Держмито в судах загальної юрисдикції | правові відповіді

  1. У справах, що розглядаються Верховним Судом Російської Федерації відповідно до цивільного процесуального...

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Держмито (державне мито), порядок, розмір і терміни її сплати визначаються Податковим кодексом РФ.

  1. У справах, що розглядаються Верховним Судом Російської Федерації відповідно до цивільного процесуального законодавства Російської Федерації і законодавством про адміністративне судочинство, судами загальної юрисдикції, світовими суддями, державне мито сплачується в наступних розмірах:

1) при подачі позовної заяви майнового характеру, адміністративного позовної заяви майнового характеру, що підлягає оцінці, при ціні позову:

до 20000 рублів - 4 відсотка ціни позову, але не менше 400 рублів;

від 20001 рубля до 100000 рублів - 800 рублів плюс 3 відсотки суми, що перевищує 20 000 рублів;

від 100001 рубля до 200000 рублів - 3200 рублів плюс 2 відсотки суми, що перевищує 100000 рублів;

від 200001 рубля до 1000000 рублів - 5 200 рублів плюс 1 відсоток суми, що перевищує 200000 рублів;

понад 1000000 рублів - 13200 рублів плюс 0,5 відсотка суми, що перевищує 1000 000 рублів, але не більше 60000 рублів;

2) при подачі заяви про винесення судового наказу - 50 відсотків розміру державного мита, яке справляється при подачі позовної заяви майнового характеру;

3) при подачі позовної заяви майнового характеру, що не підлягає оцінці, а також позовної заяви немайнового характеру:

для фізичних осіб - 300 грн;

для організацій - 6000 рублів;

4) при подачі наглядової скарги - в розмірі державного мита, що сплачується при поданні позовної заяви немайнового характеру;

5) при подачі позовної заяви про розірвання шлюбу - 600 рублів;

6) при подачі адміністративного позовної заяви про оскарження (повністю або частково) нормативних правових актів (нормативних актів) державних органів, Центрального банку Російської Федерації, державних позабюджетних фондів, органів місцевого самоврядування, державних корпорацій, посадових осіб, а також адміністративного позовної заяви про оскарження ненормативних правових актів Президента Російської Федерації, Ради Федерації Федеральних Зборів Російської Федерації, Державної Думи Федерально про Зборів Російської Федерації, Уряду Російської Федерації, Урядової комісії з контролю за здійсненням іноземних інвестицій в Російській Федерації:

для фізичних осіб - 300 грн;

для організацій - 4500 рублів;

7) при поданні адміністративного позовної заяви про визнання ненормативного правового акта недійсним і про визнання рішень і дій (бездіяльності) державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, посадових осіб незаконними:

для фізичних осіб - 300 грн;

для організацій - 2000 рублів;

8) при подачі заяви у справах окремого провадження - 300 рублів;

9) при подачі апеляційної скарги і (або) касаційної скарги - 50 відсотків розміру державного мита, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви немайнового характеру;

10) втратив чинність;

11) при подачі заяви про видачу виконавчих листів на примусове виконання рішень третейського суду - 2250 рублів;

12) при подачі заяви про забезпечення позову, розглянутого в третейському суді, - 300 рублів;

13) при подачі заяви про скасування рішення третейського суду - 2250 рублів;

14) при подачі заяви у справах про стягнення аліментів - 150 рублів. Якщо судом виноситься рішення про стягнення аліментів як на утримання дітей, так і на утримання позивача, розмір державного мита збільшується в два рази;

15) при подачі адміністративного позовної заяви про присудження компенсації за порушення права на судочинство в розумний строк або права на виконання судового акта в розумний строк:

для фізичних осіб - 300 грн;

для організацій - 6 000 рублів.

  1. Положення цієї статті застосовуються з урахуванням положень статті 333.20 цього Кодексу.

Згідно ст. 333.20. НК РФ (Особливості сплати державного мита при зверненні до Верховного Суду Російської Федерації, суди загальної юрисдикції, до світових суддям):

  1. У справах, що розглядаються Верховним Судом Російської Федерації відповідно до цивільного процесуального законодавства Російської Федерації і законодавством про адміністративне судочинство, судами загальної юрисдикції, світовими суддями, державне мито сплачується з урахуванням таких особливостей:

1) при подачі позовних заяв, а також адміністративних позовних заяв, що містять вимоги як майнового, так і немайнового характеру , Одночасно сплачуються державне мито, встановлена ​​для позовних заяв майнового характеру, і державне мито, встановлена ​​для позовних заяв немайнового характеру;

2) ціна позову (адміністративного позову), по якій обчислюється державне мито, визначається позивачем (адміністративним позивачем), а у випадках, встановлених законодавством, суддею за правилами, встановленими цивільним процесуальним законодавством Російської Федерації, законодавством про адміністративне судочинство;

3) при подачі позовних заяв про поділ майна, що перебуває у спільній власності, а також при подачі позовних заяв про виділ частки із зазначеного майна, про визнання права на частку в майні розмір державного мита обчислюється в такому порядку:

якщо спір про визнання права власності позивача (позивачів) на це майно раніше не наважувався судом - відповідно до підпункту 1 пункту 1 статті 333.19 цього Кодексу;

якщо раніше суд виніс рішення про визнання права власності позивача (позивачів) на вказане майно - відповідно до підпункту 3 пункту 1 статті 333.19 цього Кодексу;

4) при пред'явленні зустрічного позову, зустрічного адміністративного позову, а також заяв про вступ у справу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору, державне мито сплачується відповідно до положень статті 333.19 цього Кодексу;

5) при заміні за ухвалою суду вибула боку її правонаступником (у разі смерті фізичної особи, реорганізації організації, уступки вимоги, переведення боргу і в інших випадках зміни осіб у зобов'язаннях) державне мито сплачується таким правонаступником, якщо вона не була сплачена заміненої стороною;

6) у разі виділення суддею одного позовної вимоги (адміністративного позовної вимоги) або декількох із сполучених позовних вимог (адміністративних позовних вимог) в окреме провадження державне мито, сплачена при пред'явленні позову (адміністративного позову), не перераховується і не повертається. У справах, виділеним в окреме провадження, державне мито повторно не сплачується;

7) при подачі касаційної скарги співучасниками і третіми особами, які виступають в процесі на тій же стороні, що і особа, яка подала касаційну скаргу, зацікавленими особами у справах, що розглядаються в порядку адміністративного судочинства, державне мито не сплачується;

8) у разі, якщо позивач, адміністративний позивач звільнений від сплати державного мита відповідно до цього розділу, державне мито сплачується відповідачем, адміністративним відповідачем (якщо його не звільнено від сплати державного мита) пропорційно розміру задоволених судом позовних вимог, адміністративних позовних вимог, а у випадках, передбачених законодавством про адміністративне судочинство, в повному обсязі;

9) при затруднительности визначення ціни позову в момент його пред'явлення розмір державного мита попередньо встановлюється суддею з подальшою доплатою відсутньої суми державного мита на підставі ціни позову, визначеної судом при вирішенні справи, в термін, установлений підпунктом 2 пункту 1 статті 333.18 цього Кодексу;

10) при збільшенні позивачем розміру позовних вимог відсутня сума державного мита доплачується відповідно до збільшеної ціни позову в строк, встановлений підпунктом 2 пункту 1 статті 333.18 цього Кодексу. При зменшенні позивачем розміру позовних вимог сума надміру сплаченого державного мита повертається в порядку, передбаченому статтею 333.40 цього Кодексу. В аналогічному порядку визначається розмір державного мита, якщо суд в залежності від обставин справи вийде за межі заявлених позивачем вимог;

11) при подачі позовних заяв про витребування спадкоємцями належної їм частки майна державне мито сплачується в тому порядку, який встановлений при подачі позовних заяв майнового характеру, що не підлягають оцінці, якщо спір про визнання права власності на це майно судом раніше був дозволений;

12) при подачі позовних заяв про розірвання шлюбу з одночасним розділом спільно нажитого майна подружжя державне мито сплачується в розмірах, встановлених як для позовних заяв про розірвання шлюбу, так і для позовних заяв майнового характеру;

13) при відмові в прийнятті до розгляду позовної заяви, адміністративного позовної заяви або заяви про винесення судового наказу сплачена державне мито при пред'явленні позову, адміністративного позову або заяви про винесення судового наказу зараховується в рахунок підлягає сплаті державного мита;

14) втратив чинність.

  1. Верховний Суд Російської Федерації, суди загальної юрисдикції або мирові судді, виходячи з майнового стану платника, має право звільнити його від сплати державного мита у справах, що розглядаються зазначеними судами або мировими суддями, або зменшити її розмір, а також відстрочити (розстрочити) її сплату в порядку , передбаченому статтею 333.41 цього Кодексу.
  2. Положення цієї статті застосовуються з урахуванням положень статей 333.35 і 333.36 цього Кодексу.

Згідно ст. 333.36. НК РФ (Пільги при зверненні до Верховного Суду Російської Федерації, суди загальної юрисдикції, до світових суддям):

1) позивачі - за позовами про стягнення заробітної плати (грошового утримання) і іншим вимогам, що випливають із трудових правовідносин, а також за позовами про стягнення посібників;

2) позивачі - за позовами про стягнення аліментів;

3) позивачі - за позовами про відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, а також смертю годувальника;

4) позивачі - за позовами про відшкодування майнової та (або) моральної шкоди, заподіяної злочином;

5) організації та фізичні особи - за видачу їм документів у зв'язку з кримінальними справами і справами про стягнення аліментів;

6) сторони - при подачі апеляційних, касаційних скарг за позовами про розірвання шлюбу;

7) організації та фізичні особи - при подачі в суд:

заяв про відстрочку (розстрочку) виконання рішень, про зміну способу чи порядку виконання рішень, про поворот виконання рішення, відновлення пропущених строків, перегляд рішення, ухвали або постанови суду за нововиявленими обставинами, про перегляд заочного рішення судом, який виніс це рішення;

адміністративних позовних заяв, заяв про оскарження дій (бездіяльності) судового пристава-виконавця, а також скарг на постанови у справах про адміністративні правопорушення, винесені уповноваженими на те органами;

приватних скарг на ухвали суду, в тому числі про забезпечення позову або про заміну одного виду забезпечення іншим, про застосування або про скасування застосування заходів попереднього захисту в адміністративній позовної заяви або про заміну одного виду заходів попереднього захисту іншої, про припинення або призупинення справи, про відмову в складання або зменшення розміру штрафу, накладеного судом;

8) фізичні особи - під час подачі касаційних скарг у кримінальних справах, в яких оспорюється правильність стягнення майнової шкоди, заподіяної злочином;

9) прокурори - за заявами на захист прав, свобод і законних інтересів громадян, невизначеного кола осіб або інтересів Російської Федерації, суб'єктів Російської Федерації і муніципальних утворень;

10) позивачі - за позовами про відшкодування майнової та (або) моральної шкоди, заподіяної в результаті кримінального переслідування, в тому числі з питань відновлення прав і свобод;

11) реабілітовані особи та особи, визнані потерпілими від політичних репресій, - при зверненні з питань, що виникають у зв'язку із застосуванням законодавства про реабілітацію жертв політичних репресій, за винятком спорів між цими особами і їх спадкоємцями;

12) вимушені переселенці та біженці - при подачі адміністративних позовних заяв про оскарження відмови в реєстрації клопотання про визнання їх вимушеними переселенцями або біженцями;

13) уповноважений федеральний орган виконавчої влади по контролю (нагляду) в сфері захисту прав споживачів (його територіальних органів), а також інші федеральні органи виконавчої влади, які здійснюють функції по контролю і нагляду у сфері захисту прав споживачів та безпеки товарів (робіт, послуг) (їх територіальні органи), органи місцевого самоврядування, громадські об'єднання споживачів (їх асоціації, спілки) - за позовами, які висуваються в інтересах споживача, групи споживачів, невизначеного кола спожи телей;

14) фізичні особи - при подачі в суд заяв про усиновлення і (або) удочеріння дитини;

15) позивачі - при розгляді справ про захист прав і законних інтересів дитини;

16) Уповноважений з прав людини в Російській Федерації - при подачі клопотання про перевірку вступило в законну силу рішення, вироку, визначення або постанови суду або постанови судді;

17) позивачі - за позовами немайнового характеру, пов'язаних із захистом прав і законних інтересів інвалідів;

18) адміністративні позивачі - по адміністративних справах про госпіталізацію громадянина в медичну організацію, що надає психіатричну допомогу в стаціонарних умовах, в примусовому порядку і (або) про психіатричний огляд громадянина в примусовому порядку;

19) державні органи, органи місцевого самоврядування, які виступають у справах, що розглядаються Верховним Судом Російської Федерації, судами загальної юрисдикції, світовими суддями, як позивачі (адміністративних позивачів) або відповідачів (адміністративних відповідачів);

20) втратив чинність;

21) автори результату інтелектуальної діяльності - за позовами про надання їм права використання результату інтелектуальної діяльності, виняткове право на який належить іншій особі (примусова ліцензія).

  1. Від сплати державного мита у справах, що розглядаються Верховним Судом Російської Федерації відповідно до цивільного процесуального законодавства Російської Федерації і законодавством про адміністративне судочинство, судами загальної юрисдикції, світовими суддями, з урахуванням положень пункту 3 цієї статті звільняються:

1) громадські організації інвалідів, які виступають в якості позивачів (адміністративних позивачів) або відповідачів (адміністративних відповідачів);

2) позивачі (адміністративні позивачі) - інваліди I або II групи;

3) ветерани Великої Вітчизняної війни, ветерани бойових дій, ветерани військової служби, які звертаються за захистом своїх прав, встановлених законодавством про ветеранів;

4) позивачі - за позовами, пов'язаними з порушенням прав споживачів ;

5) позивачі - пенсіонери, які отримують пенсії, що призначаються в порядку, встановленому пенсійним законодавством Російської Федерації, - за позовами майнового характеру, за адміністративними позовами майнового характеру до Пенсійного фонду Російської Федерації, недержавним пенсійним фондам або до федеральним органам виконавчої влади, що здійснює пенсійне забезпечення осіб , що проходили військову службу.

  1. При подачі в суди загальної юрисдикції, а також світовим суддям позовних заяв майнового характеру, адміністративних позовних заяв майнового характеру і (або) позовних заяв (адміністративних позовних заяв), що містять одночасно вимоги майнового і немайнового характеру, платники, зазначені в пункті 2 цієї статті, звільняються від сплати державного мита в разі, якщо ціна позову не перевищує 1000000 рублів. У разі, якщо ціна позову перевищує 1000000 рублів, зазначені платники сплачують державне мито в сумі, обчисленої відповідно до підпункту 1 пункту 1 статті 333.19 цього Кодексу та зменшеною на суму державного мита, що підлягає сплаті при ціні позову 1000000 рублів.

Інформація надана за станом на 2015.09.19 року.

19 року

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online