Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
У радянські роки був нині не існуючий автомобільний завод «Москвич» , Який брав свій початок з 1930 року. Випускав він однойменні автомобілі, які і понині часто можна зустріти на наших дорогах. У 2002 році він був зупинений і в 2010 році ліквідовано. Приклад банкрутства даного підприємства призводять в підручниках, як приклад неправильно обраної маркетингової стратегії
Кінець АЗЛК, як приклад банкрутства великого заводу
Завод мав велику історію і був містоутворюючим підприємством Москви.
Виробництво на заводі в роки його розквіту
Даний завод добре відомий під маркою автомобіля «Москвич 2140», який до цих пір часто можна зустріти на наших дорогах.
Автомобіль Москвич 2140
Найменування заводу АЗЛК в народі часто розшифровували, як «Автомобіль Заздалегідь Позбавлений Якості». Не дивлячись на сформоване відношення до автомобілів даного виробника, в роки перебудови керівництво заводу вирішило перепрофілюватися і почати виробництво більш дорогих авто. Для цього була створена лінійка автомобілів з іменами князів з діапазоном цін від 4000 $ до 20000 $. При цьому вони позиціонувалися, як престижні автомобілі.
Лінійка престижних автомобілів АЗЛК
У той час «Daewoo Nexia» коштувала 6500 $, а «Audi» - 19000 $. Народ, що купує раніше вітчизняні автомобілі, як недорогі і прості в обслуговуванні не зрозумів, чому він повинен купувати ті ж вітчизняні машини, але позиціонуються, як престижні, якщо він міг купити за ті ж гроші іномарку. До того ж вони мали не високу якість виготовлення. В результаті продажу знизилися, і завод почав зазнавати збитків.
Але це не зупинило маркетологів заводу АЗЛК і вони спробували випустити кабріолет «Дует» з відкидним верхом, як машину все того ж престижного класу. Але цей автомобіль люди не стали також купувати. До того ж з урахуванням нашого клімату, не кожна людина може собі дозволити таку розкіш, як кабріолет.
Маркетологи заводу заявили, що «люди не дозріли до таких машин«.
В результаті всіх цих експериментів такий великий завод збанкрутував і нині не існує, показуючи приклад банкрутства підприємства через невмілих дій керівників.
Так сьогодні виглядає завод «Москвич»
Разом
Банкрутство заводу сталося через неписьменної маркетингової політики маркетологів. У нашій країні склалася така ситуація, що найчастіше люди купують вітчизняні машини через низьку ціну, низьку вартість обслуговування і ремонту. Або хоча б через двох останніх складових. Так як це в перспективі зробить використання автомобіля фінансово невигідним.
На жаль, банкрутство пострадянських заводів сьогодні не рідкість. Я також працював на заводі , Який незабаром був оголошений банкрутом.