Чи можна повернути лампочки в магазин, якщо вони не підійшли або не працюють

  1. Які бувають лампочки
  2. Підстави для повернення ламп по закону
  3. належної якості
  4. неналежної якості
  5. Що потрібно для повернення
  6. Терміни повернення і обміну товару
  7. Магазин не приймає повернення - куди звертатися?
  8. Лампочка куплена в інтернет-магазині - як бути?
  9. висновок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Повернення і обмін товарів побутового призначення завжди викликає суперечки і дискусії. Є безліч предметів побуту, які в магазин повернути не можна, тому що вони включені в список безповоротних об'єктів купівлі-продажу, затверджений урядом. Чи входять в цей перелік лампочки? Якщо ні - то як їх обміняти і що робити, якщо магазин їх не приймає?

Які бувають лампочки

Існує безліч різних видів лампочок і ламп з різними технічними характеристиками, гарантійними термінами і умовами експлуатації. Всі ці фактори впливають на процедуру оформлення повернення.

Лампи розжарювання, енергозберігаючі або ртутні газорозрядні лампи - це все лампи побутового призначення. Крім того, у вільному доступі також можна придбати світлодіодні лампи, неонові і галогенні лампи. Всі вони використовуються для різних цілей і, відповідно, мають різні методи правового регулювання.

Наприклад, неонові лампи найчастіше застосовують в зовнішньому освітленні, тому і технічні характеристики таких ламп підлаштовані під умови використання поза приміщенням.

У той же час лампи накалівая для будинку навпаки можуть не витримати погані погодні умови. На ці нюанси також потрібно звертати увагу під час покупки, тому що вони можуть стати умовами для повернення. Наприклад, якщо консультант в магазині сказав, що товар може бути використаний на вулиці, але лампа не витримала зміни температури або погані погодні умови, її також можна повернути в магазин, написавши претензію.

Розмір ламп (маленька для будинку або велика - для прожектора), їх кількість (одинична або оптова закупівля) для законодавства значення не мають. Товар можна повертати як оптом, так і поштучно (якщо, наприклад, дефекти виникли тільки з однією з ламп).

Підстави для повернення ламп по закону

Повернення лампочок в магазин відбувається на підставі положень Федерального Закону «Про захист прав споживачів» Повернення лампочок в магазин відбувається на підставі положень Федерального Закону «Про захист прав споживачів». Умови повернення різняться в залежності від того, ліквідний або неліквідний товар покупець хоче повернути.

До переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, лампочки не входять.

Крім того, звернути увагу варто на положення Цивільного Кодексу про договір купівлі-продажу і його особливості. Наприклад, деякі продавці стверджують, що повернення без документа, що підтверджує угоду, неможливий.

На практиці ж в роздрібній торгівлі чек повністю замінює договір, а на підставі положень Закону та Кодексу чек може бути замінений показаннями свідків або записами відеокамер.

належної якості

Незважаючи на те, що лампочки здаються товаром особливим, його все одно можна повернути протягом 14 днів, як і будь-яку іншу річ Незважаючи на те, що лампочки здаються товаром особливим, його все одно можна повернути протягом 14 днів, як і будь-яку іншу річ.

Складність може виникнути через те, що по лампочці складно зрозуміти, використовувалася вона, чи ні, а в упаковці може бути відсутнім целлофановая плівка, цілісність якої підтверджує, що об'єкт договору не був у вжитку.

Питання повернення ліквідних лампочок регулюється статтею 25 Закону «Про захист прав споживачів» .

Наприклад, якщо світлодіодна лампа була необхідна громадянинові на короткий термін (на один вечір), недобросовісний покупець потім не короткострокового використання може повернути товар в магазин. Щоб уникнути таких казусів дистриб'ютору виділяється термін в тридцять днів на те, щоб провести експертизу і визначити, користувалися товаром чи ні.

Магазин може відмовити в поверненні коштів і запропонувати обмін. Наприклад, якщо набуває сторона в заяві пише, що його не влаштував розмір, форма лампи або колір плафона, що продає сторона має право запропонувати заміну лампи на більш відповідну за технічними характеристиками, з частковим поверненням коштів, без повернення або навіть з доплатою.

Покупець не зобов'язаний погоджуватися на ці умови, але точно так само магазин ніхто не зобов'язує перестати відстоювати свою точку зору. Якщо вони не зможуть вирішити свою суперечку самостійно, покупець може вдатися до допомоги організації із захисту прав споживачів або відразу ж скласти позов до суду.

Дізнайтеся як написати скаргу на продавця на АліЕкспресс .

А тут про те, як зробити заміну телефону по гарантії.

За посиланням інформація про те, на яких підставах можна фотографувати в магазині.

неналежної якості

Якщо після початку експлуатації в лампі були виявлені проблеми, покупець може звернутися в магазин протягом тих же 14-ти днів, або ж в термін, встановлений гарантією, якщо така є Якщо після початку експлуатації в лампі були виявлені проблеми, покупець може звернутися в магазин протягом тих же 14-ти днів, або ж в термін, встановлений гарантією, якщо така є.

Перевіряти наявність гарантії і її умови необхідно перед покупкою. Якщо гарантійний термін, зазначений на коробці, менше одного року, він автоматично продовжується до двох років (відповідно до Закону про захист прав споживачів).

Рішенням проблеми в разі повернення неліквідного товару можуть стати:

  1. Повне повернення коштів.
  2. Часткове повернення грошей.
  3. Заміна на аналогічний товар.
  4. Ремонт (якщо це можливо, у випадку з лампочками практично не використовується).

Що потрібно для повернення

Умови повернення відрізняються в залежності від того, чи є у товару дефекти. Є і спільні риси, наприклад, необхідність підтвердити покупку документом або показаннями свідків. Крім того, в обох випадках покупець повинен написати претензію. Вони складаються за однаковим шаблоном, але відрізняються в мотиваційній частині.

Для того, щоб повернути ліквідний товар в магазин, покупець повинен: Для того, щоб повернути ліквідний товар в магазин, покупець повинен:

  1. Повернути сам товар, який раніше в експлуатації не був. Стан речі повинно бути ідентичним тому, в якому магазин передав його покупцеві.
  2. Зберегти упаковку з усіма цінниками, етикетками, лейблами і т.д. Якщо покупка була вкладена в фірмовий пакет, його теж найкраще забрати з собою.
  3. Обов'язково потрібно надати касовий чек.
  4. Написати письмову заяву, в якому буде вказана причина повернення товару.

Для того, щоб повернути об'єкт купівлі-продажу, з експлуатацією якого виникли проблеми, покупець повинен:

  1. Надати чек, виписку з банку або показання свідків, які підтвердять факт покупки.
  2. Повернути сам товар, для того, щоб магазин міг здійснити необхідні перевірки (якщо це буде потрібно).
  3. По можливості надати упаковку, навіть в пошкодженому вигляді (не обов'язково пункт).
  4. Написати претензію, в якій потрібно викласти суть дефекту, то, як він впливає на експлуатацію. Тут же потрібно послатися на докази того, що проблеми з товаром сталися не з вини покупця, якщо такі є.

Терміни повернення і обміну товару

Якщо покупець звернувся із запитом на обмін ліквідного товару, продавець повинен розглянути заяву негайно і здійснити обмін тут же. Повернення грошей можливе протягом трьох днів. Продає сторона так само може призначити експертизу, але тільки за згодою покупця.

При поверненні неліквідного товару, продавець розглядає претензію протягом семи днів. При необхідності призначається експертиза вже без згоди продавця. Гроші покупцеві переводяться в день прийняття рішення на користь набуває боку, а день надходження коштів повністю залежить від банку. Також повернення можуть видати і готівкою.

Магазин не приймає повернення - куди звертатися?

Якщо магазин відмовляється приймати повернення, у громадянина є ряд інстанцій, куди можна звернутися за захистом своїх прав та інтересів:

  1. Насамперед варто звернутися в товариство із захисту прав споживачів. Це - громадська, неурядова організація, яка може допомогти в складанні звернення, написанні позову та інших процесуальних моментах. Крім того, вони можуть допомогти зв'язатися з керівництвом магазину безпосередньо.
  2. Якщо вирішити проблему мирно не виходить, перед тим, як звертатися в суд або прокуратуру, варто написати в Росспоживнагляд. Ця організація може почати відомчу перевірку магазину і конкретного звернення споживача. Якщо Росспоживнагляд вирішить справу на користь покупця, то на продавця буде накладено штраф.
  3. Коли все досудові методи вирішення проблеми випробувані, покупець може звернутися в прокуратуру (якщо продає стороні можна інкримінувати кримінальний злочин) або в цивільний суд першої інстанції (коли справа стосується виключно спору про повернення товару).

Лампочка куплена в інтернет-магазині - як бути?

Чи можна повернути лампочки, куплені в інтернеті Чи можна повернути лампочки, куплені в інтернеті? За законами Російської Федерації такі придбання нічим не відрізняються від покупок в звичайній торговій точці, за винятком кількох нюансів.

На повернення об'єкта угоди у покупця є ті ж 14 днів, але їх відлік починається з дня отримання об'єкта громадянином.

Протягом цих двох тижнів покупець повинен написати претензію в інтернет-магазин (через спеціальну форму на сайті або поштою) і відправити товар.

Якщо товар прийде продавцеві по закінченню 14-ти днів, але відправлений він був в законні терміни, дистриб'ютор все одно зобов'язаний розглянути претензію, так як покупець не може нести відповідальність за роботу пошти.

У продавця є 30 днів на розгляд претензії. Експертиза товару також входить в цей термін. Відповісти продавець може як в письмовій, так і в електронній формі.

Якщо продавець схвалив повернення, але не забирає товар назад і не просить у покупця переслати його, то громадянин зобов'язаний зберігати його у себе і не використовувати протягом найближчих 60 днів. Якщо в цей термін продавець не забрав об'єкт повернення, тоді покупець має повне право залишити його у себе назавжди або просто позбутися від непотрібної речі.

дивіться як зробити повернення автомобіля продавцеві при покупці з рук .

Це важливо знати - інструкція з написання претензії в магазин .

висновок

Головне при поверненні в магазин лампочок - не розгубитися і впевнено стояти на своєму. Сучасні енергозберігаючі лампи коштують досить дорого, тому не варто дарувати ці гроші недобросовісним продавцям. Законодавство в питанні обміну і повернення товарів, які не входять до неповоротні списки, повністю стоїть на боці споживача.

Лампочка куплена в інтернет-магазині - як бути?
Чи входять в цей перелік лампочки?
Якщо ні - то як їх обміняти і що робити, якщо магазин їх не приймає?
Магазин не приймає повернення - куди звертатися?
Лампочка куплена в інтернет-магазині - як бути?
Чи можна повернути лампочки, куплені в інтернеті?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online