Чи можливе повернення автомобіля в салон після покупки?

  1. У яких випадках це можливо
  2. Процедура повернення до закінчення терміну в 15 діб
  3. Процедура повернення після закінчення терміну в 15 діб
  4. Як бути, якщо автомобіль придбаний в кредит
  5. Якщо щось піде не так, не забувайте про юристів

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Практично кожен мріє стати власником власного новенького автомобіля . І похід в салон за ним стає одним з найщасливіших днів, але після дехто постає нерадісним фактом. За свої кровні гроші ви отримали не зовсім якісний товар.

новенького автомобіля

І починаєте обдумувати варіанти, що робити і як бути, покупка-то недешева, а проблема може виявитися не тільки серйозної, але навіть і небезпечною для життя.

Найрозумнішим варіантом буде спроба повернення автомобіля в автосалон. Давайте розберемо, в яких випадках ви можете претендувати на позитивний результат, і що від вас вимагається.

У яких випадках це можливо

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» в деяких випадках ви можете повернути автомобіль в автосалон. Багато що варіюється від того, чи пройшло 15 календарних днів з моменту вашої покупки чи ні. Якщо не пройшло, то навіть через виявлення незначних недоліків в купленій машині ви маєте повне право на відмову від договору купівлі-продажу і розраховувати на повернення грошей.

Або на ваш розсуд ви можете запросити заміну на інший автомобіль, неважливо цієї ж чи ні марки, з перерахунком його вартості. А ось якщо 15 днів вже пройшли ситуація ускладнюється, але і в цьому випадку ви можете розраховувати на повернення автомобіля за гарантією . Це можна здійснити в наступних ситуаціях:

  1. Коли ви знайшли істотний недолік.
  2. Коли ваш транспортний засіб ремонтувалося понад 30 днів за рік, причому неважливо, підряд за один раз або сумарно.
  3. Коли більше одного разу, виникає один і той же недолік.
  4. Коли ви знайшли невідповідності автомобіля паспортному опису, наприклад, за паспортом витрата повинен бути один, а на ділі виходить майже в 2 рази більше.
  5. Коли на усунення дефекту пішло більше часу, ніж термін, обумовлений в угоді.

До істотних недоліків, виходячи зі згаданого Закону, відносяться ті, які неможливо усунути без великих фінансових витрат або довгої затримки. Також до істотних можна віднести ті недоліки, які проявляються знову після спроби їх усунення.

Відео про те, як повернути в салон автомобіль з дефектом:

У всіх зазначених випадках повернення автомобіля неналежної якості можливий до моменту закінчення гарантійного терміну. Але якщо ви зможете довести, що істотний дефект є конструктивним, а не виникли за час експлуатації, то ви також можете претендувати на повернення машини, правда в цьому випадку не салону-продавцю, а заводу-виробнику.

Процедура повернення до закінчення терміну в 15 діб

Після того як розібралися в яких випадках, давайте тепер розглянемо як саме можна повернути автомобіль дилеру. В першу чергу вам необхідно подати претензію в письмовій формі, складену бажано в двох примірниках.

Якщо 15 діб ще не пройшло, то обов'язково потрібно встигнути вручити ваше звернення до закінчення зазначеного терміну і зробити це під підпис на вашому екземплярі. Протягом десяти діб дилер зобов'язаний повернути вам гроші, в іншому випадку ви отримуєте право на стягнення неустойки. Якщо дилер як і раніше продовжує вас ігнорувати, радимо звернутися до суду.

Процедура повернення після закінчення терміну в 15 діб

Якщо ж дефект показав себе після 15 днів, вам аналогічно потрібно написати претензію щоб повернути машину в автосалон, але в цьому випадку з великою часткою ймовірності дилер буде намагатися затягнути розгляд проведенням експертизи. Він буде намагатися довести, що виникнення нестачі - це повністю ваша вина.

Він буде намагатися довести, що виникнення нестачі - це повністю ваша вина

Напишіть претензію в автосалон

Для цього буде проводитися експертиза за рахунок салону, але ви маєте право на неї присутні. Якщо ж рішення експертизи вас не влаштовує, ви можете провести власну незалежну. Але варто враховувати, що якщо доводити справу до суду, краще буде це робити з залучення спеціалізованої правової допомоги.

Як бути, якщо автомобіль придбаний в кредит

В такому випадку згідно з тим же Законом «Про захист прав споживачів» автосалон зобов'язаний повернути гроші банку, який видав вам кредит . Якщо кредит був взятий не на всю вартість автомобіля, а частина покупки проводилася вашими засобами, цю частину дилер зобов'язаний повернути особисто вам, а також надати документ, що підтверджує факт розірвання договору .

З цим документом вам необхідно йти в банк в разі, якщо ви вже встигли виплатити частину кредиту. І банк зобов'язаний виплатити погашену суму. Але, цілком можливо, відсотки по кредиту вам ніхто не поверне, оскільки часто суд вважає, що відсотки не є збитками споживача.

Але як би там, не було, ні в якому разі не можна припиняти платити по кредиту до моменту отримання угоди про зняття з вас кредитних зобов'язань. В іншому випадку вас можуть визнати боржником банку.

Якщо щось піде не так, не забувайте про юристів

Так що якщо ваш тільки що куплений автомобіль вас не влаштовує, і є причини для його повернення, не забувайте про таку можливість.

Але якщо зважитеся на подібне, уважно вивчіть всі нюанси і пам'ятайте про можливість звернення до юристів, з ними ваші шанси помітно збільшаться.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online