«Прозорий бетон, сонячні панелі і бездротова зарядка»: В Китаї будують шосе майбутнього

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Про автомобільні дороги з сонячних панелей ми вже   писали   не один   раз   , Але можна сказати, що почалося все після   краудфандінгового проекту американської сім'ї

Про автомобільні дороги з сонячних панелей ми вже писали не один раз , Але можна сказати, що почалося все після краудфандінгового проекту американської сім'ї . Тепер стало відомо про чергове такому проекті сонячних доріг, що реалізується в Китаї. Причому китайський проект сонячних доріг виділяється ще і наявністю вбудованих систем бездротової зарядки для електромобілів і іншими сенсорами для допомоги самоврядним моделям. Мова про другий проект сонячних доріг в країні, що є частиною швидкісного шосе міста Цзинань (Jinan City Expressway).

Як і інші подібні проекти, цей носить характер випробувального, так як довжина ділянки, оснащеного сонячними панелями і іншим інноваційними рішеннями, становить всього 1,9 км. Будівництво передбачає укладання прозорого бетону поверх сонячних панелей.

До теперішнього моменту укладання всіх елементів дорожнього полотна закінчена і виконуються роботи по монтажу мережевих з'єднань для підключення батарей в електричний ланцюг. Всі повинні підключити до кінця 2017 року.

Китайське сонячне шосе складається з трьох окремих шарів. Верхній шар - прозорий бетон, який за властивостями рівноцінний звичайному асфальту. Імовірно, мова про марку прозорого бетону літракон (Litracon), винайденого в 2001 році. Другий (проміжний) шар - сонячні панелі, які характеризуються як «несучі». Саме на них припадає основне навантаження від рухомого по дорозі транспорту. За розрахунками китайських інженерів, дорожнє полотно має бути досить міцним, щоб витримувати вагу середнього вантажівки, але, ймовірно, важкі вантажівки тут їздити не будуть. І, нарешті, третій, самий нижній шар - ізолюючий покриття від грунту.

Відзначимо, що елементи для бездротової зарядки акумуляторів автомобілів, що рухаються будуть додані не відразу. Конструктори передбачили таку можливість, скористатися нею планують в найближчому майбутньому з поширенням моделей на електричній тязі. На наявних фотографіях можна побачити панелі двох розмірів, покриті захисною плівкою.

джерело: Electrek

  • Перша «сонячна дорога» в Китаї довжиною 160 метрів і площею 660 м² була відкрита 29 вересня 2016 року. Вона знаходиться в тому ж Цзинані. Її побудувала Група розвитку транспорту Quilu (Quilu Transportation Development Group).
  • Аналогічні дороги з сонячними панелями раніше з'явилися у Нідерландах (2014 рік, сонячна велодоріжка), у Франції (2016 рік, 2800 м²) та в США .

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online