Умови обміну та повернення товару в інтернет-магазині сантехніки Santehlux.by

  1. Основні правила обміну і повернення товару Шановний користувачу Товар, придбаний в інтернет-магазині...
  2. Обмін і повернення товару належної якості
  3. Обмін і повернення товару неналежної якості
  4. повернення плитки
  5. Порядок врегулювання претензій

Основні правила обміну і повернення товару

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Шановний користувачу Товар, придбаний в інтернет-магазині santehlux.by може підлягати обміну або поверненню. Ми розуміємо, що сантехніка - це технічно-складний товар, з вибором якого можна легко помилитися.

Просимо вас ще на етапі вибору уважно поставитися до визначення його реальних розмірів, правильного розвороту, скористатися технічними картами, а при необхідності - проконсультуватися з сантехніком.

Щоб уникнути будь-яких спірних ситуацій ознайомтеся з деякими положеннями нашого магазину і найбільш важливими статтями з Закону про захист прав споживачів .

Звертаємо вашу увагу на головні положення про прийом товару:

Процес прийому товару - один з найважливіших етапів. Залежно від того, наскільки уважно Покупець оглядає товар при отриманні, залежить і його задоволеність покупкою.

  • На початку прийому товару кур'єр зобов'язаний розкрити упаковку і надати його до огляду. Покупець зі свого боку повинен ретельно оглянути виріб і переконатися в його якісному вигляді.
Звертаємо Вашу увагу!

Огляд товару слід провести в будь-якому випадку і незалежно від часу доби, забрудненості вироби, поспіху або інших причин.

  • Після підписання акту приймання-передачі та заповнення гарантійного талона претензії за зовнішнім виглядом товару і його цілісності не приймаються.
  • Увага! Вартість всіх товарів в каталозі вказана без урахування монтажу і збірки. Товар може поставлятися в зібраному або розібраному вигляді - в залежності від особливостей заводської упаковки.

Обмін і повернення товару належної якості

Товар належної якості - це товар, який не перебував в експлуатації, збережені його споживчі властивості, а також - цілісність упаковки. Виріб не повинен мати подряпин, потертостей, тріщин і слідів користування.

Магазин має право відмовити Покупцеві при підозрі недотримання одного з перерахованих вище умов.

Причини для обміну або повернення товару можуть бути наступні: не підійшов за розміром і кольором, не підходить до існуючих каналізаційних висновків і підвід води.

Вимога про повернення або обмін товару може бути задоволено протягом 14 днів з моменту покупки і за умови, що за наявності доказів придбання вироби в нашому магазині (чек, гарантійний талон). При оплаті товару через систему WebPay (картки Visa / MasterCard) повернення грошей може займати до 30 днів, відповідно до правил роботи системи.

Звертаємо Вашу увагу! Ми не надаємо послуги з вивезення товару належної якості. Ви можете замовити доставку на платній основі або самостійно доставити його нам, попередньо обумовивши дату і час з менеджером.

Обмін і повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості - це товар, який має приховані дефекти, які проявляються тільки після установки і запуску вироби. Претензії по зовнішніх дефектах в даному випадку не приймаються, так як вони виявляються в процесі приймання товару.

Процес повернення:

  1. При виявленні дефекту необхідно відразу звернутися в інтернет-магазин за телефонами, вказаними на сайті, або написати на електронну пошту;

  2. Силами сервісного центру або імпортера проводиться експертиза, за результатами якої можна буде зрозуміти причину поломки;

  3. Після висновку про виявленні заводського дефекту виробляється або заміна товару, або повернення грошових коштів;

Звертаємо Вашу увагу! Продавець не несе витрати по демонтажу сантехнічного обладнання та інших супутніх робіт.

повернення плитки

Згідно ГОСТ 6787-2001 і СТБ 1354-2001, повернення плитки здійснюється в наступних випадках:

  1. Наявність шлюбу присутній на більш ніж 5% від загального обсягу товарів.
  2. Повернення керамічної плитки без шлюбу не може бути здійснений протягом 14 днів з моменту покупки - відповідно до Законом РБ «Про захист прав споживача» , Стаття 28 ( Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню ).
  3. Плитка, привезена на замовлення, поверненню не підлягає.
  4. Плитка, що залишилася після ремонту, поверненню не підлягає.
  5. Плитка, куплена за акційною або розпродажної ціною, поверненню не підлягає.

При покупці керамічної плитки, пам'ятайте, що зображення не моніторі може відрізнятися від реального вигляду плитки.

Порядок врегулювання претензій

  • На електронну пошту [email protected] необхідно відправити фотографії або відео товару, за якістю якого виникли питання. Необхідно обов'язково вказати в листі назву товару, адреса доставки, контактний номер телефону для зв'язку і короткий опис проблеми.
  • Після відправлення листа, вам необхідно зв'язатися з менеджерами магазину.

ЗАКОН УКРАЇНИ

9 січня 2002 № 90-З «Про захист прав споживачів» в редакції від 22 грудня 2018 р № 935.

Стаття 20. Права споживача в разі реалізації йому товару неналежної якості
1. Споживач, якому проданий товар неналежної якості, якщо його недоліки не були застережені продавцем, вправі за своїм вибором вимагати:
1.1.замени недоброякісного товару товаром належної якості;
1.2.соразмерного зменшення ціни товару;
1.3.незамедлітельного безоплатного усунення недоліків товару;
1.4.возмещенія витрат по усуненню недоліків товару.
2. Споживач має право вимагати заміни технічно складного товару або дорогого товару в разі виявлення його істотних недоліків. Перелік таких технічно складних товарів затверджується Урядом Республіки Білорусь.
3. Замість пред'явлення зазначених в пунктах 1 і 2 цієї статті вимог споживач має право розірвати договір роздрібної купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми.

Істотний недолік товару - непереборний недолік, або недолік, який не може бути усунутий без невідповідних витрат (в розмірі тридцяти і більше відсотків від вартості товару) або невідповідних витрат часу (що перевищують максимально допустимі витрати часу), або виявляється неодноразово, або проявляється знову після його усунення, або інші подібні недоліки.

Стаття 22. Безоплатне усунення недоліків товару продавцем
1. Недоліки, виявлені в товарі, повинні бути усунені продавцем (виробником, постачальником, представником, ремонтною організацією) безоплатно негайно. У разі, якщо усунути недоліки негайно не представляється можливим, максимальний термін їх усунення не може перевищувати чотирнадцяти днів з дня пред'явлення споживачем вимоги про усунення недоліків товару.

Стаття 23. Заміна товару неналежної якості
1. У разі виявлення споживачем недоліків товару і пред'явлення вимоги про заміну такого товару продавець (виробник, постачальник, представник) зобов'язаний замінити такий товар негайно, а при необхідності додаткової перевірки якості такого товару продавцем (виробником, постачальником, представником) - замінити його протягом чотирнадцяти днів з дня пред'явлення зазначеної вимоги.
Стаття 28. Право споживача на обмін і повернення товару належної якості


1. Споживач має право протягом чотирнадцяти днів з моменту передання йому непродовольчого товару, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, в місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, повернути товар належної якості або обміняти його на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації, у разі виявлення різниці в ціні покупець проводить необхідний перерахунок з продавцем.
2. Вимога споживача про обмін або повернення товару підлягає задоволенню, якщо товар не був у споживанні, збережено його споживчі властивості та за наявності доказів придбання товару у цього продавця.
3. Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню , Затверджується Урядом Республіки Білорусь.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online