Як повернути гроші за квиток в театр або кіно?

  1. законність відмови
  2. Повернення квитка

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Дуже часто на квитках в театр або кіно можна побачити напис «Обміну та поверненню не підлягає»

Дуже часто на квитках в театр або кіно можна побачити напис «Обміну та поверненню не підлягає». Організатори запевняють нас, що компенсувати вартість квитків можна тільки в тому випадку, якщо захід, який ми збиралися відвідати, було скасовано або перенесено на інший день. Проте чи дійсно громадянин не має права просто передумати? Про те, як повернути гроші за пропуск на захід, відвідати яке з яких-небудь причин не вдається, розповімо в цій статті.

законність відмови

Звичайно організатори вистав і кінопоказів при відмові власнику квитка в здачі мотивують своє рішення Правилами по киновидеообслуживания населення, згідно з 24 пунктом яких глядачі можуть вимагати відшкодування вартості квитка тільки якщо

  • був скасований перегляд;
  • була здійснена заміна фільму;
  • демонстрація відео була неякісною з вини організувала перегляд організації;
  • не було надано інформація про вікові обмеження на перегляд фільму, а глядачеві було відмовлено на ньому присутні.

Тим часом в даному пункті правил немає згадки одну важливу обставину: він дійсний, тільки якщо підприємством, котрі організували кінопоказ, були не виконані або виконані неналежним чином його обов'язки за договором на кінообслуговування. До того ж даний пункт передбачає відшкодування вартості квитка без будь-яких додаткових умов. Дане уточнення регулюється прийнятим Верховним Судом РФ рішенням від 16 квітня 2009 року № ГКПІ09-339.

У зв'язку з цим можна зробити висновок, що пункт правил, на який так люблять посилатися організатори заходів, абсолютно не регулює ті випадки, коли покупець квитка вирішує повернути його сам, за своїми особистими причинами, оскільки тут вже починає діяти Закон «Про захист прав споживачів », а саме його 32 стаття , В якій говориться: «Споживач має право відмовитися від виконання договору про виконання робіт (надання послуг) у будь-який час за умови оплати виконавцю фактично понесених ним витрат, пов'язаних з виконанням зобов'язань за цим договором».

Таким чином, якщо в касі вам кажуть, що ваш квиток не підлягає поверненню (або обміну), продавець відмовляється прийняти назад квитки (до початку заходу) або починає вести з вами своєрідний торг (вас просять залишити квиток на реалізацію і, якщо він буде проданий до початку кінопоказу або спектаклю, ви отримаєте гроші), порушується Закон «Про захист прав споживачів» та Цивільний кодекс, а значить, ви маєте повне право скаржитися в інстанції і вимагати захисту своїх прав.

Більш того навіть написи на квитках про те, що вони нібито виключають можливість повернення, незаконні і теж обмежують ваші права як споживача. Установи, які намагаються убезпечити себе від скупників квитків і встановлюють для цього власні правила щодо реалізації перепусток, діють не зовсім законно.

Повернення квитка

Закон «Про захист прав споживачів» в даний час гарантує покупцеві квитка право його повернення в будь-який час до початку заходу, однак для того, щоб скористатися цим правом треба трохи «попітніти», якщо організатор не йде до вас назустріч.

Якщо мирним шляхом вирішити конфлікт інтересів не вдається, вам слід

  • дізнатися юридична адреса організатора заходу;
  • написати на адресу виконавця послуги (театр або кінотеатр) заяву з проханням повернути вам гроші, витрачені на придбання квитка, в зв'язку з неможливістю відвідати захід;
  • в заяві вказати номер і серію квитка, прикласти до нього сам оригінал (собі залишити ксерокопію); обов'язково вказати в заяві контакти, за якими можна з вами зв'язатися;
  • вручити один екземпляр документів головному особі організації, що відповідає за проведення заходу, другий залишити собі (на ньому представник підприємства, відповідального за проведення заходів, повинен поставити свій підпис про отримання).

Якщо ж вам було відмовлено в прийомі заяви, то ви можете відправити його рекомендованим листом з повідомленням і описом вкладення.

  • після закінчення 30 днів з моменту вручення заяви організатори зобов'язані повернути вам гроші. Якщо цього не відбулося, відправляйте претензію в місцевий комітет з культури. Опишіть ситуацію і додайте копію врученого заяви про повернення грошей. До претензії додайте копію касового чека за покупку квитків, копію заяви на повернення квитків.
  • в разі залишення претензії без відповіді ви має повне право звернутися до суду, однак численні приклади показують, що звернення до комітету з культури зазвичай закінчується поверненням коштів за квиток.

Важливо! Чим ближче дата заходу, тим менше шансів у організатора продати ваш квиток повторно, в зв'язку з цим в умовах повернення продавець зазвичай вказує відповідне зменшення суми, яка може бути вам повернена, в залежності від кількості залишилися до заходу днів. Однак ви можете не погодитися з цим і вимагати від продавця більшу суму, оскільки за законом ви зобов'язані відшкодовувати йому тільки фактично понесені ним витрати, підтвердження про які той зобов'язаний вам надати.

Якщо ж організатор не надає вам цю інформацію або надає, але невірну, то він порушує ваші права як споживача, оскільки, згідно з 252 Податкового кодексу РФ, всі витрати повинні бути обов'язково обгрунтовані і документально підтверджені, а значить, в його відношенні передбачена адміністративна відповідальність, встановлена ​​частью1 статтею 14.8 КоАП РФ.

Якщо ж продавець документально підтвердить понесені витрати, при поверненні квитка ви зможете отримати тільки частина сплаченої за нього суми.

Проте чи дійсно громадянин не має права просто передумати?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online