Бізнес-план агентства нерухомості з розрахунками

  1. Опис бізнес-проекту
  2. Спектр послуг, що надаються
  3. аналіз ринку
  4. Оцінка ризиків і конкурентів
  5. Цільова аудиторія
  6. Організаційні питання
  7. Реєстрація агентства нерухомості
  8. Пошук приміщення
  9. Закупівля обладнання та меблів
  10. Підбір персоналу
  11. Реклама агентства нерухомості
  12. Фінансова частина бізнес-плану
  13. Вкладення в проект
  14. Поточні витрати
  15. доходи
  16. підрахунок прибутку
  17. Рентабельність проекту і термін окупності

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Іноді виникає потреба розширити свою житлоплощу або, навпаки, з'являється бажання роз'їхатися і жити окремо, самостійно облаштовуючи нову квартиру. Бувають ситуації, коли необхідно виїхати в інше місто на постійне місце проживання і зняти або купити там житло. При придбанні свого першого авто, гостро постає питання про покупку гаражного боксу.

При придбанні свого першого авто, гостро постає питання про покупку гаражного боксу

Зазвичай в таких випадках люди намагаються звертатися в спеціальні агентства для отримання оперативної професійної допомоги та проведення безпечної угоди. Такі ріелторські контори зайняті пошуком і реалізацією об'єктів нерухомості. Вони мають у своєму розпорядженні актуальною інформацією і грамотно оформляють купівлю, продаж і оренду об'єктів нерухомості, гарантуючи мінімальні ризики.

Такий вид підприємницької діяльності традиційно вважається прибутковим і перспективним всюди, незважаючи на перенасиченість ринку. Для початку роботи потрібно грамотний бізнес-план ріелторського агентства і невеликі вкладення.

ДОВІДКА! З кожним роком на російському ринку збільшується число об'єктів нерухомості.

Опис бізнес-проекту

Цілі і завдання

Перш за все, необхідно ретельно вивчити конкурентне середовище в своєму регіоні, розробити план для початку роботи і подальшого розвитку з метою отримання постійного прибутку.

Спектр послуг, що надаються

Після визначення завдань і перспектив нового бізнесу необхідно більш детально продумати напрямки діяльності, адже навіть при наявності великої кількості учасників ринку можна знайти свою нішу в регіоні.

Основні напрямки роботи в сфері нерухомості:

  • подобова і короткострокова здача в оренду приміщень та будівель;
  • оформлення пайової участі при будівництві;
  • продаж об'єктів нерухомості.

Варто зауважити, що ріелторські контори працюють як з житловою нерухомістю, так і з комерційної. Додатковий дохід принесуть такі послуги, як юридичний супровід угод з об'єктом, який клієнт підібрав самостійно, до звернення в агентство.

аналіз ринку

аналіз ринку

Оцінка ризиків і конкурентів

Низький поріг входу на ринок, призвів до високого рівня конкуренції серед агентств нерухомості, особливо в великих містах. Відкриваючись, необхідно ретельно вивчити всіх учасників ринку: де вони розташовані, які послуги надають, як подають рекламу.

Дана інформація допоможе краще розібратися з ситуацією в конкурентному середовищі і регіональними особливостями, допоможе розробити ефективну стратегію швидкого входу на ринок.

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія

Потенційними клієнтами вважаються всі бажаючі здійснити операцію купівлі-продажу таких об'єктів, як:

  • житлові квартири;
  • будинки, особняки, котеджі;
  • гаражні бокси та машиномісця підземних паркінгів ЖК;
  • окремо розташовані гаражі;
  • земельні ділянки;
  • окремо розташовані будинки житлового та комерційного призначення;
  • виробничі та складські приміщення.

Також в агентства звертаються з метою здати або орендувати об'єкт нерухомості для проживання або ведення бізнесу.

У процесі роботи з замовниками ріелтори надають такі послуги:

  • консультаційні;
  • юридичні;
  • оформлювальні.

За даними статистики, в складі цільової аудиторії переважають люди з вищою освітою, з доходом середнього рівня або вище середнього, частіше сімейні пари.

Об'єкти нерухомості купуються для здачі в оренду, проживання, комерційної діяльності, вкладення коштів.

Організаційні питання

Організаційні питання

Реєстрація агентства нерухомості

Для реєстрації ріелторського агентства необхідно відкрити ТОВ або ІП, звернувшись до податкової інспекції із заявою та оплативши державне мито. При роботі в сфері послуг оптимальним варіантом оподаткування буде ССО зі сплатою податку в розмірі 6% з доходу або ЕНВД. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму відразу після реєстрації, в іншому випадку залишиться традиційна форма оподаткування.

Наступним кроком буде відкриття розрахункового рахунку в банку, так як очікується багато розрахунків в безготівковій формі.

Спеціальну ліцензію для купівлі-продажу або оформлення оренди об'єктів нерухомості отримувати не потрібно.

Пошук приміщення

Цей вид бізнесу передбачає наявність солідного офісу, розташованого в центрі міста, бажано в сучасному діловому або торговому центрі, з гарною транспортною доступністю.

Почати працювати можна в невеликому приміщенні, а в міру зростання компанії розширити площу, переїхавши в більш просторий офіс. Але не варто забувати, що місце розташування ріелторського агентства - це візитна картка бізнесу. Від приміщення на верхньому поверсі краще відмовитися відразу, так як більшість відвідувачів навряд чи туди дійдуть. Більше шансів розташувати клієнта і укласти вигідний контракт в презентабельною обстановці з хорошими меблями.

На початковому етапі доведеться зробити косметичний ремонт, освіживши приміщення, придбати меблі і повісити вивіску перед входом. Також бажано подбати про покажчики на вулиці, щоб зацікавлені клієнти легко могли знайти агентство.

Закупівля обладнання та меблів

Після проведення косметичного ремонту офісу, необхідно закупити меблі і оргтехніку. Нижче наведено стандартний список для початківця агентства по нерухомості:

  • столи і стільці для кожного співробітника компанії і для прийому відвідувачів;
  • стійку для секретаря;
  • комп'ютери для обладнання кожного робочого місця;
  • принтер з функціями ксерокса;
  • канцтовари для початку роботи.

Підбір персоналу

На етапі старту буде достатньо невеликого колективу співробітників, тому в першу чергу доведеться найняти:

  • керуючого;
  • юриста;
  • ріелторів;
  • секретаря;
  • бухгалтера;
  • маркетолога;
  • прибиральника приміщення.

Успіх нового бізнесу безпосередньо залежить від активності відділу продажів, тому ріелторів необхідно набирати з великим досвідом реалізації об'єктів нерухомості і відповідною освітою. З огляду на, що хороші фахівці по роботі з нерухомістю дуже цінуються на ринку праці, згодом можна налагодити процес навчання кадрів.

Такі штатні одиниці, як бухгалтер, маркетолог і прибиральник приміщення, можна оформляти на неповну ставку з метою економії щомісячного бюджету.

Коло обов'язків секретаря можна розширити наступними функціями:

  • прийом і обробка вхідних дзвінків;
  • ведення діловодства;
  • робота з соціальними мережами, розміщення паблік і оголошень.

Реклама агентства нерухомості

У боротьбі з високою конкуренцією на ринку нерухомості допоможе хороша рекламна кампанія. Рекомендується використовувати недорогі, але ефективні джерела реклами:

  1. Сайт агентства, який не тільки знайомить відвідувачів в інтернеті з діяльністю і послугами організації, а й проконсультує. Грамотний сайт викликає у потенційного клієнта бажання негайно зателефонувати в офіс або особисто відвідати для зустрічі і переговорів з ріелторами.
  2. Інтернет-маркетинг включає в себе контекстну рекламу в провідних пошукових системах Росії, регулярне розміщення паблік в соціальних мережах, подачу оголошень на безкоштовних і платних електронних дошках.
  3. Спілкування на спеціалізованих місцевих форумах.
  4. Реєстрація на порталах і в електронних довідниках.
  5. Оголошення в газетах.

При розробці маркетингових заходів потрібно прагнути охопити якомога більше цільової аудиторії при мінімальному бюджеті. Правильна робота з рекламними джерелами проявиться в збільшенні числа звернень клієнтів і зростання кількості угод.

Фінансова частина бізнес-плану

Фінансова частина бізнес-плану

Вкладення в проект

Як уже встановлено вище, для цього виду підприємницької діяльності будуть потрібні наступні вкладення:

  1. Реєстрація - до 4000 рублів.
  2. Косметичний ремонт - 100000 рублів.
  3. Зовнішня реклама та вивіска - 20000 рублів.
  4. Придбання меблів та оргтехніки - 200000 рублів.

Початкові вкладення складуть близько 324000 рублів.

Поточні витрати

До щомісячним витрат відносяться

  1. Фонд заробітної оплати праці з урахуванням податків до фондів - 500000 рублів.
  2. Решта податків - 100000 рублів.
  3. Рекламний бюджет - 30000 рублів.
  4. Обслуговування банківського рахунку - 3000 рублів.
  5. Оренда приміщення - 30000 рублів.
  6. Комунальні витрати - 5000 рублів.
  7. Канцтовари і непередбачені витрати - 2000 рублів.

РАЗОМ витрат за місяць - 670000 рублів.

доходи

Регулярно приносити дохід в цьому виді діяльності будуть наступні послуги:

  1. Купівля та продаж квартир багатоповерхових будинків, об'єктів приватного сектора, дач, гаражних боксів - 1200000 рублів.
  2. Купівля та продаж комерційних приміщень і будівель, складів, офісів, виробничих приміщень - 700000 рублів.
  3. Консультаційна діяльність - 70000 рублів.
  4. Оформлення оренди житлових та комерційних приміщень - 200000 рублів.

За найскромнішими підрахунками щомісячний дохід складе 2170000 рублів.

підрахунок прибутку

При доході від 2170000 рублів на місяць прибуток буде досягати 1500000 рублів.

Рентабельність проекту і термін окупності

Рентабельність бізнесу може сягати до 50% в місяць. Високий фінансовий результат дозволяє окупити початкові вкладення в перші місяці активної роботи агентства.

Для успішної роботи на ріелторському ринку не потрібно великих інвестицій, необхідний тільки грамотний підхід і хороший бізнес-план агентства нерухомості. Якщо послідовно виконувати всі прописані в готовому плані заходи, такий бізнес стане прикладом вдалого капіталовкладення і розвитку.

Замовити бізнес план

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online