Повернення товару в Ельдорадо: підстави та порядок подачі заяви

  1. законна вимога
  2. Що робити при виявлення шлюбу?
  3. Дефект в технічно складному товар
  4. Процедура оформлення повернення
  5. Терміни для відповіді
  6. Скарга як інструмент впливу
  7. висновок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Коли виникає бажання придбати побутову техніку, моментально з'являється мільйон думок в голові. Де купити, кому довіритися, як не розчаруватися? Природно, люди віддають перевагу великим магазинам, де гарантія на покупку є складовою іміджу компанії на ринку. Одним з таких супермаркетів електроніки можна назвати мережу «Ельдорадо». Однак, купуючи техніку, можна зіткнутися з необхідністю її повернення в магазин. Тому дуже важливо відповісти на питання, як повернути товар в Ельдорадо.

законна вимога

Постулатом і правовим талмудом, на який спирається кожен покупець при спробі повернути неякісний товар продавцеві, є Закон «Про захист прав споживачів». Інший нормативний акт, який виступає за права людей - це Цивільний кодекс РФ.

Даними правовими актами регулюються підстави, порядок обміну, повернення техніки в магазин, де була проведена покупка Даними правовими актами регулюються підстави, порядок обміну, повернення техніки в магазин, де була проведена покупка.

Ельдорадо представлений на ринку електроніки як один з лідерів продажів, і різноманітність товарів, представлених в мережі цих магазинів досить велике. Проте, повернення і обмін товару Ельдорадо також можливий.

Для того щоб обміняти або повернути побутову техніку, повинні бути підстави.

Закон виділяє такі причини невдоволення покупців:

  • придбаний предмет має дефект;
  • невідповідність ціни, зазначеної на вітрині і пробитою на касовому апараті;
  • якість товару не відповідає заявленим характеристикам;
  • комплектація пристрою є неповною.

Важливо також врахувати, що можна повернути товар не тільки зіпсовані, але ті, які не підходять покупцеві за певними властивостями. Законом передбачено, що у споживача є право на обмін товару належної якості. Це проводиться в тих ситуаціях, коли техніка не відповідає необхідним параметрам і розмірам, комплектації. Покупцеві встановлений термін для здійснення обміну і становить він 14 днів з моменту покупки.

Магазин обмінює предмет покупки тоді, коли продукція не використовувалася в побуті, первісний вигляд збережений, не пошкоджені пломби, не втрачені споживчі якості і властивості Магазин обмінює предмет покупки тоді, коли продукція не використовувалася в побуті, первісний вигляд збережений, не пошкоджені пломби, не втрачені споживчі якості і властивості.

Також обміну полежить ті види техніки, які не відноситься до технічно складним товарам. Чи не повертаються предмети, які відносяться до товару, який не підлягає обміну.

Ще однією умовою, яке гарантує обмін - це незаповнений талон гарантії. Якщо такий документ заповнений продавцем при продажу, то споживач не зможе поміняти предмет, до якого відсутні претензії.

Законодавець настійно рекомендує прийняти до уваги п'ятий пункт вісімнадцятої статті Закону, що захищає права покупця. У ньому йдеться про те, що якщо у покупця відсутня касовий або товарний чек, відмовити у виконанні обмін не мають права.

Пред'являючи претензії магазину Ельдорадо, споживачеві важливо знати, що не всі предмети повертаються або змінюються. До цих товарів відносять:

  • продукцію для особистої гігієни;
  • предмети в одноразовій упаковці (при порушенні її цілісності);
  • диски з фільмами, музикою, іграми;
  • асортимент побутової хімії;
  • продукція габаритних розмірів, доставлена ​​покупцеві.

До товарів особистої гігієни відносяться інструменти для манікюру, педикюру, фени, пристрої для укладання волосся. Великі предмети підлягає поверненню після доставки за місцем призначення тоді, коли упаковки не розкривалися, і не включався прилад.

При відсутності в мережі Ельдорадо ідентичного товару і неможливість здійснити обмін, покупцеві повертають гроші за покупку. Причому повернення суми проводиться протягом трьох діб з моменту звернення.

Якщо магазин визначені терміни не дотримується, власнику мережі доведеться витратитися на виплату пені в розмірі 1% від тієї суми, яку сплатив покупець. З кожним днем ​​ця сума зростає, тому керівництво магазину не зацікавлене затримувати виплати.

Це потрібно знати - що входить в гарантійні зобов'язання забудовника щодо усунення дефектів .

Особливості оформлення повернення в Спортмастере .

тут ви можете прочитати про те, як оформити претензію в меблевий магазин за якістю меблів.

Що робити при виявлення шлюбу?

При купівлі товару неналежної якості процедура обміну або повернення проводиться інакше. Тут процес відштовхується від ступеня серйозності виявлених дефектів, від часу їх виявлення.

Сплативши покупку, а потім, виявивши неполадки, покупець звертається в Ельдорадо і пред'являє такі вимоги: Сплативши покупку, а потім, виявивши неполадки, покупець звертається в Ельдорадо і пред'являє такі вимоги:

  1. Замінити браковану продукцію якісним аналогом.
  2. Отримати знижку на товар з дефектом.
  3. Повернути повну вартість замість обміну купленої техніки.
  4. Усунути дефекти за рахунок магазину.
  5. Поміняти бракований товар на аналог іншого виробника з перерахунком розміру ціни.

Вищевикладені претензії не задовольняються продавцем, якщо наявність похибок обмовлялося зі споживачем до придбання продукції, і тоді, коли поломка сталися не з вини магазину.

Дефект в технічно складному товар

Нерідко покупцеві можуть сподобатися предмети габаритних розмірів або йому необхідно придбати багатофункціональний товар Нерідко покупцеві можуть сподобатися предмети габаритних розмірів або йому необхідно придбати багатофункціональний товар. Законодавець регламентував процедуру повернення технічно складного товару.

Повернути такий предмет дозволяється протягом п'ятнадцяти днів з моменту покупки бракованого предмета.

Після закінчення даного терміну товар повертається у виняткових випадках. Наприклад, якщо виявлено значний недолік, який не дозволяє використовувати предмет за призначенням.

Крім того, якщо продукція магазину після виявлення поломки перебувала на ремонті довше, ніж у споживача. При виникненні таких ситуацій магазин зобов'язаний обміняти технічно складний товар.

Процедура оформлення повернення

Пред'явити свої вимоги або написати претензію покупець може в будь-якому магазині мережі Ельдорадо. При собі споживачеві важливо мати чек, який служить підтвердженням придбання техніки конкретного магазину. Крім того, покупець надає паспорт, гарантійний талон і упаковку купленого товару.

Для обміну або повернення техніки споживач пише заяву Для обміну або повернення техніки споживач пише заяву. Навіть за тієї умови, що можливі розбіжності врегульовані, цей етап є необхідним. У заяві вказується адресат звернення, від кого складена претензія.

Описова частина містить суть вимог, причини повернення або обміну. Документ підписується заявником і вказується перелік документів, що додаються.

Якщо спір не врегульовано мирно, то заявник додає результати незалежної товарної експертизи, показання свідків, листування з керівництвом та інші необхідні докази.

Далі співробітник Ельдорадо оформляє пакет документів і вносить дані в облікову систему. Заявник з підготовленими паперами направляється в касу, де йому при обміні вибивають новий чек, а при поверненні повертають гроші.

Обмінюючи товар, покупцеві необхідно попередньо вибрати новий предмет техніки, виписати накладну. Після цього касир видасть новий чек.

Терміни для відповіді

Заява про повернення предмета техніки або електроніки розглядається керівництвом мережі протягом 10 днів Заява про повернення предмета техніки або електроніки розглядається керівництвом мережі протягом 10 днів. При позитивному рішенні гроші повертаються на карту заявника або переводяться на зазначені реквізити банку клієнта.

Якщо відповідь негативна і засоби за неякісний товар не збираються повертати, тоді терміни розгляду можуть затягуватися. Однак у покупця є право на оскарження рішення магазину.

При зверненні зі скаргою в інші органи термін розгляду становить тридцять днів з моменту подачі заяви.

Читайте про те, як подати скаргу в Евросеть на гарячу лінію і в Росспоживнагляд .

А тут інформація про те, що робити якщо не привезли меблі за договором купівлі-продажу.

Скарга як інструмент впливу

Коли в магазині відмовляються прийняти назад товар, повернути витрачені кошти, покупцеві нічого іншого не залишається, як поскаржитися органам нагляду Коли в магазині відмовляються прийняти назад товар, повернути витрачені кошти, покупцеві нічого іншого не залишається, як поскаржитися органам нагляду.

Починати слід з записи в книзі скарг або звернення до вищестоящого керівництва. Реквізити та адреса знаходяться на сайті мережі магазинів Ельдорадо.

У тих випадках, коли вжиті заходи не справили належного впливу, на допомогу приходить Росспоживнагляд або органи прокуратури.

Подача претензії до органів нагляду здійснюється як особисто, так і поштою. У скарзі викладаються обставини, при яких були порушені законні права громадян на повернення товару та відшкодування коштів, описуються вимоги, додаються додаткові матеріали.

висновок

Купуючи товари електроніки і техніки, важливо уважно вивчити характеристики продукції. Це важливо, щоб уникнути звернення зі скаргою в Ельдорадо. Повернення куплених предметів електроніки не завжди відбувається легко і без ускладнень, викликаючи необхідність захищати свої законні права в правоохоронних органах.

Де купити, кому довіритися, як не розчаруватися?
Що робити при виявлення шлюбу?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online