Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Будь починаючий підприємець, будь то власник маленького кіоску або господар великого підприємства, поставивши свою справу на тверді рейки беззбитковості, починає розуміти, що істотна частина «улову» прибутковості, що випливає з вміло розставлених мереж набив руку підприємця, це рентна плата за оренду приміщення.
Само собою, думка придбати, використовувану в справі нерухомість, у власність приходить з першого ж дня планування майбутньої комерційної діяльності, але не завжди є можливість придбати зайву нерухомість. Але, так чи інакше, до цієї думки приходить більшість.
Чи всі так просто з придбанням нерухомості комерційного призначення ? В цілому нічого складного, але є пара-трійка ключових моментів, яким слід приділити увагу, так як вони дещо відмінні від випадку покупки більш звичною житлової нерухомості.
Перевірка прав власності
Слід переконатися в юридичній «чистоту» майна, перевірити, чи не обтяжене бажане приміщення небажаними баластами у вигляді застави під забезпечення кредиту, та й просто переконатися в правах продавця на шукане майно.
І тут з'являється гіпотетичний перший підводний камінь! Справа в тому, що в «Кабінеті електронних сервісів» не реєструються договору оренди, оформлення на термін менше року, і купуючи нерухомість, на яку був оформлений подібний договір, новий власник автоматично стає новим орендодавцем. І якщо початковий договір не передбачав одностороннього розірвання, то вам, як новому власнику, доведеться «терпіти» орендарів до закінчення терміну оренди, а це означає неможливість використання купленого майна і простий власного бізнесу.
Крім того, рекомендується вимагати у продавця договір купівлі-продажу і підтвердження оплати покупки попереднього продавцю. Оскільки КЕС НЕ переймається такими нюансами, як з'ясування передачі оплати за куплений об'єкт, тут може проявитися другий підводний камінь - у попереднього продавця цілком можуть виявитися неврегульовані питання з оплатою з нинішнім продавцем, а крайнім можете опинитись ви.
Перевірка технічної документації
Необхідно вимагати у продавця також і тих. паспорт приміщення і поверхові плани.
Навіщо це потрібно? По-перше, наявність техпаспорта говорить про будівельну завершеності об'єкта. Іншими словами, об'єкт прийнятий на облік і не вважається недостроем. По-друге, наявність планів поверхів дасть зрозуміти, чи проводилися невраховані перепланування. Адже їх наявність може заподіяти багато юридичних незручностей майбутньому власнику.
Перевірка інших документів на нерухомість
Як і при покупці автомобіля з пробігом, перевіривши правову чистоту і юридичну бездефектність об'єкта, слід переконатися в працездатності всіх супутніх механізмів. В даному випадку мова йде про договори на забезпечення приміщення послугами - електроенергією, водопостачанням, каналізацією.
У цій частині слід звернути увагу на наступне:
- Забезпечено чи приміщення послугами в необхідному обсязі. Адже якщо вам потрібно, скажімо, велика електрична потужність, то слід це питання досліджувати до покупки, так як збільшення підключеної потужності може виявитися проблемним.
- Чи є заборгованості у продавця. Тут все просто. Наявність заборгованостей може стати не тільки неприємним фінансовим сюрпризом, але також причиною раптового відключення від послуг, коли ви почнете працювати.
- Також слід перевірити дані і повноваження контрагента.
матеріал підготовлений АН BFS
Додайте джерело АН BFS в обране Google Новини . Що далі? Буде цікавіше!
Навіщо це потрібно?Що далі?