Акт прийому передачі приміщення в оренду

  1. Акт прийому-передачі нежитлового приміщення
  2. Вимоги до актів прийому-передачі нерухомості
  3. Нюанси, які необхідно врахувати при складанні акту здачі-приймання приміщення

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Акт прийому-передачі приміщення в оренду - зразок стане в нагоді в разі, якщо між сторонами угоди укладено договір оренди нежитлової нерухомості, який необхідно виконати. Акт є невід'ємною частиною договору оренди і повинен складатися і підписуватися в присутності обох сторін. Про те, як правильно скласти цей документ, що слід в усіх видах і на що звернути увагу, поговоримо в цій статті.

Акт прийому-передачі нежитлового приміщення

Вимоги до актів прийому-передачі нерухомості

Нюанси, які необхідно врахувати при складанні акту здачі-приймання приміщення

Акт прийому-передачі нежитлового приміщення

Акт прийому-передачі нежитлового приміщення

Такий акт підтверджує факт передачі в оренду приміщення , А також закріплює опис його фактичного стану на момент передачі. У майбутньому він допоможе у вирішенні можливих розбіжностей станом прийнятого в користування майна.

При укладанні договору акт найбільш необхідний орендодавцю, так як закріплює цілісність переданого майна і дозволяє витребувати його з користування в аналогічному стані (з урахуванням ступеня зносу).

В подальшому акт прийому-передачі буде складатися при розірвання договору . У цій процедурі вже більше зацікавлений орендар. Документ дозволить виявити наявні порушення та визначити завдані збитки, якщо такий є, відразу при передачі або зафіксувати відсутність претензій сторін одна до одної.

Вимоги до актів прийому-передачі нерухомості

Бланк акту прийому-передачі

нежитлового приміщення в оренду

До актів прийому-передачі нежитлових приміщень пред'являються загальні вимоги до складання актів. Таких небагато і дотримати їх при оформленні документів не складе труднощів. Загальна структура акту прийому-передачі є такою:

Не знаєте свої права?

Підпишіться на розсилку Народний Советнік'.
Безкоштовно, хвилина на прочитання, 1 раз в тиждень.

  • в першу чергу вказується найменування документа - «Акт прийому-передачі нежитлового приміщення»;
  • потім - дата його складання;
  • нижче необхідно вказати реквізити договору, до якого цей акт є додатком, найменування (для юридичних осіб) або імена (для фізичних осіб) сторін, які становлять акт;
  • далі йде інформація про сторони договору оренди: для юридичних осіб це ІПН, ОГРН, ПІБ керівника, який підписує акт, і підстави для виконання ним повноважень (в більшості випадків це статут); для фізичних - паспортні дані, адреса реєстрації за місцем проживання;
  • після цього необхідно описати приміщення, яке передається в рамках укладеного договору: адреса, поверх (якщо приміщення знаходиться в багатоповерховому будинку), площа, опис його внутрішньої будови (число кімнат, планування і т. п.);
  • потім описується стан житлового приміщення: тут слід вказати стан міжкімнатних перегородок, огорож, стін, дверних і віконних прорізів; проведено чи капремонт, зафіксувати якість ремонту, чи скрізь присутній ремонт косметичний; описати, підведені чи комунікації (електропостачання, теплопостачання, каналізація та водопостачання), в якому стані вони знаходяться на момент огляду;
  • далі складається перелік виявлених в ході огляду недоліків об'єкта;
  • завершують документ підписи сторін з розшифровками (а якщо сторони зареєстровані як юридичні особи або ІП, то при наявності - і друку).

Нюанси, які необхідно врахувати при складанні акту здачі-приймання приміщення

Як вже було сказано вище, акт прийому-передачі приміщення є невід'ємним додатком до договору оренди нежитлового приміщення. Тому кількість примірників акта повинно відповідати числу сторін.

Підписувати акти мають право тільки сторони договору або їх представники. Так, якщо договір оренди укладається між фізичними особами, то акт підписується ними, а якщо між юридичними, то право підпису мають тільки керівники або прямо уповноважені на вчинення таких дій особи. Якщо говорити про представників (як фізичних, так і юридичних осіб), то вони обов'язково повинні мати довіреність.

Від фізичної особи довіреність складається в простій письмовій формі і посвідчується лише підписом особи, що її видав. Довіреність від імені юридичної особи також складається у довільній формі, але завіряється підписом керівника і печаткою (за наявності).

У момент підписання акту прийому-передачі за загальним правилом відбувається передача ключів і необхідних документів. Слід зазначити, що з моменту підписання сторонами акту сторона, якій передано майно, несе відповідальність за його зміст.

Ще більше матеріалів по темі в рубриці: " бізнес ".

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online