Чи можна повернути Айфон протягом 14 днів

  1. Законодавча база питання
  2. На яких підставах можна повернути Айфон протягом 14 днів
  3. Умови повернення ліквідного Айфона
  4. Як правильно скласти претензію
  5. Куди скаржитися якщо магазин не приймає повернення
  6. висновок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Айфон - це технічно складний електронний товар. Покупки з цієї категорії при виявленні дефектів повертаються в магазин за особливою процедурою. У випадку з поверненням техніки без недоліків, телефони компанії Еппл повертаються за загальним правилом в магазин-дистриб'ютор.

Законодавча база питання

На території Російської Федерації повернення Iphone здійснюється, базуючись на місцевому законодавстві, а саме:

  1. Федеральний Закон «Про захист прав споживачів».
  2. Цивільний кодекс.

Крім того, певні положення про повернення відображені в Політиці продажів і повернення коштів Apple. Цей документ не суперечить закону, він лише уточнює деякі його моменти (наприклад, які лейбли і марки обов'язково повинні зберегтися при поверненні і т.д.). У категорії технічно складних товарів такі уточнення можливі, так як закон не може передбачити всі нюанси для кожного електронного пристрою.

На яких підставах можна повернути Айфон протягом 14 днів

За загальним правилом повернення будь-якого товару належної якості провадиться протягом 14 днів За загальним правилом повернення будь-якого товару належної якості провадиться протягом 14 днів. Підставами для повернення можуть бути:

  1. Чи не підійшли колір, форма і комплектація.
  2. Різке погіршення фінансового становища.
  3. Смерть кінцевого одержувача товару, або розрив відносин з ним.

Якщо споживач знайшов в пристрої дефект, він також може повернути свою техніку і отримати компенсацію, але для цього йому доведеться звертатися не в магазин, а в гарантійний сервіс Apple.

Умовами для повернення по гарантії вважаються:

  1. Виявлення заводського дефекту.
  2. Виявлення проблем, що виникли через транспортування до покупця (або до магазину-дистриб'ютора).
  3. Прискорений природний знос пристрою, який вказує на те, що технічні характеристики значно нижче заявлених.

Читайте чи можна зробити повернення товару без упаковки .

А тут як можна повернути постільна білизна назад в магазин.

За посиланням список документів, що підтверджують якість товару.

Умови повернення ліквідного Айфона

Умови повернення телефону залежать від того, що служить причиною. Якщо покупець хоче повернути ліквідний товар, то обов'язковими пунктами будуть:

  1. Збереження повної упаковки (іноді - аж до фірмового пакета).
  2. Збереження всіх бирок, лейблів і т.д.
  3. Повернення в повній комплектації (якщо якийсь товар йшов з подарунком, подарунок теж повертається, і до нього пред'являються ті ж вимоги, як і до самого товару).
  4. Наявність чека або документа, що його заміщає.
  5. Написання письмової претензії покупцем особисто або представником за дорученням.

Слід підкреслити, що повернення смартфона без вказівки причини протягом 14 днів - ініціатива компанії Apple, а не законна вимога.

Як повернути айфон, якщо з ним виникли технічні проблеми? Для таких випадків умови дещо відрізняються:

  1. Дефект повинен бути викликаний виною постачальника або виробника, але не неправильним використанням телефону.
  2. Гарантійний термін повинен бути дотриманий (перші 14 днів завжди входять в гарантійний термін).
  3. В наявності повинен бути документ, що підтверджує оплату, або кілька свідків.
  4. Важливо написання письмової претензії на повернення.

У разі повернення ліквідного товару покупець може претендувати на обмін телефону на аналогічний товар, або на повне повернення коштів. У разі повернення в магазин неліквідного об'єкта, до цього переліку додається гарантійний ремонт і можливість часткового повернення грошей.

Чи можна повернути в магазин Айфон, який був куплений в іншому місті? Якщо громадянин звертається в сервісний центр по гарантії, то так, а от у випадку з ліквідним товаром все залежить від внутрішньої політики того чи іншого магазину.

Більш детально з умовами повернення продукції компанії Apple можна ознайомитися за посиланням .

Як правильно скласти претензію

В першу чергу в правому верхньому куті заяви громадянин вказує ПІБ керівника, назва і адреса компанії, до яких буде звернена претензія В першу чергу в правому верхньому куті заяви громадянин вказує ПІБ керівника, назва і адреса компанії, до яких буде звернена претензія.

Якщо повертається неліквідний товар, то звертатися потрібно безпосередньо до компанії, яка і створює цю техніку. Претензія виробнику айфонів складається російською мовою і відправляється в головний офіс в Москві, а не безпосередньо в Америку. Це значно спрощує процедуру складання документа і подачі доказів.

У разі ліквідного повернення (протягом 14 днів) товару претензія пишеться на ім'я директора фірми-постачальника.

Далі громадянин вказує свої контактні дані: прізвище, ім'я та по батькові, адреса фактичного проживання, телефон (мобільний або домашній ролі не грає) і адреса електронної пошти (не обов'язково).

Правильна назва документа - Претензія. Можна уточнити, претензія на що пишеться, але це не обов'язково (наприклад, претензія на повернення телефону).

«Тіло» документа починається з викладу фактичних обставин. Громадянин розповідає, коли і за яких обставин був куплений девайс, з вказівками точних дат, адрес. Тут варто вказати найдрібніші деталі, аж до імен продавців, але тільки якщо вони стосуються покупки безпосередньо.

Наступним абзацом набуває сторона повинна позначити причину повернення. У випадку з ліквідними товарами вона не відіграє суттєвої ролі і є лише формальністю, тому писати можна що завгодно. Неправильна мотивація (при дотриманні всіх умов) не може стати причиною у відмові від повернення.

Далі покупець посилається на статті 18 і 22 Закону «Про захист прав споживачів», щоб надати своїй претензії більш формальний вигляд і позначити свій намір йти у вирішенні питання до фінальної точки.

До претензії додається копія документа, який підтверджує оплату. В кінці вказується дата і підпис.

Як написати скаргу на постанову ГИБДД про адміністративне правопорушення .

Це потрібно знати - як і куди поскаржитися на дитячий сад .

Куди скаржитися якщо магазин не приймає повернення

Якщо магазин неправомірно відмовляє покупцеві в поверненні, у постраждалої сторони є кілька методів вирішення проблеми Якщо магазин неправомірно відмовляє покупцеві в поверненні, у постраждалої сторони є кілька методів вирішення проблеми.

В першу чергу варто звернутися в товариство із захисту прав споживачів. Це громадська організація, але за роки роботи у них створена сильна нормативно-правова та практична база вирішення проблем з недобросовісними продавцями. Там покупцеві допоможуть зібрати потрібні документи, скласти претензії і позови.

Якщо рішення мирними методами не допомогло, наступним кроком стане звернення в Роспотребнадзор. Тут потрібно буде викласти факти і конкретні порушення магазину. Служба не стане допомагати з конкретно Вашим поверненням, але введе санкції для магазину за неправомірну поведінку з клієнтом.

Наступний крок - звернення до суду (або в прокуратуру). Вибір інстанції залежить від того, до якої юрисдикції покупець відносить своє питання. Найкраще перед вирішенням цього питання порадитися з юристом, так як в ньому приховано багато правових нюансів.

Наприклад, якщо магазин регулярно відмовляє в поверненні в чотириденний термін різним покупцям, його дії підпадають під юрисдикцію кримінального кодексу, і тоді покупець може сміливо звертатися в прокуратуру. Якщо ж проблема стосується одного конкретного громадянина, то справа перейде в цивільно-правове поле і потерпілий повинен буде направити позов до суду.

висновок

Проблема повернення складної техніки, в тому числі айфонів, виникає регулярно. Хтось придбав дорогий подарунок, який не сподобався одержувачу, а хтось просто погарячкував з покупкою, і тепер бажає якомога швидше повернути свої гроші.

При будь-яких обставинах у вирішенні питання варто йти до кінця, спираючись на свої права як покупця і не піддаватися на шахрайські прийоми недобросовісних продавців.

Як повернути айфон, якщо з ним виникли технічні проблеми?
Чи можна повернути в магазин Айфон, який був куплений в іншому місті?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online