Як повернути товар, якщо він не підійшов 2019

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Законом РФ «Про захист прав споживачів» не передбачений, як такої, повернення товару належної якості. Якщо бути точніше, він можливий, але тільки за певних умов.

Так, згідно зі статтею 25 Закону про захист прав споживачів, покупець протягом 14 днів з моменту покупки має право обміняти будь-який непродовольчий товар належної якості, якщо він не підійшов за:

  • розміром
  • кольором
  • фасону
  • комплектації
  • габаритам

В цьому випадку, покупець може принести товар продавцеві та попросити замінити його на більш відповідний.

Враховуйте, що не всі товари належної якості можна повернути продавцеві. У нашій країні існує цілий перелік так званих безповоротних товарів, встановлений Постановою Уряду РФ ( скачати в форматі doc).

До них, належать, наприклад, косметика і парфумерія, нижня білизна, предмети особистої гігієни, побутова хімія, побутові меблі, технічно складні товари і інше.

При поверненні товару продавець має право запропонувати наявний в магазині аналогічний товар, який відповідає вимогам покупця. І тільки в тому випадку, якщо потрібного товару немає у продажу, або, всі запропоновані продавцем не підійшли покупцеві, останній може повернути товар продавцеві і зажадати повернення грошей.

Ось такий алгоритм прописаний в законі. У практиці часто продавці просять заповнити встановлену форму для повернення товару, якщо не втрачено його товарний вид і збережені споживчі якості: в наявності бирки, упаковка, товар без ознак експлуатації, і на цьому справа закінчується. ка до правило, гроші повертаються відразу ж, особливо це стосується великих мережевих торгових організацій, або протягом певного продавця кількості днів, але не більше трьох днів.

Таким чином, повернення товару належної якості не представляє складності за умови, що покупець повертає його в товарному вигляді протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки).

Юрист з прав споживачів в СПб Тел. + 7 (812) 989-47-47 (цілодобово) Безкоштовна консультація по телефону
  1. Зверніться до продавця з проханням замінити куплений товар на більш відповідний (за розміром, фасоном або іншими критеріями), пред'явіть касовий або товарний чек, якщо він збережений. Пам'ятайте, що повернути товар можна і при відсутності чека.
  2. Якщо продавець не може запропонувати більш відповідний вам варіант, або запропоновані товари вас не задовольнили, напишіть заяву про повернення сплачених за товар коштів через вашої відмови від виконання договору купівлі-продажу, підставою повернення вкажіть пункт 2 статті 25 Закону про захист прав споживача.
  3. Заява складається у двох примірниках один з яких віддається продавцю, а другий, з відміткою про прийняття і завірений печаткою організації, залишається у покупця, який прийняв співробітник також повинен вказати дату і підставити підпис на другому примірнику.
  4. Якщо повернення грошей здійснює не відразу, продавець зобов'язаний видати покупцеві гарантійну розписку на товар, переданий йому разом із заявою про повернення. У збереженій розписці обов'язково має бути повністю відображено стан товару, наявність бирок і товарного або касового чека, розписка завіряється печаткою організації-продавця.
  5. Продавець зобов'язаний повернути гроші, сплачені за товар - протягом трьох днів з дня звернення споживач
  6. Обмін товару, при наявності аналогічного товару, повинен бути здійснений в день звернення споживача

Наші юристи швидко і якісно складуть для вас необхідний юридичний документ, а при необхідності проведуть переговори з продавцем в порядку досудової процедури врегулювання спору, або представлять ваші інтереси в суді.

Якщо у Вас залишилися питання, зателефонуйте для більш докладної консультації

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online