- Опис бізнес-проекту
- Спектр послуг, що надаються
- аналіз ринку
- Оцінка ризиків і конкурентів
- Цільова аудиторія
- Організаційні питання
- Реєстрація агентства нерухомості
- Пошук приміщення
- Закупівля обладнання та меблів
- Підбір персоналу
- Реклама агентства нерухомості
- Фінансова частина бізнес-плану
- Вкладення в проект
- Поточні витрати
- доходи
- підрахунок прибутку
- Рентабельність проекту і термін окупності
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Іноді виникає потреба розширити свою житлоплощу або, навпаки, з'являється бажання роз'їхатися і жити окремо, самостійно облаштовуючи нову квартиру. Бувають ситуації, коли необхідно виїхати в інше місто на постійне місце проживання і зняти або купити там житло. При придбанні свого першого авто, гостро постає питання про покупку гаражного боксу.
Зазвичай в таких випадках люди намагаються звертатися в спеціальні агентства для отримання оперативної професійної допомоги та проведення безпечної угоди. Такі ріелторські контори зайняті пошуком і реалізацією об'єктів нерухомості. Вони мають у своєму розпорядженні актуальною інформацією і грамотно оформляють купівлю, продаж і оренду об'єктів нерухомості, гарантуючи мінімальні ризики.
Такий вид підприємницької діяльності традиційно вважається прибутковим і перспективним всюди, незважаючи на перенасиченість ринку. Для початку роботи потрібно грамотний бізнес-план ріелторського агентства і невеликі вкладення.
ДОВІДКА! З кожним роком на російському ринку збільшується число об'єктів нерухомості.
Опис бізнес-проекту
Цілі і завдання
Перш за все, необхідно ретельно вивчити конкурентне середовище в своєму регіоні, розробити план для початку роботи і подальшого розвитку з метою отримання постійного прибутку.
Спектр послуг, що надаються
Після визначення завдань і перспектив нового бізнесу необхідно більш детально продумати напрямки діяльності, адже навіть при наявності великої кількості учасників ринку можна знайти свою нішу в регіоні.
Основні напрямки роботи в сфері нерухомості:
- подобова і короткострокова здача в оренду приміщень та будівель;
- оформлення пайової участі при будівництві;
- продаж об'єктів нерухомості.
Варто зауважити, що ріелторські контори працюють як з житловою нерухомістю, так і з комерційної. Додатковий дохід принесуть такі послуги, як юридичний супровід угод з об'єктом, який клієнт підібрав самостійно, до звернення в агентство.
аналіз ринку
Оцінка ризиків і конкурентів
Низький поріг входу на ринок, призвів до високого рівня конкуренції серед агентств нерухомості, особливо в великих містах. Відкриваючись, необхідно ретельно вивчити всіх учасників ринку: де вони розташовані, які послуги надають, як подають рекламу.
Дана інформація допоможе краще розібратися з ситуацією в конкурентному середовищі і регіональними особливостями, допоможе розробити ефективну стратегію швидкого входу на ринок.
Цільова аудиторія
Потенційними клієнтами вважаються всі бажаючі здійснити операцію купівлі-продажу таких об'єктів, як:
- житлові квартири;
- будинки, особняки, котеджі;
- гаражні бокси та машиномісця підземних паркінгів ЖК;
- окремо розташовані гаражі;
- земельні ділянки;
- окремо розташовані будинки житлового та комерційного призначення;
- виробничі та складські приміщення.
Також в агентства звертаються з метою здати або орендувати об'єкт нерухомості для проживання або ведення бізнесу.
У процесі роботи з замовниками ріелтори надають такі послуги:
- консультаційні;
- юридичні;
- оформлювальні.
За даними статистики, в складі цільової аудиторії переважають люди з вищою освітою, з доходом середнього рівня або вище середнього, частіше сімейні пари.
Об'єкти нерухомості купуються для здачі в оренду, проживання, комерційної діяльності, вкладення коштів.
Організаційні питання
Реєстрація агентства нерухомості
Для реєстрації ріелторського агентства необхідно відкрити ТОВ або ІП, звернувшись до податкової інспекції із заявою та оплативши державне мито. При роботі в сфері послуг оптимальним варіантом оподаткування буде ССО зі сплатою податку в розмірі 6% з доходу або ЕНВД. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму відразу після реєстрації, в іншому випадку залишиться традиційна форма оподаткування.
Наступним кроком буде відкриття розрахункового рахунку в банку, так як очікується багато розрахунків в безготівковій формі.
Спеціальну ліцензію для купівлі-продажу або оформлення оренди об'єктів нерухомості отримувати не потрібно.
Пошук приміщення
Цей вид бізнесу передбачає наявність солідного офісу, розташованого в центрі міста, бажано в сучасному діловому або торговому центрі, з гарною транспортною доступністю.
Почати працювати можна в невеликому приміщенні, а в міру зростання компанії розширити площу, переїхавши в більш просторий офіс. Але не варто забувати, що місце розташування ріелторського агентства - це візитна картка бізнесу. Від приміщення на верхньому поверсі краще відмовитися відразу, так як більшість відвідувачів навряд чи туди дійдуть. Більше шансів розташувати клієнта і укласти вигідний контракт в презентабельною обстановці з хорошими меблями.
На початковому етапі доведеться зробити косметичний ремонт, освіживши приміщення, придбати меблі і повісити вивіску перед входом. Також бажано подбати про покажчики на вулиці, щоб зацікавлені клієнти легко могли знайти агентство.
Закупівля обладнання та меблів
Після проведення косметичного ремонту офісу, необхідно закупити меблі і оргтехніку. Нижче наведено стандартний список для початківця агентства по нерухомості:
- столи і стільці для кожного співробітника компанії і для прийому відвідувачів;
- стійку для секретаря;
- комп'ютери для обладнання кожного робочого місця;
- принтер з функціями ксерокса;
- канцтовари для початку роботи.
Підбір персоналу
На етапі старту буде достатньо невеликого колективу співробітників, тому в першу чергу доведеться найняти:
- керуючого;
- юриста;
- ріелторів;
- секретаря;
- бухгалтера;
- маркетолога;
- прибиральника приміщення.
Успіх нового бізнесу безпосередньо залежить від активності відділу продажів, тому ріелторів необхідно набирати з великим досвідом реалізації об'єктів нерухомості і відповідною освітою. З огляду на, що хороші фахівці по роботі з нерухомістю дуже цінуються на ринку праці, згодом можна налагодити процес навчання кадрів.
Такі штатні одиниці, як бухгалтер, маркетолог і прибиральник приміщення, можна оформляти на неповну ставку з метою економії щомісячного бюджету.
Коло обов'язків секретаря можна розширити наступними функціями:
- прийом і обробка вхідних дзвінків;
- ведення діловодства;
- робота з соціальними мережами, розміщення паблік і оголошень.
Реклама агентства нерухомості
У боротьбі з високою конкуренцією на ринку нерухомості допоможе хороша рекламна кампанія. Рекомендується використовувати недорогі, але ефективні джерела реклами:
- Сайт агентства, який не тільки знайомить відвідувачів в інтернеті з діяльністю і послугами організації, а й проконсультує. Грамотний сайт викликає у потенційного клієнта бажання негайно зателефонувати в офіс або особисто відвідати для зустрічі і переговорів з ріелторами.
- Інтернет-маркетинг включає в себе контекстну рекламу в провідних пошукових системах Росії, регулярне розміщення паблік в соціальних мережах, подачу оголошень на безкоштовних і платних електронних дошках.
- Спілкування на спеціалізованих місцевих форумах.
- Реєстрація на порталах і в електронних довідниках.
- Оголошення в газетах.
При розробці маркетингових заходів потрібно прагнути охопити якомога більше цільової аудиторії при мінімальному бюджеті. Правильна робота з рекламними джерелами проявиться в збільшенні числа звернень клієнтів і зростання кількості угод.
Фінансова частина бізнес-плану
Вкладення в проект
Як уже встановлено вище, для цього виду підприємницької діяльності будуть потрібні наступні вкладення:
- Реєстрація - до 4000 рублів.
- Косметичний ремонт - 100000 рублів.
- Зовнішня реклама та вивіска - 20000 рублів.
- Придбання меблів та оргтехніки - 200000 рублів.
Початкові вкладення складуть близько 324000 рублів.
Поточні витрати
До щомісячним витрат відносяться
- Фонд заробітної оплати праці з урахуванням податків до фондів - 500000 рублів.
- Решта податків - 100000 рублів.
- Рекламний бюджет - 30000 рублів.
- Обслуговування банківського рахунку - 3000 рублів.
- Оренда приміщення - 30000 рублів.
- Комунальні витрати - 5000 рублів.
- Канцтовари і непередбачені витрати - 2000 рублів.
РАЗОМ витрат за місяць - 670000 рублів.
доходи
Регулярно приносити дохід в цьому виді діяльності будуть наступні послуги:
- Купівля та продаж квартир багатоповерхових будинків, об'єктів приватного сектора, дач, гаражних боксів - 1200000 рублів.
- Купівля та продаж комерційних приміщень і будівель, складів, офісів, виробничих приміщень - 700000 рублів.
- Консультаційна діяльність - 70000 рублів.
- Оформлення оренди житлових та комерційних приміщень - 200000 рублів.
За найскромнішими підрахунками щомісячний дохід складе 2170000 рублів.
підрахунок прибутку
При доході від 2170000 рублів на місяць прибуток буде досягати 1500000 рублів.
Рентабельність проекту і термін окупності
Рентабельність бізнесу може сягати до 50% в місяць. Високий фінансовий результат дозволяє окупити початкові вкладення в перші місяці активної роботи агентства.
Для успішної роботи на ріелторському ринку не потрібно великих інвестицій, необхідний тільки грамотний підхід і хороший бізнес-план агентства нерухомості. Якщо послідовно виконувати всі прописані в готовому плані заходи, такий бізнес стане прикладом вдалого капіталовкладення і розвитку.