необхідних паперів при продажу по системі trade-in?
6. Чи можна придбати за системою «trade-in» старий автомобіль?