Як написати претензію на неякісний товар?

  1. Як грамотно написати претензію на повернення грошей за неякісний товар?
  2. Претензія на неякісний товар від юридичної особи
  3. Куди написати скаргу на неякісний товар?
  4. Зразок претензії на неякісний товар, якщо немає чека
  5. Як скласти претензію на неякісний товар в інтернет-магазині?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Зустрічаючись з неякісним виробом, багато покупців вирішують, що їм просто не пощастило, і викидають товар. Вони впевнені, що повернути гроші не представляється можливим. А продавці старанно підтримують цей міф, раз у раз заявляючи, що окремі групи товарів обміну та поверненню не підлягають. Насправді це в корені не вірно, неякісна продукція завжди має бути повернуто, будь-то продукти харчування або техніка.

Однак найчастіше, щоб повернути виріб, необхідно не просто висловити усне прохання про це, а написати претензію про повернення грошових коштів.

Як грамотно написати претензію на повернення грошей за неякісний товар?

Щоб написати претензію необхідно бути впевненим, що товар дійсно неякісний, для цього необхідно розуміти, що ховається під цим поняттям. Неякісними вважаються наступні позиції:

  • Надана продавцем і виробником інформація не збігається з фактичними властивостями і характеристиками продукції;
  • Придатність підійшла до кінця, або її залишився запас не дозволяє скористатися цим продуктом до кінця;
  • Є пошкодження упаковки. Даний пункт актуальний лише для тих товарів, у яких упаковка виконує гарантійні функції від пошкоджень якості;
  • Є заводські дефекти і вади;
  • Брак при виробництві вплинув надалі на працездатність вироби.

Визначивши для себе категорію виявленої проблеми можна сміливо звертатися до продавця з питаннями про повернення грошових коштів. У разі незгоди продавця з купівельної позиції споживач має право написати претензію, яка згідно із законом повинна бути розглянута в 10-денний термін. Письмова відповідь дається до закінчення зазначеного терміну.

Претензія на неякісний товар від юридичної особи

Юридична особа, укладаючи домовленість про постачання товару, також не застрахована від шлюбу і неналежної якості поставленої партії.

Першим кроком для написання претензії юридичній особі необхідно зафіксувати неналежну якість партії або її частини. Для цього можуть залучатися співробітники постачальника або власної організації. В ідеалі це має бути комісія, що складається з представників обох сторін договору. За результатами огляду складається акт про неналежну якість.

На основі акта і раніше укладеного договору поставки складається претензія, в якій по суті описуються виявлені дефекти. Посилаючись на пункти договору та статті закону, слід обов'язково написати, що покупець вимагає повернення грошей у визначений термін. Саме це додаток дозволяє розглядати вимогу в правильному ключі.

Завантажити зразок претензії на неякісний товар від юридичної особи

Куди написати скаргу на неякісний товар?

Скаржитися на неякісну продукцію необхідно по строго встановленої ієрархічної схемою. Спочатку слід написати претензію на ім'я керівника магазину, де було придбано виріб. Найчастіше грамотно складена претензія вирішує питання вже на даному етапі. Якщо продавець ніяк не відреагував або висловив свій категоричну відмову, слід подавати скаргу в Росспоживнагляд.

Дана організація виконує контрольну функцію за дотриманням прав споживачів. Росспоживнагляд допоможе врегулювати питання з поверненням грошей, заміною неякісного товару або гарантійним ремонтом вироби. Останньою інстанцією для подачі скарги є суд. Судові інстанції розглядають всі тонкощі справи із залученням експертів і свідків, тому прийняте рішення по заявленому справі приймається як істина.

Зразок претензії на неякісний товар, якщо немає чека

Споживач має право написати вимога на повернення або обмін навіть при відсутності чека. Дані правила закріплені законодавчо, тому відмовити в прийомі заяви на даному підставі продавець не може. Але закон зобов'язує споживача довести що продукція була куплена саме в цьому магазині.

Наприклад, можна пред'явити заповнену гарантію, або упаковку зі штрих-кодом, якщо в магазині система зчитування кодів. Найпоширенішим методом є пред'явлення двох свідків, які можуть засвідчити покупку і написати свої показання в вимозі.

У вимога необхідно, крім вказівок дефектів або недоліків, окремим пунктом написати наявність свідків, із зазначенням їхніх імен і контактних даних.

Завантажити зразок претензії

Як скласти претензію на неякісний товар в інтернет-магазині?

Написати претензійний документ на повернення вироби неналежної якості в інтеренет-магазин можна спочатку по електронній пошті або подати його на офіційному сайті. При відсутності реакції слід написати вимога на юридичну адресу фірми, дані про який зобов'язаний бути не тільки на самому сайті, а й на чеку, який був виданий при покупці.

З інтернет-магазинами законодавчо все простіше вони зобов'язані обмінювати навіть якісні покупки, які не підійшли за характеристиками. Відправляти будь-яку вимогу слід через пошту рекомендованим листом, щоб мати на руках офіційне підтвердження відісланого заяви.

Якщо у Вас є питання, проконсультуйтеся у юриста

Поставити своє запитання можна в форму нижче, в віконце онлайн-консультанта справа внизу екрану або зателефонуйте за номерами (цілодобово і без вихідних):Як грамотно написати претензію на повернення грошей за неякісний товар?
Як грамотно написати претензію на повернення грошей за неякісний товар?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online