Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
29 березня 2012, 9:09 Переглядів:
Жителі Салтівки зможуть проїхати на Холодну гору не через центр, а по спеціальному тунелю. Фото: football.autocentre.ua.
Перша столиця визначилася з планом розвитку на найближчі 18 років. Харківська академія міського господарства спільно з іншими вузами закінчила роботу над створенням Концепції стратегії розвитку міста до 2030 року. Щоб розвантажити дороги від нескінченних пробок, розробники передбачили будівництво 24 транспортних розв'язок. Одне з найбільш сміливих пропозицій: з'єднати вулицю Шевченко і узвіз Пасіонарії підземним тунелем.
Концепцію, яку розробили фахівці, вже передали до міськради, саме там повинні затвердити документ. За словами ректора ХГАГХ Володимира Бабаєва, зараз є необхідність будівництва в місті 24 транспортних розв'язок, частина з них, можливо, пройде під землею.
"Потік машин з Салтівського житлового масиву рухається по вулиці Шевченка, і якщо їхати в бік Холодної Гори, то їм потрібно їхати тільки через центр. Ми визначилися і в генплані передбачено будівництво тунелю в районі заводу" Здоров'я "і вихід в районі спуску Пасіонарії. Далі планувалося не їхати по Соціалістичної, а по естакаді доїжджати до окружної дороги ", - розкриває премудрості нової транспортної схеми Володимир Бабаєв.
Як розповів "Сегодня" професор кафедри урбаністики Харківського університету будівництва і архітектури Валерій Гук, ця ідея не нова. Виявляється, будівництво підземних тунелів в Харкові було передбачено ще генпланом 1965 року.
"Один тунель мав йти від провулка Мечникова під вулицею Шевченка, другий - під площею Свободи з виходом біля метро" Київська ", а третій мав з'єднати Саржин Яр і район ринку" Барабашово ", - говорить Гук. - Але потім в місті почали будувати метро на тій глибині, де повинні були пройти тунелі. Зараз втілити ідеї в життя буде складніше, доведеться рити під річками. Будівництво такого тунелю буде коштувати близько мільярда гривень.
Але Харкову транспортні розв'язки потрібні, як повітря. Він окупиться протягом 5-6 років за рахунок того часу, яке люди будуть економити на дорозі ".
Тим часом автомобілісти не вірять, що в місті з'являться сучасні розв'язки. "У нас одну станцію метро можуть будувати 20 років, а відстань між ділянками планованих тунелів на порядок більше, з нашими чиновниками, ми такого блага цивілізації випробуємо, якщо навіть в Союзі не змогли реалізувати цей проект", - вважає таксист Валерій.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "План розвитку Харкова на 18 років: від пробок позбавлять підземні тунелі за мільярд". інші Новини Харкова дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Федосенко Павло
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.