- Витрати, які дозволено включити до податкової знижки:
- Необхідні документи
- Розрахунок податкової знижки:
- Порядок дій:
- Корисні посилання
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Дуже коротко:
Податкова знижка - це витрати платника податків (фізична особа-резидент), пов'язані з придбанням товарів (робіт, послуг), на суму яких дозволено зменшити його річного оподатковуваного доходу.
Далі детально ...
Витрати, які дозволено включити до податкової знижки:
- Сума фактично сплачених відсотків за іпотечним кредитом на придбання нерухомості.
- Пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям.
- Сума, сплачена за навчання платника податку та його найближчих родичів.
- Сума, витрачена на лікування і оплачена в закладу охорони здоров'я.
- Сума внесків на довгострокове страхування життя і недержавне пенсійне страхування (від 5 і більше років відповідно до п. 14.1.52 Податкового Кодексу України).
- Сума, сплачена за послуги усиновлення дитини і штучного запліднення.
Ми докладніше зупинимося на відсотках по іпотечним кредитом на придбання нерухомості. Право на включення цієї суми до складу податкової знижки надається за одним іпотечним кредитом протягом 10 років поспіль, починаючи з року, в якому нерухомість купувалася або початку використовуватися як основне місце проживання.
Необхідні документи
Для відшкодування отримання податкової знижки необхідно наявність наступних документів:
- Довідка про заробітну плату, де буде вказана сума нарахованої з / п і сума прибуткового податку щомісяця і загальною сумою за рік (за формою №3 ).
- Паспорт (обов'язково повинна бути відмітка про прописку позичальника в нерухомості, на покупку якої оформлявся кредит).
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера.
- Кредитний договір з графіком погашення.
- договір іпотеки , Завірений нотаріально.
- Документи на нерухомість (договір купівлі-продажу).
- Первинні платіжні документи банку (квитанції або меморіальні ордери ), Що підтверджують щомісячну оплату відсотків по кредиту. Якщо у Вас немає таких квитанцій, то потрібно звернеться в банк з проханням про їх надання. Звертаємо Вашу увагу, що в даному випадку не підійдуть такі документи, як графік погашення, довідка з банку або квитанції про оплату щомісячного платежу однією сумою (відсотки і тіло кредиту) - як буває в більшості випадків.
- На підставі вищевказаних документів заповнюється декларація про доходи (в ДПС зобов'язані проконсультувати щодо заповнення декларації).
- Реквізити рахунку або пластикової платіжної картки для перерахування суми відшкодування.
Якщо кредит був оформлений в іноземній валюті, то сума відсотків перекладається в гривню за курсом НБУ на день оплати. Курс НБУ і гривневий еквівалент оплаченої суми повинні бути вказані в квитанціях про оплату (або меморіальних ордерах ).
Якщо загальна площа нерухомості, придбаної за рахунок кредитних коштів, більше 100 кв.м. (Мінімальна площа нерухомості, згідно ст. 175.3 ПКУ ), То відсотки, які Ви оплатили за користування іпотечним кредитом, включаються в рахунок податкового кредиту в повному обсязі, а множаться на коефіцієнт. Він розраховується шляхом ділення мінімальної площі нерухомості на фактичну її площа.
Розрахунок податкової знижки:
Середня зарплата на руки в місяць
1 000.
Витрати, які дозволено включити до податкової знижки
0 грн.
Розмір податкової знижки:
0 грн.
Розрахунок носить орієнтовний характер, тому що не враховує наявність відпусток, лікарняних і податкових пільг. За основу прийнято, що дохід обкладається прибутковим податком - 18%, військовим збором - 1,5%.
Порядок дій:
резюме
Якщо Ви фізична особа-резидент (приватним підприємцям податкова знижка не надається), у Вас є офіційно-підтверджений дохід і в поточному році у Вас були витрати, які дозволяється включати в податковий кредит - настійно рекомендуємо скористатися своїм правом на отримання податкової знижки.
Наші рекомендації при подачі документів до Податкової службу:
- Складіть заяву по зразком у двох примірниках.
- Заява та весь пакет документів передавайте в приймальню.
- Обов'язково вимагайте, щоб на другому екземплярі Вашої заяви поставили штамп з датою прийому документів та підписом співробітника, який прийняв пакет документів.
Пам'ятайте, якщо Ви не скористалися правом на податкову знижку за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступний податковий рік не переноситься.
Корисні посилання
Дізнатися про нові публікації Ви можете підписавшись на сторінку candb.com.ua в Google+ , Facebook або В контакті .