Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Так, зареєструватися як ІП можна тільки за місцем проживання (тобто за місцем прописки).
Подати заяву через МФЦ в іншому місті не можна. Причина в тому, що багатофункціональні центри передають документи в регіональну реєструючу інспекцію в межах одного суб'єкта РФ.
Гість, знайомтеся - Правобот !
Інтелектуальний сервіс для підбору судової практики . Думає, як юрист, тільки швидше.
Познайомитися ближче
Термін реєстрації у всіх випадках становить 3 робочих дня.
рекомендація: Як зареєструватися в якості індивідуального підприємця
«2. Подати документи на реєстрацію 1
Щоб зареєструватися в якості підприємця, потрібно подати комплект документів в інспекцію по місцем проживання заявника ( п. 3 ст. 8 Закону про держреєстрацію ).
Адреса інспекції, яка приймає документи на реєстрацію, можна знайти за допомогою сервісу на сайті ФНС Росії. Наприклад, в Москві це МИФНС № 46 по м Москві .
Заявник може подати документи одним із способів:
1. Безпосередньо в інспекцію
Документи можна подати особисто або через представника за нотаріальним дорученням . Представнику потрібно докласти до документів доручення або її нотаріальну копію .
2. Через МФЦ
документи в МФЦ можна подати особисто або через представника за нотаріальним дорученням . Представнику потрібно докласти до документів доручення або її нотаріальну копію .
3. Через нотаріуса
Нотаріус може завірити документи своїм електронним підписом і направити їх до інспекції в електронному вигляді. Додатково їхати до інспекції не потрібно ( абз. 3 п. 1 ст. 9 Закону про держреєстрацію ).
Так як не кожен нотаріус робить таку послугу, варто заздалегідь здзвонитися з ним.
4. Поштою
Документи можна надіслати листом з оголошеною цінністю та описом вкладення. З урахуванням пересилання документів загальний термін реєстрації складе близько місяця.
5. Через Інтернет
Документи можна подати за допомогою сервісу «Подача електронних документів на державну реєстрацію юридичних осіб та індивідуальних підприємців» або через єдиний портал держпослуг . Для цього потрібно мати ключ електронного підпису.
6. Через DHL або Pony Express
Поки подати документи в особливому порядку через DHL Express або Pony Express можна тільки в МИФНС № 46 по Москві. Особливість в тому, що кур'єри цих компаній можуть отримати документи за підсумками реєстрації, але це потрібно узгодити заздалегідь. У цих компаній є угода з інспекцією.
обгрунтування
Такі правила встановлює пункт 1 статті 9 Закону про держреєстрацію, пункт 37 Адміністративного регламенту.
порядок оформлення та подання електронних документів регулює наказ ФНС Росії від 12 серпня 2011 № ЯК-7-6 / 489 @ .
Інспекція отримує документи і видає розписку про це.
Це залежить від способу подачі документів до податкової інспекції.
1. Безпосередньо в інспекцію або в МФЦ.
Інспектор або співробітник МФЦ відразу видає розписку. Замість заявника може бути представник з нотаріальним дорученням.
2. Поштою.
Інспекція отримує документи і протягом одного робочого дня надсилає лист з розпискою.
3. Через Інтернет.
Інспекція отримує документи і протягом одного робочого дня надсилає розписку на електронну пошту, яку вказав заявник.
Такі правила встановлюють пункт 3 статті 9 Закону про держреєстрацію, пункти 75-77 Адміністративного регламенту.
4. Через DHL або PonyExpress.
Якщо послуга DHL або PonyExpress включає отримання розписки, кур'єр компанії отримає її і доставить заявнику. В іншому випадку розписку вишлють поштою.
На наступний день інспекція розміщує інформацію про факт подачі документів на сайті ФНС Росії ( абз. 4 п. 3 ст. 9 Закону про держреєстрацію ). Переконатися, що інспекція отримала документи, можна за допомогою сервісу «Відомості про юридичних осіб та індивідуальних підприємців, щодо яких представлені документи для державної реєстрації» .
3. Отримати документи за підсумками реєстрації
Інспекція отримує документи і протягом трьох робочих днів приймає одне з рішень - зареєструвати або відмовити ( п. 3 ст. 22.1 Закону про держреєстрацію , П. 15 , 16 , 85-93 Адміністративного регламенту).
Якщо реєстрація пройде успішно, інспекція видасть лист записи ЕГРІП. Свідоцтво про реєстрацію та виписку з ЕГРІП НЕ видают.1
обгрунтування
До 1 січня 2017 року по факту реєстрації видавали свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи як індивідуального підприємця ( п. 3 ст. 11 Закону про державну реєстрацію , абз. 3 п. 15 Адміністративного регламенту ). Тепер видають тільки лист записи, свідоцтва більше не видають і отримувати їх окремо не потрібно. Старі свідоцтва, які видали раніше зареєстрованим підприємцям, продовжують діяти, змінювати їх на аркуші записи також не потрібно.
Виписку з ЕГРІП не видають з 11 березня 2014 роки ( абз. 3 п. 4 додатка до наказом Мінфіну Росії від 26 грудня 2013 р № 139н ). Якщо потрібно, можна отримати її окремо після реєстрації.
1. Безпосередньо в інспекцію або поштою
Заявник отримує лист записи ЕГРІП тим способом, який він вказав у заяві ( п. 3 ст. 11 Закону про держреєстрацію ). Наприклад, якщо в заяві є позначка «надіслати поштою», інспекція на наступний робочий день після реєстрації направить документи на адресу заявника.
Якщо в заяві є позначка «видати заявнику або особі, що діє на підставі довіреності», за документами потрібно прийти до інспекції. Це повинен зробити сам заявник або його представник за нотаріальним дорученням. З'явитися потрібно в той день і час, які призначив в розписці співробітник інспекції, який брав документи.
обгрунтування
Інспекція проводить реєстрацію протягом трьох робочих днів. Цей термін починає йти з дня, наступного після надходження документів ( п. 3 ст. 22.1 Закону про держреєстрацію ). Підсумковий документ інспекція видає на четвертий робочий день ( п. 3 ст. 11 Закону про держреєстрацію , абз. 13 п. 16 Адміністративного регламенту ).
Наприклад, якщо інспекція отримала документи в понеділок, вона приймає рішення про реєстрацію до четверга включно, а видає підсумкові документи в п'ятницю. Значить, прийти до інспекції потрібно в п'ятницю (за умови що з понеділка по п'ятницю були робочі дні).
Заявник подав документи на реєстрацію в якості підприємця безпосередньо до інспекції або направив їх поштою, але не вказав спосіб отримання підсумкового документа. Як можна його отримати
Підсумковий документ заявник отримує поштою.
На це вказують:
- пункт 3 статті 11 Закону про держреєстрацію;
- пункт 101 Адміністративного регламенту.
2. Через МФЦ
Підсумкові документи заявник отримує також в МФЦ ( п. 3 ст. 11 Закону про держреєстрацію , абз. 2 п. 101 Адміністративного регламенту ).
3. Через нотаріуса
Підсумкові документи заявник отримує у того ж нотаріуса в електронній формі або на папері, якщо він засвідчив їх рівнозначність електронним документам.
Забрати документи у нотаріуса може сам заявник або його представник за нотаріальним дорученням або за дорученням в простій письмовій формі, яку раніше представив нотаріусу сам заявник.
Такі правила встановлює пункт 3 статті 11 Закону про державну реєстрацію, стаття 86.3 Основ законодавства про нотаріат.
4. Через Інтернет
Заявник отримує підсумкові документи по e-mail. Якщо потрібно, можна отримати їх на папері ( п. 3 ст. 11 Закону про держреєстрацію , п. 102 Адміністративного регламенту ).
5. Через DHL або PonyExpress
Якщо послуга DHL або PonyExpress включає отримання документів за фактом реєстрації, кур'єр компанії отримає документи і доставить їх заявнику.
В іншому випадку документи отримує сам заявник тим способом, який він вказав у заяві. ».