Чи можна повернути годинник в магазин протягом 14 днів

  1. Як підстави для повернення можна використовувати
  2. Протягом 14 днів
  3. Неліквідного об'єкта купівлі-продажу
  4. Умови для повернення товару та вимоги до його станом
  5. Як і куди подається заява на повернення і які терміни
  6. Куди звертатися якщо продавець відмовляє в прийомі повернення
  7. висновок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Режим правового регулювання повернення годин в Російській Федерації довгий час був не встановлено. Законодавці не знали, чи варто розмежовувати побутові та наручний годинник, і до якої категорії їх віднести. На даний момент годинник вважаються технічно складним товаром.

Вони прямо не згадуються в переліку, але законом передбачається, що годинник включені в категорію «прилади». Тоді як повернути годинник в магазин? А якщо на них немає гарантії?

Як підстави для повернення можна використовувати

Повернення годин за Законом «Про захист прав споживачів» закріплений, тому покупець може сміливо посилатися на нього, крім статті 25, яка не поширюється на технічно складні товари Повернення годин за Законом «Про захист прав споживачів» закріплений, тому покупець може сміливо посилатися на нього, крім статті 25, яка не поширюється на технічно складні товари.

У той же час, якщо покупець наполягає на тому, що надає саме технічно складний об'єкт, на годиннику повинна бути гарантія. Якщо ця умова не дотримана, то ви можете сміливо стверджувати, що вам надають не складний товар, і віддати його протягом двох перших тижнів можна.

Ні в якому разі не купуйте товар, якщо продавець сам не може сказати, чи можна повернути такий годинник, якщо вони просто не сподобаються, чи ні. Ви можете зіткнутися як з незнанням, так і з умисним приховуванням фактів для того, щоб в разі виникнення проблем, ними маніпулювати.

Якщо продавець не володіє такою інформацією, він повинен уточнити її у менеджера або перевірити Закон, який обов'язково повинен зберігатися в магазині в куточку покупця.

Протягом 14 днів

Так чи можна повернути годинник в магазин, якщо вони належної якості Так чи можна повернути годинник в магазин, якщо вони належної якості? За законодавством - ні. Термін в 14 днів на технічно складні об'єкти не поширюється, тому обмін годин зробити не вийде. Втім, і з цього правила є винятки.

Так, повернути товар через те, що стороні-одержувачу не підійшли форма, колір або клієнт просто передумав, не можна, але є деякі випадки, в яких можна віддати назад годинник продавцеві:

  1. Якщо на об'єкті не було гарантії.
  2. Поверненню підлягають годинник, який не відповідають описаним технічними характеристиками.
  3. Повернути можна об'єкт купівлі-продажу належної якості, якщо він не відповідає тому, що зображено на упаковці.
  4. Якщо в годиннику немає електронних елементів, або якщо вони не прикрашені дорогоцінними каменями або металами, вони не можуть бути включені в категорію безповоротних і, як наслідок, можуть бути повернуті в магазин в загальному порядку.

Чи підлягають поверненню та обміну наручний годинник? Так, якщо вони виконані з дотриманням правил, описаних вище. Крім того, на ремінці не повинно бути ніяких видимих ​​пошкоджень і мікротріщин, які залишаються при носінні.

Читайте, що входить в гарантію на автомобіль і як отримати гарантійний ремонт .

А тут інформація про те, що таке претензія і як її подати.

За посиланням стаття «Який штраф за відсутність знака шипи».

Неліквідного об'єкта купівлі-продажу

Повернення годин з дефектами проходить за стандартною процедурою. Магазин може провести свою перевірку об'єкта купівлі-продажу перед винесенням вердикту.

Найменші відставання годин також можуть вважатися дефектом. Також повернути годинник можна не тільки через проблеми з самим механізмом, а й з-за недоліків в зовнішньому вигляді (якщо були виявлені подряпини, стерта фарба), або через проблеми з ремінцем (в такому випадку магазини найчастіше наполягають на заміні ремінця, а не товару повністю, і вони мають на це право).

Умови для повернення товару та вимоги до його станом

Якщо покупець хоче повернути кварцові або механічний годинник протягом 14 днів, є ряд умов, які необхідно дотримати: Якщо покупець хоче повернути кварцові або механічний годинник протягом 14 днів, є ряд умов, які необхідно дотримати:

  1. Годинник повинен бути в ідеальному стані.
  2. Коробочка і упаковка обов'язково збережені в первозданному вигляді.
  3. Покупець пише претензію і докладає до неї чек або інший платіжний документ.

Якщо ж клієнтові не пощастило, і йому необхідно повернути неліквідний об'єкт купівлі-продажу, умови дещо змінюються:

  1. На годиннику повинні бути пошкодження, які не можуть вважатися наслідком неправильного носіння.
  2. Повинна бути написана претензія, закріплена документом. Що підтверджує оплату товару.
  3. Повернення відбувається в гарантійні терміни або в термін, передбачений законом (два роки).

Магазин має право провести ремонт неліквідного товару, що не обмінювати його або повертати гроші, навіть якщо покупець наполягає саме на цьому.

Як і куди подається заява на повернення і які терміни

Заява на повернення подається в магазин, де був придбаний товар Заява на повернення подається в магазин, де був придбаний товар. Якщо годинник купувалися в інтернет-магазині, то претензію потрібно послати до них електронною поштою (якщо така можливість передбачена на сайті) або звичайною поштою.

Претензія складається у двох примірниках, один з яких покупець залишає у себе. Ксерокопія оригіналу в даному випадку юридичної сили не має.

Якщо заява складалося на повернення ліквідного товару, то продавець зобов'язаний розглянути його в той же день (виняток - якщо для оцінки об'єкта необхідно проведення експертизи). Якщо ж товар визнаний неліквідним, то у продавця є 10 ній на те, щоб провести всі перевірки і дати покупцеві відповідь.

Реакція магазину повинна бути в письмовій формі, з усіма печатками та штампами. Навіть якщо ви отримаєте відмову, вимагайте його задокументувати, інакше ви не зможете скаржитися у вищі інстанції.

Іноді термін експертизи може затягнутися, і тоді магазин не зможе відповісти протягом 10 днів. Тоді продавець зобов'язаний повідомити про це клієнта (в усній або письмовій формі). Якщо покупець відмовляється, тоді магазин повинен винести вердикт без експертизи. Якщо погоджується, то відповідь має бути дана клієнту в день закінчення перевірки товару або, якщо він випав на вихідний - в наступний робочий день.

Куди звертатися якщо продавець відмовляє в прийомі повернення

Захист прав споживачів складається з безлічі ступенів, які треба буде пройти громадянинові, якщо йому попався недобросовісний продавець Захист прав споживачів складається з безлічі ступенів, які треба буде пройти громадянинові, якщо йому попався недобросовісний продавець. В першу чергу звернутися варто в товариство із захисту прав споживачів.

Ця неурядова організація вже не перший рік допомагає громадянам повертати свої гроші і розбиратися з хамським продавцями.

Наступний щабель розгляду - Росспоживнагляд. Часто вистачає лише згадки цієї організації, щоб недобросовісний продавець почав вести себе коректно. Росспоживнагляд може ініціювати внутрішні перевірки, і виявити не тільки ті порушення, які були вказані в заяві, але і багато інших.

Якщо в діях продавця є ознаки кримінального злочину (наприклад, особливо великий розмір його шахрайства, або воно було скоєно по відношенню до групи осіб), тоді заяву писати потрібно відразу в прокуратуру. Органи слідства проведуть всі необхідні дослідження і перевірки, після чого, у разі підтвердження фактів обману споживачів, відправлять позов в кримінальну палату суду першої інстанції.

Якщо справа належить до площини цивільно-правових відносин, а Росспоживнагляд не зміг допомогти в його вирішенні, тоді потрібно писати позов в громадянську палату суду загальної юрисдикції, або до мирового суду (в залежності від вартості позову). Це справа громадянин ініціює сам, і для швидкого його рішення варто докласти як письмову відмову магазину, так і вердикт Росспоживнагляду.

Це потрібно знати - як зробити повернення автомобіля продавцеві при покупці з рук .

Ознайомтеся з тим, як зробити повернення товару в М. Відео .

висновок

Повернення годин мало чим відрізняється від повернення будь-якого іншого товару. У цього процесу немає особливої ​​цивільно-правової природи. Головне - розібратися, котрій годині вважаються технічно складним товаром або ювелірним виробом, а які ні, тому що саме від цього фактора залежить, за якою процедурою відбуватиметься повернення.

Тоді як повернути годинник в магазин?
А якщо на них немає гарантії?
Чи підлягають поверненню та обміну наручний годинник?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online