Контекстна реклама на бренд. Як вона працює?

контекстна реклама

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Які ключові слова можна додавати в семантичне ядро ​​контекстної реклами? Очевидно, що всі загальні запити, що відображають суть рекламованого товару або послуги. Далі, можна взяти всілякі суміжні ключі, або не є комерційними, або ті, які будуть перехоплювати цільову аудиторію у товарів-аналогів - варіантів безліч. Окремо ж варто згадати брендові запити - тобто ключові слова, які містять назву торгової марки. Зрозуміло, вони таким же чином можуть приводити клієнтів, як і самі цільові загальні запити, однак потрібно враховувати кілька нюансів.

Головне, з чим треба визначитися - це тип брендових запитів. Таких два:

  • бренди конкурентів
  • ваш власний бренд

З другим варіантом все просто: людина шукає посилання конкретно на ваш сайт, вводячи назву вашої фірми, виробленого товару або навіть домен сайту в пошуковому рядку. CTR у таких запитів буде, швидше за все, найвищий серед усіх ключів вашої кампанії, і конверсія у них також буде відповідна. Висновок тут робиться простий: не треба забувати додавати такі ключі в кампанію, і не варто шкодувати на них грошей - тобто краще виставити максимальну ставку, для потрапляння на перший рядок спецрозміщення.

Останній пункт робити дуже бажано, так як за запитом, який містить назву вашого бренду, може знайтися конкурент, а іноді і не один, який в свою семантику внесе назву вашої фірми. І як було написано вище, ви також можете цим користуватися.

Реклама під ключ з назвою конкурента

В яких випадках вигідно рекламувати під конкурентів? По-перше, якщо ваша пропозиція є найкращим, адже навіть якщо покупець вже визначився з вибором, то його можна пробувати переманити до себе, запропонувавши більш вигідні умови. Крім того, іноді брендовий запит може навіть не означатиме прихильність до певного виробника чи постачальника послуг. Особливо це добре помітно в нішах, де є всього кілька конкурентів і цикл угоди не триває кілька хвилин. Наприклад, якщо в місті менше десятка турфірм, які організовують поїздки за певним напрямом, то людина, яка знає про одну, не обов'язково буде замовляти тільки там - в такій сфері не важко привернути увагу до аналогічного пропозицією, що відрізняється в деталях. Тому якщо ви знаєте своїх конкурентів і вважаєте, що переманити їх клієнтів до себе - завдання здійсненне, то додайте їх назви собі в рекламу. Чи не буде забувати і про іміджеву складову. Можливо, ви не завжди зможете залучати нових покупців відразу, але підвищити свою впізнаваність - це теж корисно.

Читайте також: Ціна в оголошенні Яндекс.Директ. Чи варто писати?

І так само, як на ключі з власним брендом, на ключі під конкурентів потрібно заводити окрему кампанію. Вони будуть працювати занадто по-різному, щоб ними можна було однаково управляти. У випадку з «конкурентної» рекламою не варто чекати фантастичних конверсій і кликабельности. Звичайно, якщо у вас дійсно супер-пропозиція, то все може бути, але як правило, переходи за такими запитами стають лише доповненням до основного потоку.

Плюсом брендових запитів є те, що ставки по ним, як правило, набагато нижче, ніж за загальними, тому така кампанія не сильно позначається на сукупному витраті.

Звичайно, можна поставити запитання, чи варто рекламувати себе по бренду, якщо сайт і без того перебуває на першій сходинці видачі - тут відповідь криється в тому, чи присутні в рекламі по таким ключам ваші конкуренти. Якщо так - то теж потрібно розміщуватися. Тим більше, що оголошення в Ю Я може виглядати наступним чином:

Принцип простий: ви можете використовувати будь-які ключові слова, але не всі можете писати в оголошеннях. Згадки чужих назв в рекламі може бути відразу припинено модерацією, може бути вистежений вже трохи пізніше, в тому числі тими самими конкурентами, яких ви хочете обійти. Тому якщо у вас в оголошенні не буде фігурувати нікого, крім вас, то порушень тут не буде. Звичайно, тут ми не говоримо про випадки повної заборони бренду без надання підтверджуючих документів, що часто трапляється, наприклад, в контекстній рекламі від Гугла.

Чи варто писати?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online