Як скласти претензію на повернення грошей за неякісний товар

  1. Зразок претензії на неякісний товар
  2. Схожі публікації
  3. Як написати претензію на неякісний товар: зразок
  4. Зразок претензії на неякісний товар: в які терміни подавати
  5. Претензія про повернення грошей за неякісний товар
  6. Претензія на повернення грошових коштів (зразок)?
  7. Претензія про повернення грошових коштів. Як скласти претензію на повернення грошей
  8. Нюанси складання претензії на повернення грошей
  9. Зразок претензії на повернення грошей
  10. Зразок претензії на повернення грошових коштів
  11. Складання претензії на повернення грошових коштів
  12. Особливості складання претензії на повернення грошових коштів
  13. Претензія про повернення перерахованих коштів - зразок документа
  14. Як скласти претензію на повернення грошей за неякісний товар
  15. Зразок стандартної претензії на повернення грошей за неякісний товар
  16. 1 частина - описова
  17. 3 частина - результативна
  18. Зразок стандартної претензії такий:
  19. Зразок претензії на повернення грошей за товар з істотним браком
  20. Зразок претензії такий:
  21. Зразок претензії на повернення грошей за бракований технічно складний товар
  22. Скористайтеся такою формою претензії:
  23. Зразок претензії на обмін неякісного товару без повернення грошей за нього
  24. Претензія оформляється за таким зразком:
  25. Зразок заяви-скарги на гарантійний ремонт неякісного товару
  26. Зразок заяви-скарги такої:
  27. останні статті
  28. Винуватець аварії зник з місця ДТП - відповідальність і покарання за КОАП РФ і КК РФ
  29. Як отримати дозвіл на зброю - порядок оформлення ліцензії та причини відмов
  30. Ще по темі:

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Зміст сторінки:

Зразок претензії на неякісний товар

Зразок претензії на неякісний товар

Зразок претензії на неякісний товар

Схожі публікації

Інтереси покупців товарів на території країни оберігає закон «Про захист прав споживачів». Остання редакція цього документа вступила в дію в 2017 році разом з Федеральним законом №265-ФЗ від 03.07.2016г. (Далі - Закон).

Кожен громадянин Росії, купуючи той чи інший товар, має право розраховувати на захист своїх прав, як покупця, адже нерідко товар не відповідає очікуванням клієнта за своїми кількісними або якісними характеристиками. В цьому випадку фізособа як метод досудового врегулювання розбіжностей з продавцем може звернутися за місцем придбання товару з претензією відповідно до ст. 18 Закону. Зразок претензії на повернення товару неналежної якості можна завантажити за посиланням нижче.

Як написати претензію на неякісний товар: зразок

Скласти даний документ нескладно. Коли пишете заяву на повернення товару неналежної якості, обов'язково відобразіть наступні основні відомості:

  • Реквізити сторін договору продажу товару, як продавця, так і покупця. Найменування організації або підприємця, також, як і ПІБ покупця повинні бути вказані повністю;
  • Найменування придбаного товару;
  • Коли і де неякісний товар придбаний;
  • Дата складання документа і підпис покупця.

Відповідаючи на питання, як скласти претензію на неякісний товар, слід звернути увагу на деякі нюанси заповнення.

  1. Для скорочення кількості спірних ситуацій не буде зайвим максимально докладно розкрити характеристики товару, що повертається.
  2. Також покупцеві в претензії слід вказати, в які терміни він очікує розгляду документа продавцем. Це дозволить уникнути процесу затягування прийняття рішення про заміну неякісного товару чи повернення коштів, витрачених на його придбання.
  3. Підкріпити право на товар покупцеві необхідно касовим чеком. Проте, закон про захист прав споживачів навіть при відсутності чека зобов'язує продавця вжити заходів. Альтернативою касовим чеком може стати гарантійний талон, договір на придбання товару, акти. Відомості про будь-якому наявному документі необхідно вписати в претензію на повернення. Якщо потрібно надати продавцю оригінали чека або іншого аналогічного документа, покупець повинен зняти і залишити в себе їх копії.

Рекламацію постачальнику про неякісний товар покупець може передати як особисто, так і скориставшись послугами пошти.

При особистій передачі зразок претензії на неякісний товар передається продавцеві неякісного товару покупцем в одному екземплярі документа. Другий заповнений примірник претензії повинен бути завірений підписом і печаткою представника продавця і залишитися в якості підтвердження отримання даного документа у покупця.

У тому випадку, якщо претензія про повернення неякісного товару передається поштою, відправляти її необхідно тільки рекомендованим листом з повідомленням про вручення адресату або цінним листом з описом вкладення. Зараз цінні листи також беруть з можливістю отримати повідомлення про доставку.

Зразок претензії на неякісний товар: в які терміни подавати

Багато хто вважає, що після придбання товару неналежної якості, звернутися з претензією можна не пізніше, ніж через два тижні після покупки. Це твердження хибне. Закон обумовлює можливість передачі рекламації протягом усього гарантійного терміну товару. Якщо ж він не встановлений, неякісний товар можна повернути в період, що не перевищує двох років з дня набуття (ст. 19 Закону).

Після того як претензія розглянута, продавець приймає рішення про те, яким чином буде врегульовано це питання.

Відповідаючи на питання, як написати претензію на неякісний товар, необхідно відзначити, що покупець при виникненні конфліктної ситуації з продавцем неякісних товарів, повинен керуватися «Законом про захист прав споживачів». Складання акту повернення товару неналежної якості (зразок наведено нижче) є першочерговим кроком, як при бажанні покупця замінити товар, так і при повному поверненні товару в обмін на грошові кошти.

Претензія про повернення грошей за неякісний товар

В (назва організації, ІП)
Адреса
Від ПІБ повністю
Адреса для направлення відповіді, контактний телефон

ПРЕТЕНЗІЯ.

«__» _____ 20__ року я придбав у вашому магазині __________ (назва товару, модель) за ціною _____ рублів. На товар встановлено гарантійний строк _____ року. Товар не включений в перелік технічно складних товарів.

  • Якщо товар був куплений в розстрочку: За умовами договору купівлі-продажу на товар надана розстрочка строком до _____. На момент подачі претензії в рахунок оплати товару мною внесено ____ гривень.
  • Якщо товар куплений за рахунок споживчого кредиту: Товар був оплачений за рахунок кредитних коштів. Кредит був наданий банком ______ в сумі ______ під __% річних терміном до ______. Кредит мною погашений ___.___._____, сума сплачених відсотків за весь час користування кредитом склала ____ гривень.

В результаті використання в даному товарі мною були виявлені недоліки - (детально описати, що не працює).

Відповідно до ст.18 закону РФ «Про захист прав споживачів» споживач у разі виявлення в товарі недоліків, якщо вони не були застережені продавцем, за своїм вибором вправі:

- вимагати заміни на товар цієї ж марки (цих же моделі і (або) артикулу);

- вимагати заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;

- вимагати пропорційного зменшення ціни;

- вимагати негайного безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;

- відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками.
При цьому споживач має право вимагати також повного відшкодування збитків, заподіяних йому внаслідок продажу товару неналежної якості.

Також ст. 22 Закону «Про захист прав споживачів» передбачено, що вимоги споживача про повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню продавцем протягом десяти днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.

При цьому ч. 1 ст. 23 Закону «Про захист прав споживачів» встановлено, що за порушення даного терміну продавець, який допустив такі порушення, сплачує споживачеві кожний день прострочення неустойку в розмірі одного відсотка ціни товару.

  • Якщо товар був куплений в розстрочку: Відповідно до п.5 ст.24 закону РФ «Про захист прав споживачів» у разі повернення товару неналежної якості, проданого в кредит, споживачеві повертається сплачена за товар грошова сума в розмірі погашеного до дня повернення зазначеного товару кредиту, а також відшкодовується плата за надання кредиту.
  • Якщо товар куплений за рахунок споживчого кредиту: Відповідно до п.5 ст.24 закону РФ «Про захист прав споживачів» у разі повернення товару неналежної якості, придбаного споживачем за рахунок споживчого кредиту (позики), продавець зобов'язаний повернути споживачеві сплачену за товар грошову суму, а також відшкодувати сплачені споживачем відсотки та інші платежі за договором споживчого кредиту (позики).

На підставі викладеного, прошу протягом 10 днів з дати отримання вами цієї претензії:

вкажіть ваше вимога зі списку вище, наприклад:

- розірвати договір купівлі-продажу і повернути мені грошові кошти, сплачені за _______, в розмірі ______ рублів рублів ___ копійок;

- відшкодувати збитки, завдані продажем товару неналежної якості в сумі ______ рублів (наприклад, суму відсотків по кредиту, якщо товар купувався в кредит, вартість доп.гарантіі, програмного забезпечення, аксесуарів і комплектуючих для даної моделі і т. П.);

- дати письмову відповідь на претензію при неможливості задоволення моїх вимог.

Додаток:
- реквізити рахунку для переказу грошей (якщо ви хочете отримати гроші по безналу),
- копія чека на покупку,
- копії документів, що підтверджують розмір збитків (наприклад, довідки, що підтверджують погашення кредиту та суму відсотків).

______________________________________ Прізвище І.О.

Претензія на повернення грошових коштів (зразок)?

Претензія на повернення грошових коштів складається за загальними правилами ділового листування і не володіє будь-якими особливостями. Якщо ви зіткнулися з необхідністю написати претензію, але не знаєте, як це зробити, то пропонуємо вашій увазі матеріал, в якому ми не тільки розповімо, як скласти такий документ, але і наведемо зразок претензії на повернення грошових коштів.

Претензія про повернення грошових коштів. Як скласти претензію на повернення грошей

Як вже ми згадували вище, така претензія складається в простій письмовій формі за загальними правилами ділового листування Як вже ми згадували вище, така претензія складається в простій письмовій формі за загальними правилами ділового листування. До таких правил належать чіткість і лаконічність викладу, дотримання формально-ділового стилю, відсутність орфографічних і пунктуаційних помилок.

У найзагальнішому вигляді претензія на повернення грошей має наступну структуру:

  1. Перш за все потрібно вказати найменування організації, в яку ви її надсилаєте, а також ПІБ посадової особи, якій претензія адресована (директору, начальнику).
  2. Нижче вказуєте своє ім'я повністю, адреса місця проживання та контактний номер телефону.
  3. Потім - місце складання претензії (місто) і дату складання документа.
  4. По центру - найменування документа ( «Претензія»).
  5. В основній її частині необхідно повідомити фактичні обставини справи (наприклад, коли і за яких обставин був придбаний товар, грошові кошти за який ви хочете повернути, причина, по якій ви просите повернути кошти).
  6. Вказуєте термін для відповіді на претензію. Законодавчо це передбачено тільки для державних і муніципальних органів (організацій), а також для приватних осіб, діяльність яких підпадає під дію Закону РФ «Про захист прав споживачів» від 07.02.1992 № 2300-1. У першому випадку термін становить 30 днів, а в другому - 10. Крім цього необхідно вказати, в якій формі ви хочете отримати відповідь (письмовій або по електронним засобам зв'язку).
  7. Перелік документів, які додаються до претензії. Вони можуть бути самими різними - починаючи з товарного чека і закінчуючи висновком експерта або актом огляду.
  8. На завершення всього проставляється особистий підпис звернувся або його представника. У другому випадку до претензії слід також додати копію довіреності.

Нюанси складання претензії на повернення грошей

Нюанси складання претензії на повернення грошей

Важливо відзначити, що претензія повинна складатися в 2 примірниках, при цьому на другому з них (який залишиться у вас) уповноважена особа продавця (посадова особа, яка прийняла претензію) має поставити дату прийняття, свій особистий підпис, його розшифрування та вказати займану посаду.

З дня, наступного за днем ​​подачі претензії, можна відраховувати 10 днів, відведених для відповіді. У разі якщо продавець його не зверне і фактичних дій по врегулюванню конфлікту, що виник не зробить, сміливо звертайтеся за допомогою до відділу по захисту прав споживачів, Росспоживнагляд або суд. При цьому звернення до одного з цих органів не позбавляє вас права одночасно звернутися і в інший, тобто ви можете звернутися відразу до всіх цих установ.

Слід також сказати, що при зверненні до суду необхідно дотримуватися норм цивільного процесу: правила складання позовної заяви, правила його подачі в судові інстанції. В обов'язки позивача входить також направлення копій документів і позову відповідачу і сплата держмита.

Якщо самостійно ви займатися складанням та поданням таких документів не бажаєте, то можна скористатися допомогою кваліфікованого юриста, а витрати, пов'язані з оплатою його послуг, стягнути з відповідача разом з судовими витратами.

Для наочності наводимо нижче зразок претензії на повернення грошей. При необхідності можете скористатися ним, адаптувавши його під конкретну ситуацію.

Зразок претензії на повернення грошей

Керівнику ТОВ «Ромашка»

Омськ, вул. Леніна, д. 15

від Іванова Петра Володимировича

Омськ, вул. Ленінградська, буд. 5, кв. 13

01 червня 2015 року

29 травня 2015 роки я придбав в вашому магазині пару взуття (туфлі чоловічі чорні шкіряні). 31 травня 2015 року, надівши вищевказану взуття і дійшовши до роботи, я виявив, що на туфлях відірвана фурнітура, а також присутні потертості і дефекти фарби.

У зв'язку з цим вважаю, що продана вашою організацією пара взуття є неякісним товаром, і на підставі ст. 18 Закону РФ «Про захист прав споживачів» прошу повернути сплачену за товар викупну ціну в розмірі 2000 (дві тисячі) рублів.

Відповідь на справжню претензію, а також фактичні дії щодо задоволення моїх законних вимог про повернення сплачених коштів за неякісних товар, відповідно до ст. 22 Закону РФ «Про захист прав споживачів», прошу здійснити до 11 червня 2015 року.

У разі неотримання від вас відповіді і неповерненні коштів, сплачених мною за неякісну пару взуття, я буду змушений звернутися до Відділу по захисту прав споживачів та до суду.

Підпис: (особистий підпис) Іванов П.В.

  1. Копія товарного чека № 1 від 29.05.2015 - 1 екз. на 1 л.

Зразок претензії на повернення грошових коштів

Як скласти претензію на повернення грошових коштів? Таку претензію можна скласти, просто дотримуючись звичайними правилами ділового листування. Це звичайний документ, не сильно відрізняється від інших ділових документів.

Якщо вам необхідно скласти претензію на повернення грошей, то в цій статті ми розглянемо зразок претензії на повернення грошових коштів і розповімо порядок її заповнення.

Якщо вам необхідно скласти претензію на повернення грошей, то в цій статті ми розглянемо зразок претензії на повернення грошових коштів і розповімо порядок її заповнення

Складання претензії на повернення грошових коштів

Дотримуючись звичайним зразкам ділового листування, ви без зусиль зможете в стандартній формі скласти такий документ, як претензія на повернення грошових коштів. Така претензія найчастіше пишеться у випадках якщо ви купили неякісний товар в магазині і хочете повернути витрачені гроші. Формальний строгий діловий стиль письма в сукупності з чіткістю і лаконічністю викладу вашого вимоги зроблять вашу претензію, можна сказати, зразкової. Особливо якщо ви не допустите орфографічних і пунктуаційних помилок в тексті документа.

Структура звичайної претензії на повернення грошей така:

  1. Адресат: в правому верхньому кутку претензії пишемо назву організації - адресата, а також прізвище, ім'я та по батькові посадової особи цієї організації в давальному відмінку (наприклад, директору ТОВ «Овес і Цукор» Овсова Р. М.).
  2. Нижче пишете від кого - свої ПІБ повністю в родовому відмінку, свою адресу проживання та телефон.
  3. Нижче наводиться місце (місто) складання документа і сьогоднішню дату.
  4. Посередині аркуша пишеться назва «Претензія».
  5. Далі слід основна частина документа, в якій висловлюється коротко і лаконічно суть справи: коли і які відбулися обставини, у зв'язку з чим і які кошти ви пропонуєте повернути.
  6. Обов'язково вкажіть, в якій формі ви очікуєте отримати відповідь на претензію (наприклад, по email факсом або в письмовому вигляді за допомогою пошти і в який термін адресат повинен відповісти на вашу претензію. Термін відповіді передбачений законодавчо тільки для муніципальних і державних органів - він становить не більше 30 днів, а для приватних осіб термін відповіді складе не більше 10 днів, в тому випадку, якщо діяльність цих осіб регулюється Законом «Про захист прав споживачів» №2300-1 від 07.02.1992 р ..
  7. Напишіть перелік доданих документів, наприклад, товарний чек, акт огляду товару або висновок експерта.
  8. В кінці претензії ставиться особистий підпис заявника (або його представника, в цьому випадку до претензії повинно бути ще один додаток - копія довіреності).

Особливості складання претензії на повернення грошових коштів

Претензія на повернення грошей складається в двох примірниках, другий примірник служить в якості підтвердження факту доставки претензії адресату. На другому примірнику посадова особа, яка прийняла у вас претензію, ставить свій особистий підпис з розшифровкою, вказує свою посаду і дату отримання претензії.

Термін відповіді на претензію починає відраховуватися з наступного дня після дати прийняття претензії.

Якщо є необхідність звернення до суду, майте на увазі, що позовну заяву складається і подається відповідно до правил, зумовленими цивільними процесуальними нормами, при цьому необхідна сплата держ. мита і направлення копій позову і документів на адресу відповідача. Це досить копіткий процес, тому, щоб уникнути ризиків переробляти документи по кілька разів, наша порада - звернутися за допомогою до кваліфікованого юриста. Оплату витрат юриста в разі успіху справи можна стягнути з відповідача.

Наведемо зразок претензії на повернення грошових коштів у разі невиконання зобов'язань. Його можна взяти за зразок, адаптувавши під вашу ситуацію.

Претензія про повернення перерахованих коштів - зразок документа

28 березня 2017 роки я придбав в вашому магазині піджак новий шкіряний чорний. 31 грудня 2016 року, надівши вищевказаний піджак, я виявив, що підкладка піджака порвана в декількох місцях, гудзики не відповідають один одному, а також присутні потертості на правому лікті і плями червоного кольору.

У зв'язку з цим вважаю, що проданий вашою організацією піджак є неякісним товаром, і на підставі ст. 18 Закону РФ «Про захист прав споживачів» пропоную вам повернути мені сплачену за товар викупну ціну товару в розмірі 18372,20 (вісімнадцяти тисяч трьохсот сімдесяти двох) рублів 20 копійок.

Відповідь на справжню претензію прошу вислати мені за адресою вул. Лізюкова, д. 195, кв. 1. Відповідь на претензію, а також фактичні дії щодо задоволення моїх законних вимог про повернення сплачених мною коштів за придбаний у вас неякісний товар прошу здійснити до 15 травня 2017 року відповідно до ст. 22 Закону РФ «Про захист прав споживачів».

У разі неотримання від вас відповіді і незадоволення моєї претензії щодо повернення грошових коштів, сплачених мною за неякісний піджак чорний шкіряний, я буду змушений звернутися до Відділу по захисту прав споживачів та до судових органів.

Підпис: (особистий підпис) Сидоров І. В.

Додатки: Копія товарного чека № 1 від 28.03.2017г. - 1 екз. на 1 л.

Можна направіті Скаргу одночасно в усі ЦІ інстанції, оскількі факт заяви в одну з них не скасовує возможности звернути в інші. Як бачите, Нічого складного склад претензія на повернення копійчаних коштів в Собі НЕ містіть, за зразки ее Написати зможу практично будь-який громадянин. Не хвилюйтеся і не бійтеся відстоювати свої права!

Як скласти претензію на повернення грошей за неякісний товар

Як скласти претензію на повернення грошей за неякісний товар

Практика показує, що питання повернення грошових коштів за неякісний, бракований товар вирішується швидше, якщо подати письмову претензію компанії продавця або в Росспоживнагляд. Так споживач показує свою рішучість, і найчастіше, в 80% випадків, справа не доходить до судового розгляду.

Розповімо, як правильно оформити претензію.

Зміст статті:

Зразок стандартної претензії на повернення грошей за неякісний товар

Звернення-претензія на повернення грошей за неякісний або бракований товар може бути складена і написана у вільній формі, неважливо - від руки або надрукована на ПК.

Дорогі читачі! Наші статті розповідають про типові Способи вирішенню юридичних вопросам, но КОЖЕН випадок носити Унікальний характер.

Якщо ви хочете дізнатися, як вирішити саме Вашу проблему - звертайтеся в форму онлайн-консультанта справа або телефонуйте:
8 (812) 245-60-92;
8 (499) 110-40-62;
8 (800) 511-91-24.
Це Швидко і безкоштовно!

Бажано, щоб документ складався з трьох важливих частин, і містив всю детальну і важливу інформацію:

1 частина - описова

  1. Вказати, коли і що ви придбали в компанії продавця, який товар.
  2. Додати документи на продукцію, чекові квитанції на купівлю товару. Посилайтеся на них при описі.
  3. Докладним чином розповісти, які дефекти ви виявили та коли, за яких обставин.
  4. Якщо у вас є свідки, то напишіть їх.

2 частина - мотивувальна

У цій частині вказується підстава вашого звернення.

Посилайтеся на статті Закону про захист прав споживачів та інші закони, якими можна керуватися.

Стаття

В якому випадку спиратися?

Стаття 12 Закону РФ «Про захист прав споживачів»

Надання неналежної інформації про товар (роботу, послугу).

Стаття 18 того ж закону

Продаж товару неналежної якості.

Порушення термінів передачі товару.

Обмін товару, що не підійшов за розміром (фасоном, забарвленням, формою, габаритами, комплектації).

Продаж товару дистанційним способом.

Порушення термінів виконання роботи.

Виявлення недоліків виконаної роботи.

Відмова споживача від виконання договору.

Пошкодження речі / матеріалу споживача, переданої виконавцю.

3 частина - результативна

У ній варто заявити про свої вимоги.

Наприклад, напишіть, що просите провести ремонт і експертизу товару, або бажаєте повернути кошти за нього.

Зазвичай претензія оформляється відразу в двох примірниках. Одна передається компанії продавця, інша копія залишається у споживача. У ній, в кінці, особа, її приймає, повинен розписатися і поставити дату прийняття.

Зразок стандартної претензії такий:

Зразок стандартної претензії такий:

Дотримуйтеся його, коли будете складати свою претензію.

Наведемо кілька прикладів, щоб було легше описувати ситуації:

Зразок претензії на повернення грошей за товар з істотним браком

Скористатися іншим зразком претензії слід, коли товар ви придбали з істотним недоліком. Така несправність зазвичай виникає повторно - і навіть після проведеного ремонту товару.

Претензія оформляється за такими ж правилами, як і стандартна. Ось тільки додаються інші важливі рядки, які вказують на суттєвий дефект товару.

Зразок претензії такий:

Зразок претензії такий:

Дотримуйтесь йому, і тоді проблем з оформленням не виникне.

Зразок претензії на повернення грошей за бракований технічно складний товар

При виявленні несправностей в технічно складному товар, ви маєте повне право вимагати повернути кошти за покупку.

Скористайтеся такою формою претензії:

Скористайтеся такою формою претензії:

Як ви бачите, претензія оформляється точно так же, як і стандартний зразок, за тими ж правилами. Але в цьому варіанті дописують права споживачів, які придбали неякісний технічно складний товар, а також висуваються вимоги відповідно до іншими статтями Закону «Про захист прав споживачів».

Пам'ятайте, що після закінчення написання документа залиште трохи місця для розписки, яку слід взяти з фахівця компанії продавця.

Зразок претензії на обмін неякісного товару без повернення грошей за нього

Громадянин, який купив бракований товар або продукцію з дефектом, може попросити її обміняти на таку ж. Для цього слід усно звернутися в компанію, де купували товар - а потім, якщо відмовлять в заміні, написати заяву.

Претензія оформляється за таким зразком:

Претензія оформляється за таким зразком:

Змінюється мотивуюча частина і вимоги заявника.

В кінці обов'язково візьміть розписку з особи, яка приймає заяву.

Пам'ятайте, що заміна товару може здійснюватися негайно після звернення.

Зразок заяви-скарги на гарантійний ремонт неякісного товару

У тому випадку, коли на товар є гарантія, громадянин може розраховувати на його безкоштовний ремонт.

Краще звернутися в сервісний центр з письмовою заявою-претензією, тоді питання буде вирішуватися швидше.

Зразок заяви-скарги такої:

Зразок заяви-скарги такої:

Як ви зрозуміли, можна змінювати заяву, в залежності від ситуації. Вимоги варто висувати ті, які повинен виконувати виробник - або компанія, яка реалізує товар.

Наприклад, ви маєте право вимагати не тільки провести гарантійний ремонт, але і видати вам на заміну такої ж, за технічними параметрами, товар.

Зазвичай береться розписка, що підтверджує отримання заяви.

Крім того, претензія оформлюється в двох примірниках, не забувайте!

останні статті

Як стягнути УТС автомобіля по КАСКО, ОСАГО або з винуватця ДТП - покрокова інструкція

Повернути кошти від страхової компанії за УТС або втрату товарної вартості авто складно. На практиці організації часто відмовляються виплачувати різницю в ціні, і автомобілісти змушені звертатися в судові органи. Розглянемо, що ж таке УТС, за яких умов вона може виникнути, розповімо в цій статті, як стягнути гроші при різних страховках - і наведемо коротку інструкцію, що робити власнику авто.

Винуватець аварії зник з місця ДТП - відповідальність і покарання за КОАП РФ і КК РФ

Російським автомобілістам заборонено залишати місце аварії, інакше їм буде загрожувати серйозне покарання. Розглянемо, яка відповідальність передбачена за те, що громадянин, який став учасником ДТП, сховається з місця події, а також розповімо, як бути після аварії в різних ситуаціях і чи може бути призначено покарання росіянину, якщо покинув місце зіткнення автотранспорту ненавмисно.

Як отримати дозвіл на зброю - порядок оформлення ліцензії та причини відмов

Придбати зброю без документації не завжди можливо. Розповімо, які документи необхідні при купівлі зброї, а також для його подальшого зберігання та користування ним. Також ви дізнаєтеся, хто може придбати зброю, і що для цього потрібно.

Ще по темі:

  • Що значить в кадастровій карті форма власності публічна Публічна кадастрова карта - як отримати відомості про ділянку по кадастровому номеру (з відео-інструкцією) Публічна кадастрова карта - це офіційний електронний ресурс служби Росреестра, який містить відомості Єдиного державного реєстру (ЕГРН) на всі враховані об'єкти [...]
  • Заява на закордонний паспорт вологда Як отримати закордонний паспорт в Вологді Закордонний паспорт громадянина Російської Федерації (в побуті часто називається "закордонний паспорт") - офіційний документ, що засвідчує особу громадянина при виїзді за межі і перебування за межами країни, а також при в'їзді на територію [...]
  • Закон 115 ФЗ П4 ст13 Новий порядок повідомлень державних органів про залучення та використання іноземних працівників 15.12.2014 Нагадуємо вам, що з 1 січня 2015 року набирає чинності Федеральний закон від 24.11.2014 N 357-ФЗ "Про внесення змін до Федерального закону N 115-ФЗ від 25.07. 2002 "Про правовий [...]
  • Заява на розірвання шлюбу в загс зразок Розлучення через РАГС: процедура, заяву, зразок 2017 року Зі статистикою, більше половини російських сімей розлучаються протягом 3 років після дати укладення шлюбу, якщо розглядати більш тривалі тимчасові періоди, то цифра зросте до 65-70%. Якщо переводити відсотки в абсолютні [...]
  • Держмито розлучення 2018 самара Скільки потрібно сплатити держмита за розлучення в 2018 році? При одноособовому або спільне ухвалення рішення про розірвання шлюбу подружжя має знати, якою є держмито за розлучення в 2018 році при оформленні процесу через суд і через органи РАГС. Фактори, що впливають на розмір [...]
  • Хто має право заповнювати дорожній лист Подорожні листи: правила заповнення і нові бланки 2017 року Що змінилося в заповненні подорожніх листів з 26 лютого 2017 роки? Чи обов'язково в березні оформляти шляхові листи за новою формою? Чи дійсно тепер в кожному дорожньому листі вимагається підпис механіка про проведеному [...]
  • Заява на отримання житла Заява на отримання житла (квартири) Категорія громадян, що мають право на отримання житла Відповідно до Житлового кодексу РФ від 2005 року право на отримання житла мають такі категорії громадян: ветерани, інваліди та сім'ї, які мають дітей-інвалідів, які перебувають на обліку [...]
  • Закону про зброю фз 150 від 13121996 р Федеральний закон від 13 грудня 1996 N 150-ФЗ "Про зброю" (зі змінами від 21 31 липня, 17 грудня 1998 року, 19 листопада 1999 року, 10 квітня 2000 р 26 липня, 8 серпня, 27 листопада 2001 року, 25 червня, 25 липня 2002 р 10 січня, 30 червня, 8 грудня 2003 року, 26 квітня, 29 червня 2004 року, 18 [...]

Претензія на повернення грошових коштів (зразок)?
Чи обов'язково в березні оформляти шляхові листи за новою формою?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online