- Марки продаються автомібілей
- Відгуки покупців А.С.-Авто (10 шт.)
- Залиште свій відгук про А.С.-Авто, скажіть все, що думаєте про салон!
Чи допомогла вам сторінка?
Так немає 3 рази вже
допомогла Волгоград,
шосе Авіаторів, д. 11
Телефон салону:
(8442) 60-23-33 Офіційний сайт:
asauto.kia.ru
Переглядів сторінки:
Перегляди за тиждень: 17665
42
Дайте і ви свою оцінку салону:
Марки продаються автомібілей
Найкращий відгук про автосалон А.С.-Авто
За оцінками відвідувачів сайту. Сергій26.12.2014
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (18) немає (2)
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Хочу застерегти всіх від покупки автомобіля в цьому салоні. Уклав попередній ДКП на Кіа, чекав того самого щасливого моменту. Дилер порушив усі можливі умови свого ж ПДКп. Про прибуття авто не повідомили, ціну підняли, про нову ціну не повідомили, в строк не видали, про новий термін не повідомили. Я маю на увазі документальні підтвердження, а не перезвонкі по телефону. 3 рази їм розповідав що мені потрібно поставити. Коли з'ясувалося що буде піднята ціна - я просив би мовити нову ціну, щоб не чекати, і якщо що - забрати відразу ж, якщо мене влаштує. Ні, тільки за ніс водили, "годували сніданками". У понеділок назвали ціну, сказали що видадуть - я витратив час, підготувався - зібрав гроші, оформив страховку. У салоні нав'язують КАСКО, і без неї по ОСАГО не страхують. Знову протягнули до вівторка, за минулий тиждень так і не змогли сигналку поставити. У вівторок видавати відмовилися взагалі. Потім пропонували якусь сіру схему - що я сам не можу купити, але можу привести кого-то і оформити на цього когось. Кажуть, менеджер просто хотів якось підзаробити. Ставлення - знущальне. Плюнув, поїхав і купив Хундай. Забронював його у вівторок вранці, ввечері вже поїхав на ньому. За практично тією ж ціною і аналогічна за класом, але комплектація середня, а не базова. Задоволений новою машиною і салоном - там мене зрозуміли і зробили все оперативно. Молодці! Потім почався юридичний бєспрєдєл з АС Авто. Відібрали у мене мій екземпляр розірваного ПДКп. Шантажували тим, що не віддадуть передоплату. Може хтось скаже що все так роблять, а я скажу - що якщо все так роблять, це зовсім не означає що так правильно. Все погрожували покликати юриста, але так його і не побачив. Як я зрозумів, юрист у них безграмотний. У документах написано одне, за фактом роблять зовсім інше, намагаються чимось аргументувати, але самі ж сідають в калюжу. П'ятеро людей стрибали навколо мене і всі сіли в калюжу і втекли. І це при тому, що я не юрист. Залишили віддуватися касу, яка взагалі ні при чому. У мене в голові не вкладається. Хіба не можна було просто по-людськи розповісти ситуацію ще до конфлікту і разом з неї вийти (як і прописано в ПДКп)? Навіщо брехати і знущатися над клієнтом? Та й чому б наостанок хоча б не вибачитися? Варто було б звільнити їх юриста, менеджера (Нестеркін) і лінію якості. Таке ставлення до клієнтів, які купують там машину не перший раз. Самим представникам Кіа теж плювати на клієнтів і свою репутацію - Звертайтеся до свого постачальника, вирішуйте всі проблеми з ним.
Відгуки покупців А.С.-Авто (10 шт.)
Правдиві відгуки покупців (10 шт.) А.С.-Авто в Волгограді містять переваги і недоліки автосалону і його співробітників, з якими зіткнулися клієнти при покупці свого автомобіля.Не полінуйтеся відзначити свою згоду або незгоду з відгуками, ставлячи їм плюс або мінус, щоб виділити по-справжньому корисні відгуки. Друзів попросіть також відзначити корисні відгуки.
Додати відгук
Всього відгуків: 10
Загалом, судячи з відгуків, люди вважають поганим цей автосалон А.С.-Авто , Краще не зв'язуватися з ним.
До речі, вже 31 чоловік поставив 101 оцінку, з них 92 позитивні і 9 негативні. Так як позитивних оцінок більше, то можна зробити висновок, що зібрані тут відгуки покупців про салон А.С.-Авто і його співробітників дуже навіть правильні і корисні.
Ігор
24.01.2019
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (7) немає (2)
По телефону за два дні запевнили про наявність авто марок Равон і Ліфан. при відвідуванні салону машин в залі і на стоянці не виявилося. На питання де? менеджер андрей повів до листочку з цінами на столі. На повторне запитання показати авто почав плести так є в наявності але десь в технічній зоні. Втретє на прохання показати авто почав розповідати що Равон брудний вимагає передпродажної підготовки, з Ліфан ще якась біда. Потім тупо одягнув куртку і вийшов на вулицю. Коли запитав про те що вони з усіма клієнтами так спілкуються нача питати а скільки у вас грошей (на самому початку озвучили що беремо за готівка а не в кредит) і почав грубіянити. На зауваження манери розмови сказав що взагалі нічого не боїться. В результаті поїхали. На момент відвідування ми були єдині в салоні. Через 2 години дзвонить дівчинка і питає коли нас чекати в салоні. Почувши у відповідь історію відвідування обіцяла розібратися. З тих пір всі кінець зв'язку.
Олександр18.08.2018
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (14) немає (3)
Сервіс навіть не на нулі а на мінус чотири !! Звернувся в автосалон для придбання кіа Церато в максимальній комплектації, такого фахівця який мені попався я ще не бачив хоча сам працюю в продажах і не з чуток знаю цю роботу! Попередньо обговоривши деталі і оглянувши автомобіль пояснюю менеджеру що мені недостатньо 250000 тисяч для оплати всієї суми і я на цю суму готовий взяти автокредит, оформляємо заявку і відразу отримуємо схвалення (це логічно при першому внеску в 1 млн руб), питаю у менеджера яку знижку він мені може запропонувати у відповідь він мені каже що максимальна знижка у них в салоні становить 30000 рублів, а доп знижку він може мені запропонувати на доп обладнання! На сигналізацію з автозапуском і gps трекер за 40000 рублів, захист двигуна і килимки була запропонована знижка в 10000 рублів! Хлопці ви пропонуєте знижку в 10 тисяч з суми обладнання в 50000 рублів реальна вартість якого ВСЬОГО половина запитуваної суми! У присутності менеджера АС АВТО мені подзвонив менеджер Арконт Північ і запропонував приїхати до них для переговорів і вже по телефону мені сказав що 30000 рублів яку мені «вибив у начальника» мій менеджер це тупо скідва за кредитною програмою яку цей менеджер мені і не міг не надати ! Я вказав на це менеджеру АС Авто на що отримав у відповідь повну байдужість і розповідь про те що з машини вони (автосалон) заробляють за все 16000 рублів і знижку більше дати не можуть, я у відповідь сказав що заробляти вони будуть в подальшому на сервісі придбаного авто ! У відповідь менеджер почав мені розповідати що гроші з сервісу йдуть на оплату КРЕДИТНИХ ФАХІВЦІВ! КАРЛ! Ти правда це мені говориш ????? Ну вообщем я поржал над цими дрібницями і благополучно відправився до конкурентів! Де сигналізацію з автозапуском і захист МЕНІ ПОДАРУВАЛИ абсолютно БЕЗКОШТОВНО! В даний салон більше ні ногою хоча до цього в моїй родині там купувалися 2 кіа Спортажа 1 кіа X-Line і кіа ріо! Всю сім'ю переведу на обслугу а Агат!
Найбільше вразило байдужість продавана. ну йдеш і йди. попутного тобі вітру! Тобто як клієнт який купує авто нехай і не преміум сегменту але в максимальній комплектації я їм АБСОЛЮТНО НЕ ЦІКАВИТЬ! І це при тому що я їм приніс 1,25 млн!
Сподіваюся Ваша організація повернеться обличчям до клієнта а не тим місцем яким воно зараз повернуто! Удачі Вам у бізнесі!
05.03.2017
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (10) немає (0)
Пригнав до них авто на фарбування. Сказали, зроблять відмінно, але далеко не так. Коротше, не вміють нічого робити. Всі нюанси потрібно промовляти з менеджером, щоб не було проблем. Краще б поїхав фарбувати в Toyotu.
Андрій28.10.2015
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (11) немає (0) У перший і останній раз потрапив в цей автосалон. Коли перший раз туди приїхав все було більш менш пристойно, вибрав кіа ріо седан , Більшого собі на жаль дозволити не зміг, т. К. Покупка передбачалася в кредит, мені порахували кредит розповіли умови по кредиту, порахували каско яке обов'язково при покупці в кредит автомобіля. Залишив гроші за автомобіль з розрахунком на те, що поки я зберу довідки на кредит, автомобіль буде значитися за мною. В день коли я зібрав всі довідки привіз документи, заповнив усі анкети і іншу нісенітницю, мені подзвонили через кілька днів і сказала що мій кредит схвалили. Я був шалено радий що скоро заволодію цим автомобілем. Але! Не тут то було! Автомобіль який мене чекав виявився бракованим, за страховку вимагали гроші щоб вона була дешевше, а коли приїхав в банк виявилося що мені відмовили, а по факту опинилася що тупо переплутали в автосалоні мене з іншим клієнтом! Огидно! Ніколи туди не звернуся і вам не раджу! Олег
15.02.2015
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (9) немає (1)
У жовтні минулого року вирішив спробувати марку КІА. Уклав теж ПДКп, став чекати. І почалося - термін поставки авто за договором порушили, сказали що ціна змінилася і потрібно переукладати договір. Приїхав в салон за обіцяної машиною, хотіли колишній ПДКп відібрати. Я відмовився його віддавати, тому що так автосалон хотів приховати порушення ПДКп. Машину мені не видали, сказали ще за зберігання машини платити будеш, поки вона у них в салоні стояла. Звернувся в громадську організацію із захисту прав споживачів, їх кілька в Волгограді. Через тиждень переговорів з автосалоном приїхав з письмовою претензією до менеджерам, хотів забрати передоплату, гроші по тихому з посмішкою віддали, аби начальство про це не дізналася. Навіть не вибачилися переді мною як клієнтом.
А взагалі думав написати в Росспоживнагляд, якби передоплату не віддали. Зараз багато можна куди звернеться зі скаргою і нічого бігати за продавцем. Один відсоток вартості авто за кожен день прострочення краще будь-яких вибачень менеджерів. Останнім часом автосалони стали боятися більше громадських організацій із захисту прав споживачів, ніж Росспоживнагляду. Ці організації працюють на свій авторитет, у них конкуренція, а покупцеві це безкоштовно. Так що не лінуйтеся і поважайте свої інтереси.
26.12.2014
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (18) немає (2)
Хочу застерегти всіх від покупки автомобіля в цьому салоні. Уклав попередній ДКП на Кіа, чекав того самого щасливого моменту. Дилер порушив усі можливі умови свого ж ПДКп. Про прибуття авто не повідомили, ціну підняли, про нову ціну не повідомили, в строк не видали, про новий термін не повідомили. Я маю на увазі документальні підтвердження, а не перезвонкі по телефону. 3 рази їм розповідав що мені потрібно поставити. Коли з'ясувалося що буде піднята ціна - я просив би мовити нову ціну, щоб не чекати, і якщо що - забрати відразу ж, якщо мене влаштує. Ні, тільки за ніс водили, "годували сніданками". У понеділок назвали ціну, сказали що видадуть - я витратив час, підготувався - зібрав гроші, оформив страховку. У салоні нав'язують КАСКО, і без неї по ОСАГО не страхують. Знову протягнули до вівторка, за минулий тиждень так і не змогли сигналку поставити. У вівторок видавати відмовилися взагалі. Потім пропонували якусь сіру схему - що я сам не можу купити, але можу привести кого-то і оформити на цього когось. Кажуть, менеджер просто хотів якось підзаробити. Ставлення - знущальне. Плюнув, поїхав і купив Хундай. Забронював його у вівторок вранці, ввечері вже поїхав на ньому. За практично тією ж ціною і аналогічна за класом, але комплектація середня, а не базова. Задоволений новою машиною і салоном - там мене зрозуміли і зробили все оперативно. Молодці! Потім почався юридичний бєспрєдєл з АС Авто. Відібрали у мене мій екземпляр розірваного ПДКп. Шантажували тим, що не віддадуть передоплату. Може хтось скаже що все так роблять, а я скажу - що якщо все так роблять, це зовсім не означає що так правильно. Все погрожували покликати юриста, але так його і не побачив. Як я зрозумів, юрист у них безграмотний. У документах написано одне, за фактом роблять зовсім інше, намагаються чимось аргументувати, але самі ж сідають в калюжу. П'ятеро людей стрибали навколо мене і всі сіли в калюжу і втекли. І це при тому, що я не юрист. Залишили віддуватися касу, яка взагалі ні при чому. У мене в голові не вкладається. Хіба не можна було просто по-людськи розповісти ситуацію ще до конфлікту і разом з неї вийти (як і прописано в ПДКп)? Навіщо брехати і знущатися над клієнтом? Та й чому б наостанок хоча б не вибачитися? Варто було б звільнити їх юриста, менеджера (Нестеркін) і лінію якості. Таке ставлення до клієнтів, які купують там машину не перший раз. Самим представникам Кіа теж плювати на клієнтів і свою репутацію - Звертайтеся до свого постачальника, вирішуйте всі проблеми з ним.
ааааааа22.10.2014
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (7) немає (0)
дуже розчарований послугами салону, проходячи друге ТО, на кіа ріо відремонтували по гарантії рульову рейку, за розвал довелося заплатити додатково, в цей же день так як відпустку поїхали подорожувати на Байкал, в дорозі виявилося, що машину тягне в праву сторону, зв'язався з салоном , сказали що б при поверненні звернувся для виправлення, при поверненні зв'язався, на що почув, що гарантія на розвал дається на 1000 км а у мене почьті 5000 пробігу, і тепер за діагностику і при виявленні відхилення доведеться платити знову за розвал, розцінки в салоні самі знаєте, питання, чому я повинен платити в двійні за некваліфіцированное обслуговування якогось горе майстри, відповідь, майстри у нас супер, це виявляється я міг не правильно експлуатувати авто, їздити по ямах, камінню, і т. д і есле я не задоволений, можу звертатися до суду, так навіщо тоді взагалі звертатися в такі салони,
В'ячеслав20.05.2014
нейтральний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (5) немає (1)
як дивно, в основному тут негативні відгуки про салон А. С.-Авто в Волгограді, вірні чи це все відгуки?
Анастасія03.04.2014
нейтральний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (5) немає (0) Страшенно не сподобалося!
Подзвонила попередньо з акцентом на те що є клієнтом дилера КІА Арконт , Розглядаю або їх або свій же салон, хочу з'їздити на тест-драйв, оцінити свій вибір так сказати. Менеджер запевнив, пообіцяв подарунок (захист картера або килимки) що я прокачусь саме на хетчбек (хочу в такому кузові) домовилися, правда менеджер послався що його не буде, але він підкаже до кого звернутися. На наступний день я продала свою першу ластівку КІА Піканто і налаштувалася вже на поїздку в АС АВТО. Якого ж моє здивування:
1) мене не зустрів порадив менеджер,
2) авто на якому я так хотіла прокотиться, забрав співробітник і поїхав за ПТС, там він десь встав в пробках,
3) за цей час до мене підійшов менеджер з таким видом "ЧО ПОЙДЕМЬТЕ ДОГОВІР УКЛАДАТИ".
І тут мене підірвало, з якого переляку я буду брати машину, коли мене належним чином не зустріли, обламали, нічого не продемонстрували. Про це я заявила менеджеру: "схоже ви наплутали, спочатку показуйте і розповідайте все".
Тут він і встав, запропонував відсутнього менеджера дочекатися з ким домовлялися, минуло півгодини, тим часом я вже від нудьги посиділа у них в кафе, посиділа в базовій комплектації РІО седан, сходила до допнікам дізнатися по сигналізації так там хлопці будь здоров накривають!
4) СТАРЛАЙН з автозапуском у КІА Арконт варто тисяч 18, тут ШЕРХАН 7 ой який нібито дешевше СТАРЛАЙН 22,4 т. Р.! (Потім він нібито поправився мовляв зробимо Вам за 20 т. Р).
Час йшов. посиділа в новому Соренто, прийшов менеджер, зробив здивований пофігістічно вид. Коли я йому пред'явила що вже досить довго чекаю, він мені пред'явив, що він не людина, їздив пообідати.
На це мене слів не знайшлося, мене чекала моя робота, на яку я спізнювалася.
На останок я написала дружнє звернення в книзі скарг і пропозицій, побажавши їм успіху в розвитку все-таки автопарку, щоб машини які потрібні для показу були в розпорядженні клієнтів в будь-яку секунду і розвитку морального і професійного цим недалеким менеджерам.
Було просто прикро за себе, коли людина яка приходить вже готовий до покупки в очах менеджерів бездушних СЛІПЕ М'ЯСО! потерпіла
29.06.2012
негативний відгук
Ви вірите відкликання?
Так (6) немає (0)
Під'їхала до салону А. С.-Авто за 15 хвилин до відкриття, відразу накинувся охоронець з вимогами прибрати машину з території, не запитавши мети візиту. Почувши мою відмову - накинувся в кулаками. Я в шоці!
Повідомте, що знайшли інформацію про салон на сайті ЦенаМашін.ру - компанії працюють краще, якщо знають, що ви можете вплинути на їх рейтинг.
Після візиту в салон напишете свій відгук на цій сторінці. Не проходьте мимо - залиште для інших покупців свої відгуки про салон, а також про його співробітників і ціни.
Залиште свій відгук про А.С.-Авто, скажіть все, що думаєте про салон!
Свіжі відгуки про автосалони Волгограда
Волга-Раст (Renault), відгукиУ мене тільки позитивні враження від даного дилера. Уже третій рік обслуговую свою машину у ... Автопойнт, відгуки
Нормальний сервіс, за прийнятними цінами, обслуговую тут свою Mazda 3 bk вже 11 років. Останнім часом... Волга, відгуки
Салон в якому працюють люди обманюють покупців. Нікому не рекомендую там купувати автомобіль ... Арконт, відгуки
Нормальні ціни в Арконт і роблять добре. Заїзд зручний, парковка містка. А менеджери самі в ... П-сервіс, відгуки
Кредитний фахівець по телефону говорить одне, а на ділі робить, що хоче, не раджу там оформляти ...Чи допомогла вам сторінка?
Хіба не можна було просто по-людськи розповісти ситуацію ще до конфлікту і разом з неї вийти (як і прописано в ПДКп)?
Навіщо брехати і знущатися над клієнтом?
Та й чому б наостанок хоча б не вибачитися?
На питання де?
Ти правда це мені говориш ?
Хіба не можна було просто по-людськи розповісти ситуацію ще до конфлікту і разом з неї вийти (як і прописано в ПДКп)?
Навіщо брехати і знущатися над клієнтом?
Та й чому б наостанок хоча б не вибачитися?
Авто в Волгограді, вірні чи це все відгуки?