Реклама нерухомості, або Як «зачепити» покупця

  1. Ринок попався в мережу
  2. Які ще є можливості
  3. інфографіка

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

«Продам квартиру, в якій ви будете щасливі!» Нестандартні оголошення подібного типу іноді можна зустріти на казахстанських сайтах. На тлі звичайних «продам квартиру» і «терміново продається» пропозицію з гумором як мінімум кидається в очі. А ще, виявляється, такий простий текст, як оголошення про житло, можна оформити у вигляді веселої графіки.

При продажу нерухомості кожному власнику доводиться займатися її рекламою. Виникає питання: як це зробити найефективніше? Відразу обмовимося: якщо ціна на квартиру завищена, навіть сама витончена реклама навряд чи допоможе. Найпростіше - найняти фахівців. Грамотні ріелтори самі потурбуються про те, щоб поширити інформацію про продаж. Але якщо ви займаєтеся питанням самостійно, то перше, що спадає на думку - оголошення в спеціалізованих газетах.

І вірно. Якщо ви збираєтеся продавати звичайну квартиру з так званого «недорогого сегмента», то велосипед винаходити не варто. На ринку вже сформувався стандарт, як рекламувати подібну нерухомість. Всі казахстанські спеціалізовані газети пропонують розміщувати інформацію безкоштовно. І це головний плюс. Крім того, як правило, в газетах оголошення подаються систематизовано. У «Нерухомості» дані про квартирах друкуються в строгому порядку: кількість кімнат, поверх, тип житла, матеріал стін, площа, адреса, вартість, примітки і контакти. Тим, хто шукає підходящий варіант, дуже легко вибрати потрібні графи.

Ринок попався в мережу

Все більшу популярність сьогодні набирає інтернет. Практично будь-яке агентство з нерухомості має свою сторінку в інтернеті, де публікує пропозиції з продажу. Правда, щоб розміститися на таких сайтах, потрібно укласти договір з агентством.

Інша справа спеціалізовані сайти про нерухомість. Тут, так само як і в газетах, оголошення можна розмістити безкоштовно.

- Чим конкретно зручний для продавців портал kn.kz . Тим, що після розміщення оголошення на сайті, воно автоматично публікується і в нашій газеті, - пояснює випусковий редактор «Нерухомості» Анастасія Зубова. - На порталі також вказуються строго певні характеристики нерухомості: поверх, площа та інше. Там є поля, обов'язкові для заповнення. Якщо розміщують текст, і він не відповідає будь-яким критеріям, то оголошення відхиляється. Людині на електронну пошту приходить повідомлення про те, що потрібно заповнити якісь поля, або йому дзвонять за контактами, вказаними в оголошенні.

Реклама в електронному вигляді зручна і тим, що до тексту безкоштовно можна розмістити до 20 фотографій нерухомості.

Як кажуть співробітники сайту kn.kz , За останній рік кількість продавців, які користуються мережею, помітно зросла. Але все ж газета поки лідирує за кількістю оголошень приблизно на третину.

Консультант ріелторського агентства Best Realty Руслан Унгефуг вважає всесвітню мережу однієї з найефективніших майданчиків для продажу. Правда, фірма займається тільки нерухомістю бізнес- і еліт-класу. Але це лише доводить універсальність інтернету.

- Ми робили аналіз по покупцям і продавцям, - розповідає консультант. - Портали показали хороший результат. З тих покупців, які придбали нерухомість через наше агентство, 51 людина звернулася по оголошеннях, розміщених на порталі kn.kz ; просто відповіли «інтернет» - 48 осіб; 46 клієнтів скористалися сайтом «Дах»; 40 опитаних - сайтом нашого агентства. В інших випадках до нас прийшли за рекомендаціями, або співробітники нашої компанії самі знайшли клієнтів.

На деяких спеціалізованих інтернет-майданчиках оголошення дозволяється забивати в довільній формі. Ось, де розгул для творчості. Справа в тому, що оголошення на таких сайтах перемішані, що не розбиті по категоріях, а значить бажано зуміти виділитися і «зачепити» погляд читача.

Можна також використовувати сайти «про все» і соціальні мережі. Вони не так ефективні, як спеціалізовані ЗМІ, але ж неможливо вгадати, який варіант призведе до вас покупця.

Поступово починають використовувати таку рекламу, як демонстрація відео квартири. На камеру знімаються кімнати, і запис безкоштовно викладається в інтернет. В оголошеннях на спеціалізованих сайтах після описів всіх основних параметрів квартири в графі «доповнення» можна залишити посилання на відео. Так потенційний покупець зможе оглянути нерухомість, не виїжджаючи на місце.

- Таке рідко зустрічається, - каже Руслан Унгефуг, - в основному на російських сайтах, і дана реклама більше підходить для продажу елітного житла. Нерухомості, де потрібен особливий підхід. Коли є на що подивитися, має сенс зробити відео. Не думаю, що це стане в нагоді для звичайної квартири в панельному будинку.

Одне з найостанніших напрямків - 3D-тури по будинку або квартирі. Це спосіб демонстрації тривимірного простору. За допомогою фотографій, монтажу і програмування створюється ефект присутності в приміщенні. Користуючись мишкою, глядач може довільно пересуватися з кімнати в кімнату, задавати напрямок і розглядати окремі ділянки приміщення. Також 3D-тур може супроводжувати музика, текст, план приміщення і так далі.

Процес створення такої реклами досить трудомісткий: потрібно зробити велику кількість фотографій, «склеїти» їх в єдину картинку, створити тривимірне зображення. З причини витратності (від 30 тисяч тенге) поки 3D-тури в Казахстані широкого поширення не отримали.

За допомогою газет та інтернету у продавця є можливість розміститися в кількох джерелах, тим більше, зробити це можна безкоштовно. Варто пам'ятати, що важливо не «переборщити» з рекламою. Це нерідко викликає підозри у потенційних покупців. Адже якщо один і той же оголошення потрапляє на очі кілька тижнів поспіль у багатьох газетах і на сайтах, виникає мимовільне відчуття, що з квартирою щось не так, раз її активно «просувають».

Так уже повелося, що Астана від усього Казахстану відрізняється навіть способом подачі оголошень. Бажано, якщо в ньому буде зазначено максимальну кількість інформації про розташування квартири.

- Астану не знають самі астанинці, не кажучи вже про приїжджих, - коментує Руслан Унгефуг. - Тут постійно будується щось нове, відкриваються дороги. Тому в інтернеті бажано максимально докладно розписати, де знаходиться нерухомість, що розташоване поруч.

Такі дані особливо важливі для тих, хто тільки планує переїхати в Астану і шукає підходящий варіант.

Які ще є можливості

Їх безліч. Будь-рекламний носій: від білбордів і розтяжок до реклами на ТВ і радіо. Зрозуміло, що перераховані варіанти коштують дорого, тому використовуються в основному компаніями-забудовниками. Витрачати значні суми на рекламу звичайної «хрущовки» просто нераціонально. І навіть найдемократичніша за ціною на телебаченні біжучий рядок не завжди себе виправдовує: немає гарантії, що потенційні покупці будуть дивитися потрібний вам канал. Багато хто просто не читають текст внизу екрану, і не завжди є можливість записати контактні дані. Те ж саме можна сказати і про радіо.

Улюблений багатьма і до сих пір популярний варіант - розклеювання оголошень на стовпах, зупинках і під'їздах Улюблений багатьма і до сих пір популярний варіант - розклеювання оголошень на стовпах, зупинках і під'їздах. Незважаючи на твердження, що інформацію про квартиру, швидше за все, заклеять численними оголошеннями від ставків, такий варіант дуже життєздатний. Причому інформацію має сенс розвішувати в тому районі, де знаходиться ваша квартира. Часто одні родичі прагнуть переселитися ближче до інших, тому, можливо, мешканцям ближніх будинків потрібна ваша нерухомість. Іноді людям просто подобається свій район, і вони, наприклад, хочуть збільшити площу, але залишитися жити на тій же вулиці.

Оголошення на листочках використовуються навіть для продажу нерухомості еліт і бізнес-класу. Правда, в таких житлових комплексах інформацію розміщують на спеціальних дошках оголошень і тільки з дозволу керуючої компанії даного ЖК, для чого на оголошенні ставиться печатка компанії.

Консультант з нерухомості Руслан Унгефуг каже, що ефективно залишати інформацію у консьєржів та охорони. Іногородні при пошуку квартири обходять житлові комплекси. Обізнані консьєржі в цьому випадку дуже допомагають в рекламі.

інфографіка

слово тільки здається незнайомим ... слово тільки здається незнайомим. Насправді багато читачів її вже бачили неодноразово. Інфографікою називають виклад інформації за допомогою графіки, малюнків з незначним вмістом тексту. Сьогодні вона повсюдно використовується в газетах і інтернеті, при презентаціях проектів і звітів. Директор Агентства візуальних комунікацій «Інфографіка» Тимур Ходжаєв пропонує і рекламу про нерухомість робити нестандартної:

- Коли люди бачать, що написано чорним по білому або білим по чорному, вони всі так і починають робити. І ось це все в газеті зливається, погляду ні на чому зупинитися. Добре, коли реклама контрастує з тими, які є на сторінці.

Тимур Ходжаєв говорить про платні оголошеннях. За словами фахівця, у продавця є всього три секунди, щоб зацікавити читача. Це час, за який людина переглядає газетну сторінку. Створення оголошення в вигляді інфографіки оцінюється від 1500 тенге, в залежності від складності.

- Треба простіше викладати свої думки. Не важливо, що продають - вікна або квартиру, не потрібно намагатися запхати в рекламу побільше інформації. Вона складна для сприйняття, - коментує директор. - інфографіка варто робити, коли не шкода грошей. Тому що це додані витрати. Теоретично є всі шанси, що витрати окупляться: інфографіка привертає увагу, займає менше простору, вона без зайвих слів і «заморочок».

Теоретично є всі шанси, що витрати окупляться: інфографіка привертає увагу, займає менше простору, вона без зайвих слів і «заморочок»

Оголошення в графіку поки тільки ідея, послугу ще не пропонували клієнтам. Але вже зараз зрозуміло, що такий вид реклами дуже індивідуальний. Тим більше, в ситуації з продажем квартири. Однак для реклами перспективної нерухомості така подача інформації може дуже стати в нагоді.

- Для відривних оголошень інфографіка - взагалі суперваріант. Навіть самі штучки з телефонами, які відриваються, і то можна зробити незвично. Графіку здатний створити і простий користувач, не обов'язково бути веб-дизайнером. Людина, яка чогось хоче, завжди знайде можливість: не може сам, попроси друга-дизайнера. Два вечори з ним посидьте. Щоб таке намалювати, не потрібно бути семи п'ядей у ​​чолі. Потрібно просто мислити візуально.

Фото: mediaritm.ru

Ірина БЕРДАШОВА, Інформаційна служба www.kn.kz

Виникає питання: як це зробити найефективніше?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online