Дівчата на велосипедах

  1. Даша Перли, редактор моди порталу Look At Me
  2. Маша Фролова, байєр магазинів Fred Perry і Kixbox, пише для Tourist Magazine
  3. Світла Мюллер, працює в Playing Fashion і Gameland
  4. Надя Королева
  5. Аня, студентка Всеросійської Академії Зовнішньої Торгівлі
  6. Діна Рамазанова, працює в нафтоторгової компанії
  7. Юля Бусоргіна, директор проекту Drive Dance Project
  8. Катя Браткова, фоторедактор журнал "Афіша"

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Велосипеду як швидкому та екологічному способу пересування немає рівних: шлях на роботу або на зустріч з його допомогою легко скоротити. Be-in поговорив з дівчатами, всім іншим видам транспорту воліють велосипеди

Дівчата розповіли, що вони думають про проблему велопарковок в столиці, з якими труднощами стикаються на дорозі, як ставляться до водіїв проїжджаючих машин і в чому зазвичай одягнені, коли катаються.

Даша Перли, редактор моди порталу Look At Me

Даша Перли, редактор моди порталу Look At Me

Велосипед Trek Drift

Мій підхід до катання на велосипеді абсолютно дилетантський. Свій велосипед я купила чотири роки тому в найближчому магазині спортивної техніки. Для мене не були важливі ні марка, ні колір. Тоді я навіть не знала відмінності між "шосейних" і "круїзерів", та й допомогти мені було особливо нікому - всі мої друзі і знайомі одночасно почали кататися на велосипедах лише років зо два тому.

Раніше, коли мій велосипед стояв вдома, на "Південно-західної", мені доводилося годину їхати до роботи в центр по Ленінському проспекту. Назад завжди було важче, бо дорога йде в гору. Іноді я робила злочин проти людства і принизливо вела великий, сама йдучи пішки. Зараз, коли я перевезла його до редакції, він майже весь час стоїть в офісі, і катаюсь я переважно вдень, коли в усьому місті пробки.

Найбільше я люблю кататися в парках - в тому, що на проспекті Вернадського, і в Парку Перемоги. Мені досі страшно на проїжджій частині, завжди намагаюся їхати по тротуару, хоч і чую в цей час все лайки світу. Більшість людей реагує на велосипедистів не надто адекватно. Воно й зрозуміло: ділити один простір з пішоходами дійсно непросто. При казуси я зазвичай обробляють посмішкою і боязким "вибачте", хоча пару раз доводилося отримувати пакетом по голові.

Наші дороги не пристосовані не тільки для велосипедів, а й для машин. Тут і говорити особливо нічого.

Що стосується одягу, то я катаюся в тому ж, що і ношу зазвичай. Тільки туфлі або босоніжки на підборах я зазвичай кидаю в рюкзак і вдягаю лофери або кеди. Я не знаю, як стиліст Кетрін Баба крутить педалі на неймовірних шпильках - для мене це з області фантастики, це викликає у мене почуття подиву і захоплення одночасно.

Маша Фролова, байєр магазинів Fred Perry і Kixbox, пише для Tourist Magazine

Маша Фролова, байєр магазинів Fred Perry і Kixbox, пише для Tourist Magazine

Велосипед 14Bike Co

Катаюся на подвір'ях і провулках навколо Патріарших ставків, по вуличках між Старим Арбатом і Остоженка, також в Лужниках і на Ходинському полі. Вулиця 1905 року-Пресненський вал-Мала Грузинська-Зоологічна-Ермолаевский провулок-Бронние-Страсний бульвар-Петрівка - це постійний маршрут на роботу. Якщо ж їжу просто гуляти, то вибираю різні шляхи.

Проблеми, з якими я стикаюся: щільний московський трафік, бордюри і нав'язливе увагу чоловіків на автомобілях

Треба бути уважним і стежити за дорогою, неважливо, де їдеш: по проїжджій частині або тротуару. У нас велосипедист в принципі не може відчувати себе так само спокійно, як в Європі, і особливо дівчина-велосипедист.

Парковки я б зробила всюди, на кожній великій і жвавій вулиці, у кафе, бібліотек, музеїв і галерей. І близько університетів обов'язково.

Сукня для катання я б одягла, а от взуття на підборах для мого велосипеда незручна. Каблуки, мені здається, можливі на жіночому прогулянковому велосипеді з кошиком і спеціальної посадкою, що дозволяє тримати поставу.

Світла Мюллер, працює в Playing Fashion і Gameland

Світла Мюллер, працює в Playing Fashion і Gameland

Велосипед Kross Olander

Місця моїх велопрогулянок: Таганська, Китай-місто, набережні, Воробйови гори, Нескучний сад. Звичайний маршрут: доїжджаю до Таганки, потім по набережних - від Котельнической до Фрунзенської, а там вже Воробйови гори. Іноді їжджу до роботи на Автозаводській, це недалеко від будинку.

Проблеми на дорозі - бордюри, відсутність парковок, велодоріжок, спеціальних спусків на сходах, плюс неадекватні водії ... У Москві зовсім немає парковок, які життєво потрібні біля метро, ​​офісів, супермаркетів, клубів, кафе. Мої ж проблеми починаються прямо з вузького ліфта в моєму будинку, де брудниться одяг і з великими труднощами вміщається велосипед.

В цілому люди реагують нормально, але поступитися дорогу для багатьох - це щось надприродне, лякаються і здригаються від дзвінка. На світлофорах треба переходити дорогу, але я все одно переїжджаю.

Тут якось не виникає бажання їздити завжди і скрізь, виїхати в Москві на велосипеді - ціла церемонія. Але в Європі це найкращий спосіб пересування; я орендую велосипед в кожному місті, куди вирушаю.

Надя Королева

Надя Королева

Велосипед Gary Fisher

Цей велосипед я купила років зо три тому. Коли тільки починала кататися, все підходили і говорили, який він гарний. Потім стала кататися рідше, тому що їздити по проїжджій частині боюся, а по тротуарах не хочу: заважаю всім перехожим.

У місті немає велодоріжок, мене саму пару раз велосипедисти зачіпали кермом. Взагалі я дуже акуратно їжджу, ну і різниці днем ​​в результаті дуже мало з пішою прогулянкою. Так що намагаюся тільки вечорами і ночами кататися. Завжди планую свій маршрут через Покровку: там є зручна смуга для пересування, також люблю кататися по набережних.

В кошику я вожу багети і вино. Дуже складно піднімати і спускати велосипед, немає парковок, де можна було б спокійно залишити велосипед.

Аня, студентка Всеросійської Академії Зовнішньої Торгівлі

Аня, студентка Всеросійської Академії Зовнішньої Торгівлі

велосипед TREK

Катаюся по центру міста і в парках, доїжджаю до Бауманської і звідти по Маросейка, світ за очі.

Найбільша проблема для мене - їхати в гору, це дуже важко. Ну і, звичайно, дороги у нас не завжди рівні, а ще моя проблема - "топографічний кретинізм", але я більш-менш справляюся.

Люди реагують по-різному, часто вигукують: "РОЖЕВИЙ ВЕЛОСИПЕД !!!". Одного разу якийсь чоловік вигукнув: "Ось це стиль!"

У плаття, як виявилося, досить зручно кататися; на підборах ще не пробувала, але на рівній дорозі, думаю, проблем не буде. В кошику вожу фрукти: дуже зручно і класно!

Діна Рамазанова, працює в нафтоторгової компанії

Діна Рамазанова, працює в нафтоторгової компанії

Спортивний велосипед Specialized

Я катаюся по Китай-місту, Луб'янці, по набережних. Мій частий маршрут: Китай-місто - "Стрілка", улюблене місце - Воробйови гори.

Чоловіки часто оглядаються, а іноді інші велосипедисти пропонують до них приєднатися.

Потрібно дотримуватися правил: пропускати пішоходів, зупинятися на світлофорах, показувати "поворот". Часом стикаюся з нерозумінням на дорозі: водії не пропускають на проїжджій частині, велосипедист для них перешкода.

Бракує, звичайно, парковок - вони неодмінно повинні бути біля магазинів і кафе.

В спідницях і сукнях спокійно можна кататися, але не на спортивному велосипеді. На відміну від Європи, у нас вимушено екстремальне водіння, і бордюри дуже заважають.

Юля Бусоргіна, директор проекту Drive Dance Project

Юля Бусоргіна, директор проекту Drive Dance Project

Велосипед Jamis Durango

Я з одним на пару проїжджаю тридцять кілометрів на велосипеді: від Котельников через Філі, Крилатське, Срібний Бор в Строгіно, і назад. Взагалі, для мене велосипед не міське засіб пересування, а для фана і подорожей. В ідеалі повинен бути такий велотріп, найкраще з перешкодами. Люблю кататися по набережних. На дорозі зустрічаються хами, є нервові пішоходи, які починають шарахатися - це даремно! Найкраще з боку пішохода: просто йти по своїй траєкторії і зі своєю швидкістю. Я сама об'їду, паніка тут ні до чого.

Катя Браткова, фоторедактор журнал "Афіша"

Катя Браткова, фоторедактор журнал Афіша

Велосипед Fixed Gear

Катаюся в основному по центру міста, їжджу по проїжджій частині, так як на "фікс» по бордюрах скакати незручно, та й в принципі велосипед повинен їздити по проїжджій або спеціальних доріжках, тротуар - це місце для пішоходів.

Найчастіше їжджу по Пречистенці і бульварах, це дорога з дому на роботу. Увечері виїжджаю покататися, тут вже маршрути непередбачувані. Останнім часом полюбила бувати в Парку культури / Нескучне саду / Воробйових горах - там чисте повітря, багато місця і новий асфальт.

Основні проблеми на дорозі пов'язані з труднощами у взаємодії. Іноді водії не помічають велосипедистів, але це зрозуміло - ми маленькі. Так що потрібно весь час бути пильним, щоб не підрізали та інше, прораховувати можливі ситуації; в цьому плані дуже добре допомагає наявність водійського стажу, якого у мене, наприклад, немає, хоч я і намагаюся постійно аналізувати дорожню ситуацію. Важливо сигналізувати і взагалі намагатися бути помітним для водіїв, враховувати "сліпі зони" автомобіля.

Велосипед мій гарний, легкий, але дівчата на таких взагалі не часто їздять, наскільки я помітила.

В принципі, я завжди знаходжу, де прикувати свого "коня", парковками рідко користуюся, тому що їх елементарно мало і до того ж більшість з них дуже низькі, реально причепити велосипед тільки за колесо, що не дуже безпечно: можуть колесо відкрутити і вкрасти велосипед.

Фото: Олена Чендлер.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online