Стільникові оператори навчилися імітувати вихідні дзвінки

  1. Роумінг в Абхазії різко подорожчав
  2. «Мегафон» помножив бонуси на нуль
  3. Дізнатися баланс стаціонарного телефону МТС стало складніше (Ростов)

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Скасування плати за вхідні дзвінки, - свого часу, - породила в Росії так звані «хитрі пропущені дзвінки» Скасування плати за вхідні дзвінки, - свого часу, - породила в Росії так звані «хитрі пропущені дзвінки». Їх суть полягає в скоєнні абонентами дуже короткого виклику, що припиняється після 1-2 гудків у слухавці. При цьому дзвонять розраховують на те, що отримали подібний «сигнал» респонденти зателефонують і розмова відбудеться вже за чужий рахунок. Подібний спосіб «економії» залишається популярним у екстремально економних людей (і навіть бізнесів!) Вже на протязі 10 років. А недавно його взяв на озброєння і стільниковий оператор « Мегафон ». Тепер користувачі, які відмовилися від послуги «Хто дзвонив +» з щоденною абонплатою, замість звичних SMS про пропущені виклики почали отримувати «пропущені» дзвінки від оператора. Причому в якості номера в них люб'язно підставляються номера дзвонили їм раніше абонентів. Виглядає це як той самий «хитрий пропущених дзвінок», і бурхливої ​​радості не викликає.

«Ви мені зараз дзвонили?» - таке питання ставить в тупик абонентів російських стільникових операторів. Адже згадати факт дзвінка, здійсненого кілька днів тому, - а то і тиждень або місяць, - буває непросто. А слово «зараз» взагалі збиває з пантелику ... Проте саме так зараз «Мегафон» інформує своїх економних абонентів, які не бажають платити по 0,8 рубля щодня за послугу «Хто дзвонив +». І називається цей сервіс « Мені дзвонили S »(Див. П.п. 1.2 і 2.2.2 в докладному описі).
Суть нової послуги полягає в оповіщенні абонентів про пропущені виклики за допомогою коротких «дозвонов», які здійснює «Мегафон» після появи телефону в мережі. При цьому для користувача це виглядає як реальний «обірвався» виклик відповідного абонента.
«У короткостроковій перспективі послуга" Мені дзвонили S "може обійтися абонентам" Мегафону "дорожче, ніж використання сервісу" Хто дзвонив + ", - відзначає експерт TechnoDrive. - Адже при отриманні SMS про пропущені раніше дзвінках, ми далеко не завжди телефонуємо на зазначені в них номери. А ось пропущений тільки що дзвінок зазвичай стимулює передзвонити його ініціатору. По крайней мере, поки користувач не звик до подібного "формату" оповіщень. В результаті, витрати людини можуть збільшитися. Сумно, що відбувається це з користувачами, які вирішили заощадити (або з тими, хто просто не потребує постійних оповіщеннях) ».
Крім того, в деяких випадках формат повідомлень «Мені дзвонили S» може виявитися не тільки витратним, але і хвилюючим. Наприклад, якщо співрозмовники знаходяться в зоні невпевненого прийому. В цьому випадку якийсь час вони можуть обмінюватися «без відповіді» викликами від оператора, поки одночасно не опиняться в зоні дії мережі і не зможуть поговорити. Або абонент А може бути чимось зайнятий в момент прийому такого «термінового зворотного дзвінка».
Однак послуга «Мені дзвонили S» працює - і стільниковим абонентам потрібно звикати до «нової реальності». Причому, якщо користувачам «Мегафона» варто бути готовими до подібних дзвінків - і, наприклад, не передзвонювати на перший «короткий дзвінок на свою адресу», - то всім іншим (включаючи власників стаціонарних телефонів) потрібно бути готовими до питань про нібито щойно здійснених ними дзвінках від всіх, кому вони телефонували на «Мегафон» в недалекому минулому.
Додамо, що сервіс «Мені дзвонили S» легко відключається через особистий кабінет «Мегафона» lk.megafon.ru.
UPD: Не пропустіть популярну публікацію TechnoDrive під назвою « Як відключити автоматичні платні підписки? »

Мало не забули: у TechnoDrive є група ВКонтакте - і на Facebook . Підключайтеся!

Роумінг в Абхазії різко подорожчав


Стільниковий зв'язок настільки міцно увійшла в наше життя, що не відпускає навіть на відпочинку. Для одних - це спосіб непомітно провести час в дорозі і залишатися на зв'язку з друзями, для інших - нагальна потреба по роботі. Як би там не було, але «відключити телефон і просто виїхати» з кожним днем ​​стає все проблематичніше. Незважаючи на зростаючі ціни і погіршення умов в міжнародному роумінгу, абоненти продовжують шукати способи для доступного спілкування. А оператори повідомляють про чергові «нововведення». Однією з таких новин стало закриття роумінгу в Абхазії для абонентів «Теле2» з 15 липня. Це сумна новина, враховуючи, що ще на травневих вони надавали роумінг по 15 рублів за хвилину проти 80 рублів у конкурентів. Тому їм користувалися! Тим часом, «Мегафон» підвищив розцінки на дзвінки в Україну для користувачів архівних тарифів «Теплий прийом».

«Мегафон» помножив бонуси на нуль


Протягом останніх трьох днів абоненти «Мегафона» стали помічати «дивні речі», що відбуваються з їх бонусними рахунками. А саме - віджети на екранах пристроїв почали наполегливо показувати «0 балів». При цьому в «Особистому кабінеті» і за домовленістю * 115 # користувачеві повідомлялося, що він взагалі не є учасником програми «Мегафон Бонус». Що особливо дивувало абонентів зі стажем, копівшіх бали не перший рік. У даній ситуації опинилися і співробітники TechnoDrive, які звернулися за роз'ясненням до call-центр оператора. Коротка відповідь співробітника «Мегафона» розставив все по місцях. Хороша новина - ніякого збою в бонусної програмі немає, все працює як годинник. Погана - накопичені бали вже не повернути.

Дізнатися баланс стаціонарного телефону МТС стало складніше (Ростов)


Спираючись на гучних сервісах, наприклад, пропонуючи 45 мільйонів пісень безкоштовно на 6 місяців, деякі оператори іноді забувають про базові потреби клієнтів. Наприклад, в Ростові-на-Дону близько місяця не працював довідковий телефон 290-00-02 (було зайнято), і лише недавно там став відповідати робот. Він пропонує передзвонити на номер 8 800 25 00 890. Але навіщо потрібен був міський номер 290? З його допомогою, наприклад, абоненти Ростова-на-Дону могли миттєво дізнатися баланс стаціонарного телефону МТС - і потім поповнити рахунок онлайн. Тепер все значно ускладнилося.

Ще інформація !!! Стільниковий зв'язок в Ростові

«Ви мені зараз дзвонили?
890. Але навіщо потрібен був міський номер 290?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online