Як здати ж / д квиток і повернути гроші. Тисни!

  1. З чого складається ціна на квиток
  2. Залежність розмірів виплат від часу здачі
  3. Поїздки за кордон
  4. Повернення грошових коштів за недосконалу поїздку
  5. Нюанси повернення електронних квитків
  6. Отримання грошових коштів за чужий квиток

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Нерідко трапляється так, що пасажир змушений повернути свій квиток на поїзд. Кожен може запізнитися, передумати, відкласти поїздку або перенести її.

У таких ситуаціях виникає законне бажання отримати назад гроші за невикористаний залізничний квиток.

З чого складається ціна на квиток

Нерідко трапляється так, що пасажир змушений повернути свій квиток на поїзд

Натисніть, щоб побачити де в квитку зазначена ціна Щоб розуміти, яка сума буде повернута за несовершённую поїздку, потрібно розібратися з чого ж складається вартість проїзду. Якщо уважно подивитися на колонку «ціна» в квитку, то можна побачити, що вона розбита на дві частини, а саме:

  • квиток (це ціна за переїзд з одного пункту в інший);
  • плацкарта (це плата за індивідуальне простір в вагоні).

У вартість також можуть входити сервісні та комісійні збори, їх розмір уточнюється в касі залізничного вокзалу або у оператора, що продає квитки. Відзначимо, що ці кошти не підлягають поверненню.

Майте на увазі: від того, в які терміни були повернуті квитки, а також від вартості «квитка» і «плацкарти» залежить розмір компенсації за несовершённую поїздку.

Залежність розмірів виплат від часу здачі

внутрішні російські переїзди

внутрішні російські переїзди

Розглянемо можливі терміни здачі квитка:

  1. Якщо квиток зданий раніше, ніж за 8 годин до відбуття поїзда, то повністю відшкодовуються витрачені на квиток кошти.
  2. Якщо до передбачуваного від'їзду від 2 до 8 годин, то повертається вся вартість перевезення і половина вартості особистого місця (плацкарта).
  3. Якщо до передбачуваного від'їзду менше 2 годин, то повертається повністю сума за перевіз, без плацкарти.
  4. Квиток подано після відбуття поїзда протягом доби, то повертається повністю сума за перевезення, без плацкарти.
  5. Передбачені можливості повернення вартості перевезення (без плацкарти) протягом 5 днів після відправлення, якщо причиною скасування поїздки стали хвороба або форс-мажорні обставини.

Важливо знати: у разі нещасного випадку або хвороби, для повернення коштів, потрібно підтверджує цей факт документ.

Поїздки за кордон

Розглянуті вище випадки стосувалися подорожей по країні. Тепер розглянемо випадки, коли потрібно повернути кошти за квиток на міжнародні повідомлення:

  1. Якщо до відбуття поїзда більше 24 годин, то повертаються всі витрачені гроші на проїзний квиток.
  2. Якщо до відбуття залишається від 6 до 24 годин, то поверненню підлягають витрати на переїзд і половина від ціни плацкарти.
  3. Якщо до відбуття залишається менше ніж 6 годин або пройшло не більше 1 годин після, то поверненню підлягають тільки витрати на перевезення.

Якщо придбані посадочні квитки в межах кордонів Росії, але здавати їх доводиться в іншій державі потрібно мати:

  • квиток, виданий в касах або терміналах РЖД;
  • документ, що засвідчує особу, яка була надана для покупки квитка.

квиток, виданий в касах або терміналах РЖД;   документ, що засвідчує особу, яка була надана для покупки квитка

Для компенсації коштів, в касу повернення пункту відправлення, пред'являються квиток і документ, що засвідчує особу. На їх підставі співробітник зобов'язаний надати оформлений бланк про скасування квитка.

По поверненню на територію РФ необхідно звернутися в касу РЖД для повернення грошей з бланком і документом, який використовувався при купівлі посадкового талона.

Зверніть увагу: квитки, куплені для поїздок за кордон, і невикористані за призначенням, краще здавати якомога раніше для повернення максимальної суми. Слід враховувати також, що бланк про скасування квитка діє тільки 6 місяців, після відбуття поїзда.

Повернення грошових коштів за недосконалу поїздку

Повернення грошових коштів за недосконалу поїздку

Щоб повернути гроші за недосконалу поїздку потрібно мати:

  • невикористаний квиток;
  • документ, що засвідчує особу, з яким проводилася покупка.

З цим пакетом документів слід звернутися в залізничну касу. Якщо з документами все в порядку, то касир розрахує розмір компенсації і поверне належну суму грошей.

Нюанси повернення електронних квитків

Нюанси повернення електронних квитків

Реалії сьогоднішнього часу такі, що все більше людей вважають за краще купувати квитки через інтернет, в разі відмови від поїздки їх здають. Існує кілька способів повернення електронних квитків:

  • Повернення он-лайн.

    В «особистому кабінеті» сайту РЖД, натиснувши на кнопку «Оформити повернення» і вивчивши докладну інструкцію, проходять покрокову процедуру возврата.Процедура займає всього кілька хвилин, а повернуті кошти зараховуються на ту карту (або той електронний гаманець) з якої була проведена оплата.

    Все просто, але мінус в тому, що кошти на карту надходять не відразу, а протягом 30 банківських днів. Зарахування на електронний гаманець може зайняти від 10 до 60 днів.

  • Зверніть увагу: електронний квиток он-лайн неможливо здати після відбуття поїзда. Щоб отримати назад гроші в подібній ситуації доведеться звернутися в касу.

  • Повернення через касу.

    Щоб повернути кошти, сплачені за квиток, придбаний в мережі інтернет, в касу необхідно пред'явити касиру документ, що засвідчує особу, яка була вказана при купівлі квитка, і назвати чотирнадцятизначний код електронного квитка (або пред'явити роздрукований посадковий купон, на якому вказано цей номер).

Щоб повернути кошти, сплачені за квиток, придбаний в мережі інтернет, в касу необхідно пред'явити касиру документ, що засвідчує особу, яка була вказана при купівлі квитка, і назвати чотирнадцятизначний код електронного квитка (або пред'явити роздрукований посадковий купон, на якому вказано цей номер)

Повернути електронний залізничний квиток можна в штатному або претензійному порядку.

Варіанти повернення купленого в інтернеті квитка в штатному порядку:

  • якщо електронна реєстрація відсутня або ще не пройдена;
  • якщо реєстрація проведена, і до відбуття залишається більше години;
  • якщо після відбуття поїзда не минуло трьох годин.

У претензійному порядку кошти за недосконалу поїздку відшкодовуються якщо:

  • до відбуття залишається менше 60 хвилин;
  • відбування потяга сталося більше трьох годин тому.

Зверніть увагу: в будь-якому випадку кошти, витрачені на комісійні та сервісні збори не повертаються.

Отримання грошових коштів за чужий квиток

Отримання грошових коштів за чужий квиток

При необхідності посадковий квиток може здати і не сам власник квитка, а його довірена особа. Для цього потрібно:

  1. Нотаріально завірена довіреність на отримання квитка, (якщо квиток придбаний он-лайн (електронний) і він не був виданий на бланку).
  2. Нотаріально завірена довіреність на отримання грошових коштів і на повернення квитка.
  3. Паспорт власника невикористаного квитка.

Візьміть на замітку: копії паспортів не є документами, що засвідчують особу. Навіть завірена копія не може бути прийнята в якості документа для повернення коштів.


Дивіться відео про те як купити квиток на поїзд через інтернет на сайті РЖД:

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online