Температурна норма гарячої води

  1. Як визначити, що температура води системи ГВП не відповідає нормі
  2. Як поступати при невідповідності води вимогам СанПіН
  3. Дії після отримання акта

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

17.01.2015

Гаряча вода відноситься до розряду найнеобхідніших комунальних послуг в будь-якому будинку. Однак централізоване водопостачання на жаль, не завжди гарантує споживачеві доступ до гарячої води, яка відповідає всім нормам СанПіН. Перш за все претензії стосуються невідповідності її температури встановленим вимогам.

У СанПіН прописано, що норматив температури гарячої води в системі ГВП знаходиться в межах 60-75 градусів. Тільки така температура повинна бути у всіх місцях водорозбору з метою запобігання поширенню небезпечних інфекційних захворювань. Відносно допустимих відхилень від вищеназваних параметрів відзначимо, що правила надання кому. послуг в п. 5 додатка 1 допускають наступне:

  • зниження температури н / б 5 градусів в нічний період (з 0 до 5 годин);
  • зниження температури днем ​​на 3 гр. (З 5 до 0 годин);

Комунальні служби тепер не можуть посилатися на вищеназване додаток до Правил, оскільки за рішенням Верховного суду від 31.05.2013 р зниження температури води ГВП нижче існуючих в СанПіН норм веде до ризику забруднення води збудниками інфекційних захворювань. А це фактично порушує право громадян на охорону здоров'я, тому по суті є незаконним.

Таким чином, за нормативами температури гарячої води місці розбору остання завжди д / б понад 60 градусів. Користуватися нормами, прописаними в зазначеному додатку, можна не для обґрунтування законності зниження температури гарячої води, а лише для перерахунку вартості неякісно наданих ЖКГ послуг. Цього і потрібно обов'язково домагатися, якщо за результатами ваших вимірів вода з крана «не дотягує» до 60 градусів.

Цього і потрібно обов'язково домагатися, якщо за результатами ваших вимірів вода з крана «не дотягує» до 60 градусів

Читайте також про те як правильно скласти акт гідравлічного випробування

Зміст статті:

Як визначити, що температура води системи ГВП не відповідає нормі

Розглянемо тепер, як правильно заміряти температуру води в місці розбору. Відразу відзначимо, що результати самостійного виміру температури води мешканцем - це ще не доказ надання кому. послуги неналежної якості. Однак провівши завмер, ви зможете оцінити, наскільки температура не відповідає затвердженим нормативам температури гарячої води для того, щоб написати відповідну скаргу.

Отже, порядок вимірювання наступний:

  1. Відкрийте воду в змішувачі і дайте їй зійти протягом 3 хвилин;
  2. Візьміть літрову банку або хоча-б кружку і поставте її під струмінь води, остання повинна постійно переливатися з ємності;
  3. Візьміть простий побутової термометр і опустіть його в ємність ближче до центру;
  4. Зачекайте, поки на шкалі приладу свідчення не перестануть рости.

За максимально досягнутому значенням і можна буде судити про якість гарячого водопостачання у вашій квартирі. Нагадаємо, що виміри повинні відбуватися тільки в точці водорозбору, т. Е. На виході із змішувача. Ніякі проміжні точки, де можуть губитися необхідні градуси, мешканця цікавити не повинні. Це проблеми виключно власників ділянок мережі.

Тому не потрібно давати представникам ЖЕКу приводів перекласти вищеназвані проблеми на мешканців - норматив температури гарячої води встановлений законодавчо, а причини невідповідності йому споживачів послуг цікавити не повинні. Єдине, що потрібно від квартиронаймачів - знати порядок подачі скарги для перерахунку оплати за неякісно надану послугу.

Як поступати при невідповідності води вимогам СанПіН

Для того щоб мати можливість перерахунку платежів за гарячу воду, яка не відповідає температурним нормам, слід діяти відповідно до положень пост. №354 уряду РФ, що встановлюють правила надання кому. послуг. Нижче наведемо найважливіші вимоги, що визначають порядок дії споживача:

  1. При виявленні порушення (як це зробити, ми пояснили раніше) споживачеві необхідно повідомити диспетчерську службу письмово або усно. Факт звернення в обов'язковому порядку реєструється в диспетчерській. При зверненні потрібно вказати П.І.Б., адреса, описати суть проблеми.
  2. Співробітник диспетчерської служби також повідомляє свої дані (П.І.Б.), номер зареєстрованого звернення, час реєстрації. Якщо причини порушення співробітнику відомі, то він зобов'язаний повідомити їх споживачеві, зробивши про це відповідну відмітку.
  3. Якщо причини порушення даної службі невідомі, то факт повинен бути нею перевірений. Для цього зі споживачем узгоджується час перевірки, яка по п. 108 постанови проводиться не більше, ніж через 2 год. Після звернення. Однак за погодженням може бути призначено і інший час.
  4. По завершенні перевірочних заходів складається підсумковий акт, в якому в обов'язковому порядку вказується наявність або відсутність факту порушення, методи проведення заміру, час, адреса і т. Д.
  5. Кількість копій актів повинна відповідати кількості зацікавлених сторін, що беруть участь у перевірці, при цьому обов'язково один примірник залишається у споживача, другий, відповідно, у виконавця.

При незгоді з результатами наполягайте на проведенні експертизи - уже повторної перевірки при безпосередній участі експерта. При цьому так само потрібно буде узгодити час її проведення. Але в даному випадку, хоча оплата проведення експертизи лягає виконавця, при непідтвердження факту надання послуги ЖКГ неналежної якості вам доведеться компенсувати витрати виконавцю.

Дії після отримання акта

Після оформлення і отримання вами на руки акта про неналежну якість надання комунальних послуг, можна направити в керуючу компанію вимога на перерахунок плати за ГВП. При цьому потрібно знати період, за який ви маєте право цей перерахунок вимагати.

Пост. №354 п. 112 говорить, що часом закінчення порушення якості наданої послуги в т. Ч. Може вважатися:

  1. Дата доведення до диспетчерської служби інформації про відновлення нормативів гарячого водопостачання;
  2. Дата проведення підсумкової перевірки щодо усунення порушення.

Таким чином, якщо за весь час гаряча вода не з'явилася, і повторна перевірка не проводилася, то період надання неналежної якості послуг вважається незакінченим, про що і слід повідомити у вимозі. Якщо керуюча компанія відмовить у перерахунку, сміливо надсилайте скаргу в Росспоживнагляд або звертайтеся до мирового суду.


Вам може сподобатися

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online