Повернення відсотків по іпотеці в 2019 році

  1. Податкове вирахування
  2. Отримання вирахування в податковій
  3. Податкові відрахування з купівлі житла
  4. Як розрахувати суму вирахування?
  5. Коли можна подати заяву на отримання вирахування?
  6. Отримання вирахування в Ощадбанку
  7. Особливості виплат державою
  8. Особливості виплат для подружжя
  9. Необхідні документи
  10. Особливості заповнення декларації

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Існують ситуації, коли банк може виплатити позичальникові частину витрачених на покупку квартири засобів - це називається повернення відсотків Існують ситуації, коли банк може виплатити позичальникові частину витрачених на покупку квартири засобів - це називається повернення відсотків.

Деякі плутають повернення по іпотеці з податковим вирахуванням, але це різні процедури, якими можна користуватися одночасно.

Податкове вирахування

Існує так званий ПДФО - податок на доходи фізичних осіб. Він виплачується автоматично вашим роботодавцем.

Для таких осіб, що мають офіційний дохід і збираються придбати нерухомість в кредит - є можливість отримати частину грошей назад або ж погасити частину боргу. Позичальнику повертають частину грошей, зароблених ним за час офіційного працевлаштування.

Є два варіанти отримання такого відрахування:

Спосіб Опис 1-й спосіб Деякий відсоток від виплачуваного боргу - 13% від загальної суми відсотків можуть повернути позичальнику - для осіб, які виплачують ПДФО державі. 2-й спосіб Відсоток стягується з роботодавця - необхідні спеціальні папери для проведення такої операції. Такий варіант вигідний і позичальникові, і роботодавцю - організація може не виплачувати страховий внесок і податок на прибуток, який вважається витратами.

У разі дострокової виплати іпотеки - повернення коштів можливий, але не завжди. Але в принципі, варто спробувати.

до змісту ↑

Отримання вирахування в податковій

Після закінчення календарного року ви можете подати заяву для повернення коштів, для цього потрібно: Після закінчення календарного року ви можете подати заяву для повернення коштів, для цього потрібно:

  1. Заповнити декларацію за формою ПДФО-3 - взяти зразок в податковій або ж знайти в Інтернеті;
  2. Запросити довідку про доходи (ПДФО-2) з офіційного місця роботи;
  3. Підготувати всі необхідні документи та їх копії;
  4. Назвати реквізити банківського рахунку;
  5. Очікувати рішення протягом 30 днів.

Відео по темі:

до змісту ↑

Також можна повернути гроші через офіційне місце роботи:

  1. Оформити всі необхідні документи, що доводять ваше право на отримання грошей;
  2. Написати заяву в податкову, в відділення за місцем проживання, на отримання вирахування;
  3. Надати всі необхідні папери;
  4. Очікувати повідомлення з інспекції (30 днів);
  5. Видати повідомлення роботодавцю, що дозволяє не стягувати податок з заробітної плати.

Отримання податкового вирахування через роботодавця

до змісту ↑

Є певне коло осіб, які можуть отримати компенсацію: Є певне коло осіб, які можуть отримати компенсацію:

  • Особи, які отримують відрахування вперше;
  • Особи з офіційними доходами, регулярно виплачують ПДФО;
  • Іноземні громадяни, які проживають на території РФ понад одного календарного року;
  • Особи з іншим видом заробітку, які виплачують податок за ставкою 13%;
  • Особи, які взяли кредит на придбання квартири.

Також є люди, позбавлені права на отримання вирахування:

  • пенсіонери;
  • Особи без офіційного доходу;
  • Жінки в декреті;
  • Особи без місця роботи;
  • Особи, раніше отримували відрахування;
  • Особи, які придбали квартиру у родичів;
  • Приватні підприємці;
  • Нерезиденти РФ.

Хто має і НЕ має право отримати податкове вирахування

Випадки, в яких можна отримати виплати:

  • Витрати, витрачені на придбання нерухомості;
  • Витрати, витрачені на придбання землі і нерухомості на даній земельній ділянці;
  • Витрати, пов'язані з ремонтом квартири, в разі якщо квартира купувалася без обробки;
  • Витрати, пов'язані з виплатами за іпотечним кредитом.
до змісту ↑

Податкові відрахування з купівлі житла

Кожен позичальник, що купує квартиру в кредит, може розраховувати на відшкодування сплачених грошей. Сума виплат береться з відсотків по кредиту, які вважаються грошима, витраченими на придбання житла.

Якщо ви придбали квартиру до 1 січня 2014 року, то відповідно до закону про повернення коштів ви отримуєте ПДФО цілком, без обмежень.

У разі, коли квартира купувалася подружжям - обидва особи можуть претендувати на відрахування. Поділ суми буде відбуватися відповідно до часток кожного з подружжя. Поряд з цим, якщо один з пари вже отримував відрахування, то друга особа не може отримати більше 50% від початкової суми.

Рекомендуємо до перегляду:

У певних випадках податкова може відмовити в поверненні коштів:

  • Нерухомість була придбана для співробітника, але не на його ім'я;
  • Якщо квартира була куплена за рахунок субсидій;
  • Якщо акт купівлі-продажу був укладений між родичами;
  • Якщо акт купівлі-продажу був укладений між працівником і роботодавцем.
до змісту ↑

Як розрахувати суму вирахування?

Сума, яку ви можете отримати назад залежить від сплаченого ПДФО і грошей, витрачених на придбання нерухомості.

Сума, яку ви можете отримати назад залежить від сплаченого ПДФО і грошей, витрачених на придбання нерухомості

Приклад розрахунку податкового відрахування по іпотеці

Максимальні гроші, які ви зможете повернути - 3 млн. Рублів.

З іпотечного кредиту повертається 13% від загальної суми і тільки один раз.

Протягом року ви можете запросити відрахування, що не перевищує ваші виплати з зарплати - в податковій. В такому випадку, процес виплат може розтягнутися на кілька років - до повного повернення необхідної суми.

до змісту ↑

Коли можна подати заяву на отримання вирахування?

Право на отримання виплат за податки виникає, як тільки власник реєструє право на власність купленої нерухомості.

Подати заяву можна через будь-яку кількість часу після покупки квартири в іпотеку, однак отримати суму податку назад - тільки за найближчі три роки.

Заява на відрахування за іпотечними процентами також можна подати окремо від вирахування на повернення грошей, витрачених на придбання нерухомості.

Заява на відрахування за іпотечними процентами також можна подати окремо від вирахування на повернення грошей, витрачених на придбання нерухомості

Приклад заяви на отримання податкового вирахування по іпотеці

до змісту ↑

Отримання вирахування в Ощадбанку

У вас є можливість повернення податків в тому випадку, коли: У вас є можливість повернення податків в тому випадку, коли:

  • Ви брали іпотеку на придбання житла;
  • Страхували в банку життя;
  • Брали кредит на оплату навчання;
  • Перераховували гроші на благодійні заходи.

У всіх випадках, крім останнього у вас є можливість повернути частину суми. У разі благодійності можна повернути виплати без обмежень.

Ощадбанк надає платні послуги банківського консультанта, який заповнить всі папери замість вас.

В такому випадку - ви вибираєте консультанта, який ознайомить вас з необхідною процедурою, потім фотографуєте потрібні документи і відправляєте службовцю банку, який заповнює декларацію.

В результаті ви отримуєте готову декларацію, яку здаєте в податкову, що істотно заощаджує Ваш час.

до змісту ↑

Особливості виплат державою

Відносно того, як виплачуються кошти державою, то існують деякі особливості щодо повернення:

  • Військова іпотека - незважаючи на те, що за такою іпотеці військові отримують кошти з державного бюджету, при покупці квартири можливо повернути частину грошей. Сума виплат обмежена 2 млн. Рублів;

Випадки, коли повертається відрахування по військовій іпотеці

  • Материнський капітал - відповідно до федерального закону «Про додаткові заходи державної підтримки сімей, які мають дітей» держава дає право використовувати материнський капітал для виплат іпотечного кредиту, навіть без досягнення дитиною 3 років, як було до 1 січня 2009 року. Також, засобами по материнському (сімейному) капіталу може користуватися не тільки мати, а й батько - в такому випадку потрібно письмовий дозвіл матері. Щоб отримати сертифікат материнського (сімейного) капіталу у банку пенсійного фонду за місцем проживання.
до змісту ↑

Особливості виплат для подружжя

Є кілька варіацій, в залежності від того, яким способом отримувалася квартира: Є кілька варіацій, в залежності від того, яким способом отримувалася квартира:

  • Часткова власність - в такому випадку частки подружжя на квартиру чітко розподілені договором з банком - відрахування відбувається відповідно до часток кожного, проте з 2015 року відрахування розподіляється відповідно до доходами чоловіка і дружини. У ситуації, коли офіційно працюють обидва - виплата відбувається в залежності від витрат, а якщо офіційно працював лише один з подружжя - розподіл витрат виробляється самою парою;
  • Спільна власність - розподіл відбувається за домовленістю між подружжям, за замовчуванням відрахування розбитий на дві рівні частини, але може варіюватися від 0% до 100%. Варто пам'ятати, що кожен з пари може розраховувати на максимальну суму в 2 млн, а заява подається тільки один раз, без подальшої можливості змінити співвідношення;
  • Розподіл часток виплат за іпотечними процентами - до 1 січня 2014 року долі ринку розподілялися в тому ж співвідношенні, що і основний відрахування, проте з 1 січня 2014 року - це окрема сума, яка може виплачуватися в іншій пропорції;
  • Житло оформлено тільки на одного з подружжя - відрахування може бути оформлений навіть в такому випадку, так як все майно є спільним. Виплати може отримати одноосібно чоловік, на якого оформлена квартира або відповідно до договору між чоловіком і дружиною.

Буде корисно переглянути:

до змісту ↑

Перед оформленням вирахування необхідно виплатити деяку частину іпотеки Перед оформленням вирахування необхідно виплатити деяку частину іпотеки. Проте краще не поспішати і подати заяву вже після повного погашення кредиту.

У позичальника є три роки, щоб ці гроші не згоріли для виплат.

Загальний порядок повернення:

  1. Збір всіх потрібних документів, так само необхідно зробити ксерокопії всіх цих документів;
  2. У певних випадках, так якщо квартиру купували подружжя, потрібні додаткові документи - свідоцтво про шлюб або ж папір, що свідчить про виплату по кредиту;
  3. Після отримання повідомлення варто зателефонувати до податкової, і повідомити про спосіб отримання грошей;
  4. Якщо ви вибрали варіант, пов'язаний з роботодавцем, необхідно взяти документи для роботи;
  5. При отриманні коштів в ИФНС, необхідно видати реквізити банківського рахунку.
до змісту ↑

Необхідні документи

Всі папери, необхідні для процедури відшкодування діляться на три групи - найнеобхідніші, документи на нерухомість і документи, пов'язані з кредитом.

Документи 1-ї групи Документи 2-ї групи Документи 3-ї групи Паспорт і його ксерокопія. Договір на покупку або продаж нерухомості. Іпотечний договір між банком і позичальником, з обов'язковою відміткою про взяття грошей на придбання квартири. Заява на повернення коштів, що містить банківські реквізити. Папери, що підтверджують прийом-передачу нерухомості, з підписами продавця і покупця. Довідку з банку про що відбулися за рік виплати по боргу. Повинна бути на спеціальному бланку. Довідка за формою 2-ПДФО, виходить в бухгалтерії за місцем роботи - містить інформацію про суму повернення. Свідоцтво про реєстрацію прав на власність. - Декларація за формою 3-ПДФО, містить інформацію про іпотеку. - - ІПН - не обов'язково, але можна взяти в податковій свідоцтво про знаходження на податковому обліку. - - до змісту ↑

Особливості заповнення декларації

Дана папір необхідна для повернення витрачених грошей - це вид звітності про податки позичальника за поточний рік.

Дана папір необхідна для повернення витрачених грошей - це вид звітності про податки позичальника за поточний рік

Можна заповнити онлайн, скачавши папір на офіційному сайті податкової або ж заповнити особисто у відділенні за місцем проживання.

Подати декларацію можна особисто або за допомогою роботодавця, який виступає офіційним податковим агентом.

Для правильного заповнення декларації вам знадобиться ряд документів:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Договір на покупку квартири;
  3. Свідоцтво на реєстрацію квартири;
  4. Довідка про доходи;
  5. Компанії та її реквізити.

Фотогалерея:

Папір, заповнена за формою 3-ПДФО, складається з п'яти листів:

  • Титульна сторінка - містить всі основні відомості про платника податків: ПІБ, адреса проживання, ІПН, номер телефону. Також внизу сторінки розташовано два пункти, що складаються з частини, що заповнюється позичальником - підпис і дата і частини, яку заповнює службовець інспекції;
  • Розділ 1 - дані про податкову історії позичальника;
  • Розділ 2 - розрахунки податків, відповідно до інформації про доходи;
  • Лист А - інформація про доходи, береться з форми 2-ПДФО;
  • Лист Д1 - розрахунок податкового вирахування, пов'язаного з витратами на придбання нової квартири;

При здачі декларації до податкової слід скріпити все листи, підписати їх і проставити всюди дату (у форматі ДД.ММ.РРРР), а також на титульному аркуші прописати кількість листів в необхідної графі.

Коли можна подати заяву на отримання вирахування?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online