Все про дозволи ( «дозволено») в міжнародні автомобільні перевезення

  1. Наскільки суворе покарання в італії за неправильно заповнений CEMT?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

При перевезеннях вантажів автомобільним транспортом з Європи в Білорусь чи Росію часто можна зіткнутися з такими поняттями, як двосторонній або тристоронній дозволено.

Дозвіл (дозволено-це жаргон перевізників від польського слова Zezwolenie) - документ дозволяє проїзд перевізникам по території іноземних держав. «Дозвіл на в'їзд вантажного автомобіля», який видає Міністерство Транспорту тієї країни, куди направляється автомобіль. Наприклад: польський дозвол видає польське міністерство транспорту, італійський дозвол видає італійське міністерство транспорту. Міністерства різних країн торгуються і обмінюються (як тубільці) цими дозволами, тут вже політика. Питання кількості дозволів вирішуються на рівні Міністерств Транспорту на 2-х або більше сторонніх зустрічах. Це стратегічне питання для економіки держави та захисту інтересів місцевих транспортних компаній. Рідні міністерства наміняти собі дозволів інших країн видають (розподіляють) їх своїм перевізникам. У Білорусі розподілом дозволів займається спеціальна комісія Мінтрансу, а видає транспортна інспекція. Кожен дозвіл в залежності від виду дозволу варто перевізнику від $ 15, ціна дозвола не відображає цінність цього папірця для перевізника.
На кожне перевезення потрібно новий дозвіл. Кожен такий документ має унікальний номер і гаситься на митниці при проходженні кордону, повторно використовувати його неможливо. Перевізник зобов'язаний заповнити бланк дозволу - до в'їзду на територію держави - який видав цей дозвіл.
Дозволи бувають на транзит, двосторонніми, тристоронніми, універсальні, багаторазові і багатостороннє дозвіл ЄКМТ або CEMT.

Двосторонні дають право перевозити вантажу перевізникам з першої країни в другу, силами перевізників країни відправника або одержувача. Наприклад з Білорусі до Польщі або назад.

Тристоронні дозволи дають право на перевезення вантажів з першої країни в другу силами перевізника третьої країни. Наприклад, якщо у молдавського перевізника є український тристоронній дозвол, він може перевозити вантажі з України в треті країни.

Існують дозволить для різних цілей. Бувають дозволить -разрешающіе вивантаження, навантаження і транзит в обох напрямках в країні, що видала такий дозвіл. Більшість країн видає подібні дозволи. Наприклад, Польща, Німеччина, Нідерланди, Італія, Франція.
Бувають дозволить, які дозволяють тільки транзит, або тільки вантаження і вивантаження, як, наприклад в Угорщині, Словенії, Чехії.
Є дуже веселі країни, в яких на кожну дію, таке як навантаження, вивантаження, транзит в одну сторону, потрібен окремий дозвол. Так в Австрії.
Нижче представлено трохи інформації з цього приводу.

двосторонній дозвол

1.Двусторонній дозвол видається перевізнику в якості підтвердження права останнього на перевезення з держави ЄС, де юридично зареєстрований даний перевізник, в Білорусь.
Наприклад, компанія перевізник зареєстрована в Литві і має двосторонні дозволить на перевезення з Литви до Білорусі. Буквально це означає те, що всі вантажі, що прямують з будь-якої країни ЄС і перевозяться цим перевізником, обов'язково повинні їхати через Литву.
У Литві ці вантажі повинні перевантажуватися на транспорт цього перевізника, після чого оформляється TIR і CMR, а потім вже вантаж їде в Білорусь.
2.Очевідное: якщо Ви збираєтеся відправляти вантаж з Литви, то шукати треба перевізників тільки цієї країни, оскільки це позбавляє від необхідності повторно перевантажувати вантаж.
3. За разовим дозволами хочу нагадати: один бланк двостороннього та транзитного дозволу може використовуватися для здійснення одного виду перевезень (двостороннього або транзитного). В ході виконання одного кругорейси в прямому і зворотному напрямках (в прямому напрямку - двостороння перевезення, в зворотному - транзитна, або навпаки) потрібні два дозволи. Наприклад, вантаж перевозиться в Німеччину, а зворотна перевезення з Бельгії - транзитом через Німеччину.

Тристороння дозвіл або дозвол для третіх країн

Міністерство транспорту будь-якої країни, видаючи дозволи-дозволено, хоче, щоб на її рідному ринку міжнародних перевезень працювали тільки національні перевізники. Але чи готове миритися з паритетними перевізниками тієї країни, звідки або куди йде вантаж. У цьому вопросе- дуже багато політики і різних спекуляцій. Так, якщо вантаж йде з Німеччини в Казахстан, то передбачається, що перевезення будуть виконувати, або німецькі, або казахські машини. І німці, і казахи захищають свій ринок автоперевезень від перевізників інших (третіх) країн. Хочуть віддати роботу своїм перевізникам, щоб ті платили будинку податки і створювали робочі місця.
Якщо перевізнику з Білорусі необхідно перевезти вантаж між цими двома країнами (з Німеччини в Казахстан), то за міжнародними угодами перевізник може рухатися по даному маршруту тільки в тому випадку, якщо у нього є спеціальний дозвіл «третіх країн» на навантаження в Німеччині і в'їзд в Казахстан, або перевізник повинен мати дозвіл ЄКМТ (СЕМТ) (універсальний дозвіл, за яким можна перевозити між будь-якими країнами, в тому числі і третіми, але Казахстан не входить до країн ЄКМТ). Однак, подібний дозвіл не завжди можна отримати, так як такий дозвіл видається перевізнику на дуже жорстких умовах (новий рухомий склад, відповідність екологічним нормам EURO-5, відсутність порушень митного законодавства, міжнародної дозвільної системи тощо), а головне, їх кількість дуже жорстко квотується. Зрозуміло чому, адже кожна країна хоче піднімати своїх перевізників і не віддавати роботу і робочі місця іноземцям.

ЄКМТ або CEMT

ЄКМТ або CEMT - багатостороннє дозвіл, що видається перевізнику, і дозволяє йому вільно працювати і їздити серед країн-учасниць Е вропейской До онференції М іністров Т ранспорта (C onférence E uropéenne des M inistres des T ransports ). CEMT має на увазі можливість тристоронньої перевезення. Даний вид дозволу не поширюється на транспортні операції між країною-членом і третьою країною. Наприклад, транспортний засіб, що виконує перевезення між Німеччиною (країною-членом ЄКМТ, яка бере участь в системі квот) і Казахстаном (які не є членами ЄКМТ), не може використовувати дозвіл ЄКМТ. При цьому дозволу ЄКМТ дійсні, якщо перевезення є транзитною через третю країну.
Наприклад, вантаж доставляється з Греції і доставляється перевізником, зареєстрованим в Польщі, безпосередньо в Росію. TIR і CMR оформляються в Греції і вантаж перевозиться найбільш оптимальним маршрутом, не обов'язково з заїздом на склад і до митного брокера в Польщу, де даний перевізник зареєстрований юридично. Дозвіл дійсний протягом періоду часу, зазначеного в ньому і дозволяє здійснювати необмежену кількість вантажоперевезень між країнами-учасницями ЄКМТ і транзитом через територію однієї або декількох країн - учасниць ЄКМТ транспортними засобами, зареєстрованими в країні - учасника ЄКМТ. Країни - члени ЄКМТ: Албанія, Вірменія, Австрія, Азербайджан, Білорусь, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Македонія, Грузія, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Мальта, Молдова, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Російська Федерація, Сербія і Чорногорія, Республіка Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Туреччина, Великобританія і Україна.
На сьогоднішній день ЄКМТ (СЕМТ) включає в себе 54 європейських країн. Перевезення вантажів в межах області ЄКМТ регулюється системою дозволів. Для поїздок наприклад в Албанію, Хорватію, Росію і Туреччину потрібно мати ЄКМТ дозвіл. Дія ЄКМТ (СЕМТ) дозволу обмежена:
- річне дозвіл = дозвіл до одного року
- короткострокове дозвіл = до 30 днів в особливих випадках

необхідно пам'ятати

- Дія ЄКМТ (СЕМТ) дозволу закінчується, якщо в реєстраційній листівці зазначено менше 26 поїздок протягом терміну дії або якщо протягом 3 місяців не було перевезень на території ЄКМТ (СЕМТ) країн.
- Використання дозволів ЄКМТ (СЕМТ) може відбуватися тільки транспортним засобами з низьким рівнем шуму і шкідливих речовин. В даний час це дозволено тільки для автомобілів з Євро-5.
- Дозволи ЄКМТ дозволяють виконувати транспортні операції на певних умовах:

По-перше, дозвіл ЄКМТ повинно знаходитися на борту транспортного засобу між пунктами навантаження і розвантаження в разі навантаженого рейсу, що передує або подальшого груженому рейсу.

По-друге, перший навантажений або порожній рейс повинен здійснюватися з території країни реєстрації. При цьому перевізник може виконати максимум три навантажених рейсу без участі країни реєстрації (порожні рейси за межами країни реєстрації не враховуються, оскільки не вважаються транспортної операцією).

І останнє, після максимум трьох навантажених рейсів транспортний засіб, навантажене або порожнє, має повернутися в країну реєстрації. Проїзд транзитом через країну реєстрації не розглядається як повернення в країну реєстрації.
- Назва підприємства, вказане на першій сторінці дозволу ЄКМТ, має збігатися з назвою юридичної особи, яка експлуатує транспортний засіб.
- У випадку, коли рейс був початий по одному річному або кратко¬срочному вирішенню і триває по іншому, виданим на наступний період, обидва дозволи повинні знаходитися на борту протягом всього рейсу.

Наскільки суворе покарання в італії за неправильно заповнений CEMT?

Протокол поліції Вирок

Це протоколи поліції Італії коли вони затримали машину за некоректно заповнену книжку CEMT (ЄКМТ).
Видно, що нашу машину оштрафували на EUR 4'130. Це без урахування штрафстоянка, проживання водія в готелі, пересилання грошей, зняття готівки, витраченого часу і нервів менеджерів.

- По ЄКМТ на Росію: В'зд на територію РФ транспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажу відповідно до багатостороннім дозволом, допускається не раніше закінчення одного з наступних періодів, сума яких обчислюється з часу попереднього виїзду транспортного засобу з території РФ з цього багатостороннього вирішення:
24 години-при перевезеннях з території держав, що межують з державами - членами Євразійського економічного союзу;
72 години-при перевезеннях з території держав, які не межують з державами - членами Євразійського економічного союзу;
(См.п.12 Наказ Міністерства транспорту Російської Федерації від 14.10.2015 № 301)
Важливо знати, що дозволи ЄКМТ, бортові журнали та сертифікати не повинні бути заламініровать або покриті захисною плівкою.

Інформація про особливості застосування іноземних і білоруських дозволів на міжнародні перевезення вантажів

Якщо для Вас цей матеріал був чимось корисний і Ви вважаєте, що він гідний далі існувати і розвиватися, то матеріально підтримати розвиток сайту Ви можете будь-яким із способів, перерахувавши гроші на рахунок:

Для України: карта «Приват Банку» 5167 9855 6005 0544

WebMoney:

Z104215932350,

E430007709970,

R630392138486,

U353617424691

Яндекс гроші

Наскільки суворе покарання в італії за неправильно заповнений CEMT?
Наскільки суворе покарання в італії за неправильно заповнений CEMT?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online