Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Динаміка падіння доходів аеропорту Бориспіль на кінець 2015 року склала -63 млн. У порівнянні з 2011 роком при фактично такому ж обсязі перевезень, а за підсумками 2016 роки ситуація буде ще гірше, тому що за рік втрачені позиції фактично по всіх ключових напрямках роботи, говориться у відкритому листі Незалежної профспілки працівників авіаційної безпеки, яке є в розпорядженні avianews.com.
У зверненні на адресу прем'єр міністра України Володимира Гроймана підкреслюється, що державний аеропорт зазнає збитків на сотні мільйонів гривень за п'ятьма ключовими пунктами.
Зокрема, йдеться в листі, це відбувається через недопуск на ринок, свідомого зриву переговорів, надання недостовірної інформації для зарубіжних партнерів-авіакомпаній, в тому числі лоу-костів.
У наступному пункті наводиться як приклад надання "необгрунтованих знижок базового перевізника, частина послуг якого надається нижче собівартості або взагалі без справляння плати.
"Керівництво аеропорту злочинно відмовляється від договорів на наземне і пасажирське обслуговування і завищує ціни, змушуючи перевізників переходити до інших обслуговуючим компаніям. [...] В найближчі дні це призведе до того, що 500 працівників комплексу наземного та пасажирського обслуговування втратять роботу. Для порівняння , в 2011 році частка хенлінга аеропорту Бориспіль - 70%, в 2016 році - менше 15%. Цей вид доходу є одним з найбільш прибуткових, тому що основні клієнти аеропорту - нерезиденти, які проводять розрахунки у валюті ", - підкреслюється в тре ьем пункті листи.
У четвертому пункті говориться, що відбувається "свідоме знищення напрямки вантажних перевезень: за вказівкою керівництва в складі №2 вантажного терміналу не розміщуються вантажі, через що склади №1, №3 перевантажені, вантаж зберігається з порушенням правил. При цьому керівництво заявляє про надлишку виробничих потужностей терміналу і про необхідність передачі складів в оренду ".
У заключному пункті, через який, на думку профспілки, аеропорт також зазнає збитків, то кажуть, що "площі в терміналах надаються в оренду з порушенням законодавства (що підтверджують рішення Антимонопольного комітету)".
У завершальній частині листа профспілка просить прем'єр-міністра негайно втрутитися в ситуацію, завершити конкурс на посаду керівника підприємства, зробити необхідні вказівки про звільнення в.о. директора аеропорту Євгена Дихне і провести розслідування з приводу дій нинішнього керівництва підприємства.
Повний текст звернення наводиться нижче.
Кілька днів тому міністр інфраструктури Володимир Омелян опублікував шість вимог до нового директора аеропорту Бориспіль.
Нагадаємо, нового керівника найбільшим повітряним воротам України намагаються знайти втретє за останні два роки. 9 листопада на офіційному сайті Мінекономрозвитку була опублікована інформація про те, що з 26 претендентів на посаду директора аеропорту конкурсна комісія при комітеті з призначенням керівників особливо важливих для економіки підприємств вибрала п'ять фіналістів.
Мінекономрозвитку не опублікував їх імена, заявивши, що це може бути зроблено тільки за згодою кандидатів. Таким чином, громадський контроль над "прозорим відкритим конкурсом" повністю відсутня.
avianews.com готовий опублікувати думку всіх сторін, для відправлення листа скористайтеся відповідним посиланням нижче.
Цитування цього матеріалу дозволено тільки за умови активного гіперпосилання, не закрите для для пошукових систем, на www.avianews.com