- Функціонал особистого кабінету Центр-Інвест
- Реєстрація в кабінеті
- Авторизація в особистому кабінеті
- Мобільний додаток особистого кабінету Центр-Інвест
- Клієнтська підтримка через кабінет
- Як відключити особистий кабінет?
- Правила безпеки і конфіденційності
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Банк «Центр-Інвест» - найбільший регіональний банк Ростовської області і Півдня Росії, має 133 офісу в Ростовській і Волгоградській областях, надає різноманітний перелік послуг приватним та корпоративним клієнтам.
У банку функціонує канал дистанційного інтернет-банкінгу. Кожен бажаючий миє скачати докладний посібник користувача сервісу по засланні .
Функціонал особистого кабінету Центр-Інвест
Особистий кабінет - повнофункціональний сервіс, що дозволяє виконувати безліч операцій, не відвідуючи офіс.
За допомогою сервісу можна проводити наступні операції:
- дистанційне керування рахунками
- управління банківськими картами
- перегляд виписок по рахунках
- настройка шаблонів і автоматичних платежів
Реалізована багатомовна підтримка інтерфейсу.
Реєстрація в кабінеті
Для отримання доступу в особистий кабінет необхідні:
- логін (ім'я користувача)
- пароль
- мобільний телефон
Логін можна отримати двома способами:
- Через банкомат Банку «Центр-Інвест». Для цього в меню банкомату необхідно вибрати «Додаткові послуги» і «Підключення до Інтернет-Банку». Провести дії відповідно до інструкції на екрані. В результаті ви отримаєте роздрукований банкоматом чек, в якому буде вказано ваш унікальний ідентифікатор користувача.
- У відділенні Банку «Центр-Інвест». Вам видадуть ПІН-конверт з усією необхідною інформацією - 16-ти значний ідентифікатор користувача, пароль і кодове слово.
Номер персонального ідентифікатора, пароль і кодове слово є конфіденційною інформацією, їх не можна розголошувати. Пароль рекомендується міняти кожні 3 місяці.
Авторизація в особистому кабінеті
Для входу в особистий кабінет перейдіть по засланні або клацніть на «Вхід в Інтернет-Банк» у верхньому колонтитулі головної сторінки сайту.
При першому зверненні вхід в особистий кабінет можливий тільки через ідентифікатор користувача.
Вводити дані необхідно дуже уважно. Неправильне введення пароля 3 рази призведе до блокування входу в кабінет на 24 години.
Крім логіна і пароля необхідно ввести число з картинки в відповідну графу, відправити, вибрати пристрій для отримання динамічного коду, отримати код і ввести його у вікно. Тільки після цього ви потрапляєте на домашню сторінку.
Мобільний додаток особистого кабінету Центр-Інвест
Використовуючи мобільну версію «Інтернет-Банк» користувачі можуть здійснювати операції в особистому кабінеті зі своїх мобільних пристроїв. Реалізована можливість здійснення переказів, платежів, створення віртуальних карт.
А також можна:
- без комісії оплачувати послуги зв'язку
- здійснювати перекази між власними рахунками, відкритими в Банку «Центр-Інвест»
- перевіряти стан балансу
- переглядати виписки, залишки, операції по рахунку
- блокувати операції по картах і знімати блокування
Сучасні технології дозволяють управляти рахунком швидко, легко і безпечно.
Клієнтська підтримка через кабінет
Для зручності користувачів, для того, щоб інтерфейс особистого кабінету був зрозумілим і доброзичливим, розроблена система підказок і контекстної допомоги.
Для виклику допомоги досить натиснути на піктограму з зображенням знаку питання.
Кнопка виклику контекстної допомоги знаходиться внизу сторінки.
Крім того, будь-які питання можна задати службі підтримки:
- +7 (863) 2-870-870 - відповідають на питання, що стосуються сервісу «Інтернет-Банк»
- +7 (863) 2-000-000 - питання обслуговування банківських карт (дзвінок тільки по Росії)
Можна відправити запит по електронній пошті: [email protected]
Як відключити особистий кабінет?
Щоб відключити особистий кабінет необхідно натиснути на кнопку «Вихід» із зображенням хрестика в правому верхньому кутку сторінки.
Правила безпеки і конфіденційності
Для забезпечення безпеки операцій з банківськими рахунками передача інформації при роботі особового кабінету здійснюється по захищеному каналу SSL при використанні відкритих комунікацій. Здійснюється взаємна аутентифікація користувачів. Використовується система динамічних паролів, при якій доступ в особистий кабінет доступний тільки в тому випадку, якщо користувач вводить пароль, отриманий на вказане їм мобільний пристрій. Це виключає можливості проникнення на сайт сторонніх осіб, якщо ви самі не передасте шахраям конфіденційну інформацію.