Правила безпечної поведінки: вчимо дитину

  1. Не проводьте проекцію на дитину
  2. Як же потрібно?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Часто буває, що батьки, пояснюючи дитині правила поведінки, тільки сильніше його залякують. Як краще говорити з дітьми, щоб вони навчилися бути обережними? Часто буває, що батьки, пояснюючи дитині правила поведінки, тільки сильніше його залякують

Fotolia

Кожен хоче, щоб його дитина була товариською і допитливим. Щоб зростав активним і досліджував навколишній світ. Але при цьому багато батьків не розуміють, що, навчаючи дітей основам безпеки , Тільки сильніше залякують своїх дітей. Дитина в 2-3 роки все сприймає буквально!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дитина впала. Дії мами: 3 «важливо» і 3 «не можна»

Але ж можна все зробити абсолютно по-іншому! Розглянемо основні помилки, які роблять батьки, і сформулюємо правила безпечного навчання.

Burda Media

Не проводьте проекцію на дитину

Найчастіший аргумент, який батьки приводять, щоб дитина засвоїв якийсь правило безпеки, - це розповідь про жахливі наслідки, які чекають, якщо він не буде ці правила дотримуватися.

Як зазвичай діють дорослі:

  • «Якщо будеш від мене відставати, то загубишся і більше ніколи не побачиш маму і тата!»
  • «Не розмовляй з незнайомцями, а то поганий дядько тебе забере!»
  • «Впадеш!", "Посковзнешся!", "УДАР!", "Без шапки замерзнеш!", "Ногу зламаєш!" ...
  • «Дивись на всі боки, а то зараз тебе машина зіб'є!"

Все це - класичне програмування дитини на невдачу. По суті, у малюка закладається страх перед подібними ситуаціями. Замість того, щоб його вберегти, ми, навпаки, викликаємо боязнь конкретних подій. Дитина починає думати, що з ним може трапитися щось погане. І якщо раптом він потрапить в потенційно небезпечні умови, замість того щоб діяти правильно, він буде просто боятися.

І якщо раптом він потрапить в потенційно небезпечні умови, замість того щоб діяти правильно, він буде просто боятися

thinkstockphotos / fotobank.ua

Як же потрібно?

Проговаривайте варіанти вирішення складних проблем в історіях, які сталися зі сторонніми героями (казковими або вигаданими - «Жив-був кошеня", "Є одна дівчинка"). У такому випадку дитина не стане представляти себе в ролі жертви, а як би побачить ситуацію з боку і зможе спокійно її з вами обговорити, можливо, навіть підказати герою правильний вихід. На прикладі поведінки цього персонажа він зрозуміє, що ж стало причиною цієї небезпечної ситуації і чи була можливість її уникнути.

Небезпечну ситуацію можна також зліпити з пластиліну, намалювати, програти з іграшками, обговорити під час перегляду мультфільму або читання книги.

Задавайте малюкові питання:

  • «А як би ти вчинив?"
  • «Чому головний герой потрапив в таку халепу?"
  • «А що йому потрібно було зробити, щоб уникнути подібного?".

Навчаючи пошуку виходу з непростої ситуації, ми при цьому ще розвиваємо у дітей спритність, креативність, вміння приймати швидкі рішення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Безпека дитини на вулиці: правила для дітей та дорослих
Безпека: як вести себе в натовпі з дитиною

Думка редакції може не збігатися з думкою автора статті.

Редактор: Оlga Primachenko

Сподобалася стаття? Оцініть:

Як краще говорити з дітьми, щоб вони навчилися бути обережними?
«Чому головний герой потрапив в таку халепу?
«А що йому потрібно було зробити, щоб уникнути подібного?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online