Пишемо відповідь на претензію покупця самостійно

  1. Термін відповіді на претензію
  2. Рекомендації з написання відповіді на претензію покупця
  3. види претензій
  4. Зразок відповіді на претензію
  5. вкладення

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Дуже часто в правовідносинах між продавцем і споживачем виникають різні види суперечок, і першому нерідко доводиться писати відповідь на претензію покупця. Виникнення претензійних дій з боку споживача, полягають в неякісно отриману послугу або товар від продавця. І як підсумок він хоче повернути свої гроші або усунути зауваження. Про те, як потрібно відповідати на такі звернення і який термін для відповіді на претензію розглянемо в нашій статті.

Термін відповіді на претензію

Період часу, що він дав постачальнику послуг або товарів для відповіді на претензію, буде відрізнятися для кожного окремого випадку, і багато хто помилково вважає, що він дорівнює 30 дням. Однак в тридцятиденний термін, відповідно до закону, вам повинні відповісти державні та муніципальні органи на ваше звернення або претензію.

Якщо ж надійшла претензія є наслідком договірних правовідносин, яка підпадає під Закон РФ від 07.02.1992 N 2300-1 «Про захист прав споживачів», то дати відповідь на отримане письмове вимога доведеться не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання претензії.

Увага! Пам'ятайте, що документи такого типу передаються особисто під розпис або відсилаються рекомендованим листом з повідомленням про отримання.

до змісту ↑

Рекомендації з написання відповіді на претензію покупця

У законі немає чіткої вимоги до документів такого типу. Тому відповідь на претензію покупця складається у довільній формі, грунтуючись на загальні правила ділового листування, що містить мотивовані відповідь на отримане від споживача звернення. Загальноприйняті норми структури даного документа наступні:

  1. Дані адресата (Прізвище, Ім'я, По батькові громадянина або скорочене найменування покупця і його адресу місцезнаходження).
  2. Вносимо дату і місце складання відповіді, вихідний номер листа (якщо в організації ведеться облік кореспонденції).
  3. Мотивований і аргументовану відповідь на вимоги, виставлені в претензії.
  4. Опис відповідних документів (наприклад, акт експертизи).
  5. Підпис керівника або іншої посадової особи, і печатка організації.

Увага! Складений документ, з письмовою відповіддю на претензію покупця бажано складати на фірмовому бланку організації і обов'язково завіряти печаткою і підписом керівника.

Ось фотографія з зразковим зразком відповіді оформленому за всіма правилами:

Фотографія відповіді на претензію Фотографія відповіді на претензію

до змісту ↑

види претензій

Якщо звернутися до юридичної практики, то можна виділити кілька найпоширеніших видів претензій, які надходять продавцеві, ось деякі з них:

  • про повернення грошових коштів за товар або послугу;
  • про неякісний товар або надану послугу;
  • про обмін товару неналежної якості;
  • і інші претензії, передбачені Законом про захист прав споживачів.

Для зменшення ризику судового позову в сторону продавця, потрібно давати відповіді відповідно до вимог виставлених претензій, отриманих від покупців.

до змісту ↑

Зразок відповіді на претензію

Щоб наочно ознайомитися зі зразком відповіді на претензію, зверніть увагу на розміщений нижче текст відповіді на звернення покупця.

Позитивне рішення:

Філісонову Миколі Володимировичу,
Новосибірськ, вул. Генералів Розвідників, буд.5, кв.9
Новосибірськ, 25 березня 2017 року

Шановний Миколо Володимировичу!

У відповідь на отриману від вас претензію за номером 12/17 (вхідний № документа) від 20 березня 2017 року про повернення грошових коштів за товар неналежної якості, телефон NOKIA 2310 (найменування товару), повідомляємо, що шляхом проведення експертизи, встановлено що виявлені недоліки є причиною виробничого браку. Відповідно до цього ТОВ «Нові Технології» готове здійснити повернення сплаченої ціни за товар в день звернення. Приносимо свої вибачення і сподіваємося на подальшу співпрацю.

З повагою,
Керівник відділу продажів Панкратов А.А. (Підпис)

Негативне рішення:

Стружкін Геннадію Валентиновичу
м.Москва, вул. Куликова поля, д.12, кв.12
Москва, 12 лютого 2017 р

Шановний Геннадію Валентинович!

У відповідь на Вашу претензію від 05 лютого 2017 року повідомляємо:
13 листопада 2016 року в сервісний центр ТОВ «Профі Гаджет», був зданий на ремонт ноутбук «Sony» (найменування товару) із заявленим дефектом «не працює кнопка включення ноутбука».
При проведенні експертизи було встановлено що на пристрої потрапляла волога (сліди корозії). Нами був посланий запит про гарантійне даного електронного пристрою в ВАТ «Сонідіджітл». На наш запит була отримана відповідь, що даний пристрій гарантійного ремонту не підлягає.
Гарантія вважається недійсною, якщо недоліки в товарі виникли в разі:
- недотримання вказівок інструкції по експлуатації (стор. 45 інструкції).
Оскільки ТОВ «Профі Гаджет» згідно з договором, керується вказівками виробника, радимо вам звернутися з вимогою безпосередньо до заводу виробнику вироби.

З повагою,

Генеральний директор

ТОВ «Профі Гаджет» друк М.І. Коновалов

до змісту ↑

вкладення

Нижче ви можете завантажити типові зразки документа:

Якщо у вас виникли питання, ви можете задати їх у коментарях до статті.

Схожі записи

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online