- Можливі причини затримки або пропажі грошей
- Алгоритм дій користувача в даній ситуації
- Пошук платежу в особистому кабінеті
- Дзвінок в службу підтримки Ківі
- Зв'язок зі службою підтримки через форму на сайті
- Відео «Що робити, якщо не приходять гроші Ківі на телефон»
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Люди, які цінують час, використовують для оплати послуг або товарів електронні платіжні системи, а зокрема Ківі. При поповненні рахунку сума повинна надійти на гаманець миттєво. Але якщо ви перебуваєте перед терміналом і зіткнулися з тим, що не приходять гроші на Ківі через термінал, треба розглянути супутні причини і заходи їх усунення.
Можливі причини затримки або пропажі грошей
Перш ніж приймати будь-які дії з пошуку зниклого платежу, необхідно зібрати інформацію про не відбулася транзакції. Це прискорить процес пошуку грошей.
Причин може бути декілька:
- помилка при введенні даних;
- несправність терміналу;
- заблокований Ківі гаманець.
Всі ці причини можна виправити декількома способами, які ми розглянемо нижче.
Алгоритм дій користувача в даній ситуації
Що робити, якщо користувач поклав гроші на гаманець через термінал, а гроші не прийшли?
Проведіть ряд дій, які допоможуть усунути причину:
- Знайдіть в меню терміналу розділ «Інформація» та випишіть дані про власника, номер терміналу і телефон техпідтримки. Ця інформація допоможе виправити ситуацію, якщо помилка поповнення рахунку сталася через несправність терміналу.
- Зберігайте чеки до надходження грошей на гаманець. Квитанція допоможе в процесі пошуку втраченого платежу.
- Зачекайте від 30 хвилин до 2 годин, транзакція може здійснитися без вашого втручання.
- Якщо протягом зазначеного строку гроші перераховані не були, треба почати їх активний пошук. Зателефонуйте в техпідтримку власника терміналу. Після усунення неполадок, гроші сядуть на рахунок автоматично. Якщо ж причина криється в технічному зборі платіжного сервісу, то необхідно перейти туди і почати пошуки (автор відеоогляду - канал Що робити ТВ).
Пошук платежу в особистому кабінеті
Щоб знайти платіж, вам треба перейти в особистий кабінет Ківі. Зробити це можна через комп'ютер, мобільний телефон або термінал.
Далі дійте за інструкцією:
- Авторизуйтесь в системі.
- Перейдіть в розділ «Допомога».
- Натисніть на посилання «Перевірка платежу».
- Введіть в відкрилося поле дані з чека і почекайте відповідь системи.
Якщо ресурс виявить платіж, він повідомить про його наявність та стан. Зазвичай система повідомляє про те, що платіж прийнятий, вам просто необхідно почекати або відкликати його. Трапляється, що сайт не може виявити платіж, і тоді треба діяти іншими методами.
Дзвінок в службу підтримки Ківі
Це варіант підходить тим, що втратив чек, або його не видав термінал, а також тим, хто не зміг знайти відповідну інформацію в розділі «Допомога».
Зателефонуйте в службу підтримки терміналу і повідомте їм такі дані:
- номер гаманця Ківі;
- суму переказу;
- дату і час;
- адреса терміналу і його номер.
Зачекайте, поки оператор пошукає платіж. Варто зазначити, що цей спосіб є дуже результативним і в 100% випадків платіж вдається знайти і повернути на гаманець.
Зв'язок зі службою підтримки через форму на сайті
Якщо гроші на телефон через термінал Ківі так і не сіли, а ви не хочете зв'язуватися зі службою підтримки по телефону, то напишіть їм повідомлення, заповнивши спеціальну форму.
- Зайдіть в розділ «Допомога».
- Перейдіть в поле «Звернення на підтримку».
- Виберіть всі розділи для отримання докладної консультації і введіть всі дані в зазначену форму.
- Впишіть свою адресу електронної пошти і почекайте відповіді.
Важливий момент! Відповідь від технічного відділу можна отримати через довгий час. Тому, якщо гроші потрібні терміново, не вибирайте цей метод, краще зробіть дзвінок в службу підтримки.
Відео «Що робити, якщо не приходять гроші Ківі на телефон»
Якщо ви довго стоїте біля терміналу, а гроші на телефон не приходять, щоб швидко вирішити цю проблему, подивіться відеоролик з інструкцією від автора - каналу P4NGUS.