Як оформити іпотеку в Ощадбанку: 7 етапів покрокової інструкції

  1. Вивчення ситуації на ринку нерухомості
  2. Аналіз іпотечних програм
  3. Оцінка власних шансів на отримання позики
  4. Документи для оформлення іпотечного кредиту
  5. Вибір житла і збір необхідних документів
  6. Договір купівлі-продажу квартири по іпотеці Ощадбанку
  7. Витрати при оформленні іпотеки в Ощадбанку в 2018 році
  8. Додаткові витрати при оформленні іпотеки в Ощадбанку
  9. Коли вноситься початковий внесок по іпотеці Ощадбанку
  10. Коли Сбербанк перераховує гроші по іпотеці продавцеві
  11. Укладення угоди купівлі-продажу нерухомості

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Іпотека лякає не тільки необхідністю повернення грошей протягом тривалого періоду, а й можливої ​​складністю самої процедури оформлення позики. Перед тим як взяти іпотеку в Ощадбанку , Слід вивчити покрокову інструкцію, особливості окремих кредитних продуктів.

Етапи покупки квартири в іпотеку Ощадбанку покроково виглядають так:

  1. Вивчення ринку нерухомості, приблизна оцінка вартості обраного майна, розміру кредиту;
  2. Аналіз іпотечних програм, пропонованих Ощадбанком;
  3. Приблизний розрахунок щомісячного платежу, самостійна оцінка шансів на схвалення позики;
  4. Збір пакету документів для подачі заявки на позику;
  5. Пошук і збір документів на обрану квартиру при схваленні заявки на позику;
  6. Оформлення угоди купівлі-продажу квартири, підписання іпотечного договору, договорів страхування житла, здоров'я та життя позичальників;
  7. Реєстрація прав власності на квартиру, реєстрація іпотеки .
Іпотека лякає не тільки необхідністю повернення грошей протягом тривалого періоду, а й можливої ​​складністю самої процедури оформлення позики

На кожному етапі є деталі, які потрібно вивчити заздалегідь, в цьому допоможе покрокова інструкція покупки квартири по іпотеці.

Вивчення ситуації на ринку нерухомості

При оформленні в Ощадбанку іпотеки на вторинку, покрокова інструкція передбачає попереднє вивчення пропозицій на нерухомість - це те, з чого слід почати, щоб вигідно купити квартиру в іпотеку. Етап необхідний, інакше складно буде визначитися з сумою позики.

Взяти іпотеку в Ощадбанку на новобудову можна як у забудовників-партнерів банку, так і у інших компаній. У першому випадку ставка може бути нижче.

При укладанні договору пайової участі з неакредитованим девелопером додатково надаються:

  • виписка з ЕГРЮЛ;
  • документ, що засвідчує права уповноваженої особи, яка підписала ДДУ з боку забудовника;
  • дозвіл на будівництво;
  • документи, що підтверджують статус земельної ділянки, - договір оренди або свідоцтво про право власності;
  • дозвіл на введення в експлуатацію;
  • акт прийому-передачі.

Методи збору інформації можуть бути різні: можна звернутися в профільне агентство, вивчити публікації та інструкції по вибору в спеціалізованих газетах, на інтернет-порталах. Фірмовий сервіс по підбору житла та на вторинному ринку, і на ринку новобудов є і у Ощадбанку. на ресурсі «ДомКлік» також розміщують заявки на іпотеку, консультуються з фахівцями банку.

Дізнавшись вартість квартир в обраній категорії, потрібно оцінити можливість оплати первинного внеску власними коштами. За програмами житлового кредитування, згідно з інструкціями Ощадбанку, потрібно початковий внесок від 15% ціни.

Аналіз іпотечних програм

Ощадбанк пропонує 6 продуктів житлового кредитування для придбання нерухомості на первинному і вторинному ринках, для пільгових категорій позичальників (молодих сімей, військовослужбовців), з можливістю внесення першого платежу або погашення частини боргу за рахунок коштів материнського капіталу, а також на придбання заміської нерухомості і будівництво індивідуального будинки.

Ставку в розмірі від 6% пропонують молодим сім'ям в рамках програми « Іпотека з держпідтримкою для сімей з дітьми ». Преференція доступна сім'ям, в яких друга або третя дитина народиться в період з 1 грудня 2018 по 31 грудня 2022 р

Для інших позичальників мінімальна ставка в 7,1% пропонується за програмою «Придбання житла, що будується». В рамках цього проекту можна придбати нерухомість на первинному ринку у певних банком забудовників - продавців. Максимально можлива сума позики - 85% від договірної або оцінної вартості об'єкта нерухомості.

Купити квартиру на вторинному ринку можна в кредит за ставкою від 8,6% в рамках акції «Для молодих сімей». На етапі вибору програми в Ощадбанку потрібно уточнити всі нюанси про іпотеку на квартиру. Розмір ставки залежить від наявності зарплатного проекту в Ощадбанку, суми першого платежу, терміну погашення взятої позики.

Оцінка власних шансів на отримання позики

Оцінити потенційну можливість отримання позики можна, використовуючи калькулятор розрахунку іпотеки в Ощадбанку . Ввівши дані про дохід, витрати сім'ї позичальника, вартості об'єкта кредитування, термін кредиту, розміру першого платежу, можна дізнатися суму щомісячних платежів, загальну переплату по позиці. Калькулятор також покаже максимальний розмір позики, на який може претендувати позичальник з певним доходом.

Розрахунки на кредитному калькуляторі попередні, для уточнення необхідно звернутися до відділення Ощадбанку. Щомісячний платіж по кредиту не повинен перевищувати 50% доходу позичальника.

Також необхідно враховувати і вимоги Ощадбанку, запропоновані їм до потенційних клієнтів. На отримання іпотеки на квартиру можуть претендувати громадяни країни:

  • у віці від 21 року до 75 років на момент повного розрахунку за позикою або до 65 років, якщо при оформленні заявки позичальник не підтверджував факт працевлаштування;
  • що працюють за останнім місцем роботи не менше 6 місяців. Якщо звернувся отримує заробітну плату не за зарплатним проектом банку, то його загальний стаж за останні 5 років повинен бути не менше 1 року.

Документи для оформлення іпотечного кредиту

Для оформлення заявки на позику необхідно надати до Ощадбанку документи:

  • анкету-заявку;
  • копію паспорта позичальника і созаемщиков;
  • другий документ, наприклад, ІПН, СНІЛС, медполіс, закордонний паспорт, водійське посвідчення;
  • довідку про реєстрацію за місцем перебування, якщо реєстрація тимчасова;
  • довідку про доходи за формою 2-ПДФО, для ІП - податкові декларації;
  • копію Трудової книжки, завірену роботодавцем;
  • Свідоцтво про шлюб (за наявності);
  • Свідоцтво про народження дитини (при наявності).

Якщо заробіток надходить в рамках зарплатного проекту Ощадбанку, то підтвердження величини доходу і стажу працевлаштування не потрібно.

За програмою " Іпотека плюс материнський капітал »Потрібно надати сертифікат, що засвідчує право сім'ї на отримання коштів материнського капіталу, і документ з Пенсійного фонду, який підтверджує величину залишку за рахунком.

Дотримуючись внутрішніми інструкціями, менеджери можуть зажадати і інші документи для оцінки потенційного ризику видачі позики.

Рішення про видачу позики виноситься протягом 3-5 днів і справді протягом 60 днів.

Вибір житла і збір необхідних документів

Отримавши позитивне рішення банку, дізнавшись суму схваленої іпотеки, слід активно зайнятися пошуком і вибором відповідної квартири самостійно або за допомогою ріелторів. Слід враховувати вимоги, які висуваються банківською структурою до іпотечної нерухомості:

  • будівлю, в якій розташовано об'єкт кредитування, не повинно бути аварійним, старим, запланованим до зносу;
  • відсутність незаконних перепланувань;
  • наявність всіх комунікацій.

Коли побачили цікавий об'єкт, полягає попередній договір купівлі-продажу.

Потім попередній договір купівлі-продажу необхідно надати в банк разом з пакетом документів на нерухомість, що складається з:

  • договору купівлі-продажу, дарування, міни і так далі, тобто документів, на підставі яких у продавця виникло право власності;
  • кадастровий паспорт квартири;
  • виписку з ЕГРП і Свідоцтво про право власності, якщо об'єкт придбано до 01.01.2017 р, або розширену виписку з ЕГРП, якщо реєстрація останнього переходу права власності відбулася після зазначеної дати. Банк приймає виписки з ЕГРП, видані не пізніше ніж 30 днів тому;
  • довідку про відсутність заборгованості по комунальних платежах;
  • копію поквартирною карти;
  • ксерокопію паспорта продавця;
  • банківські реквізити рахунку продавця;
  • підтвердження наявності власних коштів покупця - розписка продавця про отримання певної суми або довідка з банку про наявність коштів на рахунку покупця.

Починаючи збір необхідної документації, потрібно уточнювати ряд питань, наприклад, якщо:

  • власниками відчужуваного майна є недієздатні громадяни, в тому числі неповнолітні, то потрібна згода органів опіки;
  • нерухомість купувалася продавцем, які перебувають у шлюбі, то буде потрібно нотаріально засвідчена згода чоловіка на угоду;
  • купується частка нерухомості, то пишеться нотаріально завірений відмова від покупки власників інших часток;
  • операцію з продажу здійснює довірена особа власника житла, потрібно його паспорт і нотаріальна довіреність.

Потім проводиться оцінка потенційного іпотечного житла.

Представляти, які етапи треба пройти майбутнім власникам житла, переглянути покрокову інструкцію про те, як оформляється іпотека в Ощадбанку, потрібно для того, щоб визначити порядок отримання паперів, адже кожна з них має термін дії, так і на їх виготовлення також потрібен час.

Якщо у відведений банком термін документація по приобретаемому об'єкту не буде готова, потрібно подавати нову заявку на отримання іпотечного кредиту.

З огляду на, що без згоди банку на надання кредиту продавець не стане збирати будь-які документи, бажано одночасно і шукати житло, і звертатися в банк з первинною документацією, з анкетою.

Служба безпеки Ощадбанку відповідно до інструкції вивчає документацію, оцінює ризик видачі іпотеки. Після цього рішення повідомляється клієнту, ініціюється процес оформлення квартири в іпотеку , Покрокова інструкція якого представлена ​​нижче.

Договір купівлі-продажу квартири по іпотеці Ощадбанку

Договір купівлі-продажу житла з ощадбанківської іпотекою, в цілому, має типову форму. Однак він повинен містити обов'язкове згадка про те, що частина вартості житла буде оплачено за рахунок позикових коштів, наданих саме цим банком, а також про те, що придбаний об'єкт буде переданий в заставу, а заставодержателем виступить Сбербанк.

У документі вказуються реквізити кредитора, але підписують його тільки покупець і продавець.

Спочатку формується і підписується попередній договір купівлі-продажу, а потім - Основний . Тексти обох документів принципово не відрізняються. Просто в першому йдеться про намір сторін укласти угоду, прописуються терміни її реєстрації, а в другому - вже безпосередньо про покупку. Попередній договір передається внутрішнім службам банку на аналіз одночасно з пакетом документів по приобретаемому об'єкту нерухомості.

Витрати при оформленні іпотеки в Ощадбанку в 2018 році

Серед основних витрат позичальників виділяють наступні:

  1. держмито при зверненні в МФЦ або в Росреестр - 2000 рублів при покупці житла на вторинному ринку і 350 рублів при ДДУ;
  2. послуги нотаріуса, якщо угоду проводити через нього - від 1% від суми угоди. При необхідності оплачують складання довіреностей - близько 1000 рублів;
  3. оцінка об'єкта, що здобувається - від 2000 рублів;
  4. послуги ріелтора - від 35000 рублів. Найчастіше ця стаття витрат включена у вартість житла, а розраховується з цим фахівцем продавець;
  5. договір страхування об'єкта нерухомості - від 0,15% від суми позики;
  6. особисте страхування титульного співпозичальника - від 1%. Даний вид захисту носить добровільний характер.

Щоб знизити витрати з обслуговування боргу, можна скористатися знижками за іпотечними програмами, які надає банк:

  • 1% при оформленні страхування життя і здоров'я;
  • 0,1% при електронній реєстрації угоди. Вартість послуги - 6 700 рублів. Держмито за реєстрацію складе 175 рублів;
  • 2% при придбанні житла у акредитованого забудовника;
  • 0,3% при придбанні деяких об'єктів нерухомості, представлених на сайті Будинок Клік від Ощадбанку .

Розмір першого внеску впливає на розмір процентної ставки за кредитом: чим він вищий, тим менше буде сплачено відсотків по іпотеці.

Додаткові витрати при оформленні іпотеки в Ощадбанку

Додатково можливі такі види витрат:

  • банківська комірка (від 1500 рублів), якщо розрахунок з продавцем передбачається готівкою;
  • копіювання документів;
  • страхування титулу прав (захист від втрати права власності) - це добровільний вид страхування, від оформлення якого можна відмовитися.

Продавець оплачує замовлення виписки з ЕГРП (400 рублів). Довідки про склад сім'ї, про наявність заборгованості за ЖКП безкоштовні.

Коли вноситься початковий внесок по іпотеці Ощадбанку

Початковий внесок при іпотеці зазвичай складають власні кошти майбутніх власників житла. Найчастіше ця сума ділиться на 2 частини.

Перша являє собою аванс або заставу. У першому випадку, якщо угода з тих чи інших причин не відбудеться, вся сума повертається покупцеві. У другому випадку, якщо винуватець відмови від житла покупець, то гроші залишаються у продавця, а якщо продавець, то він компенсує другій стороні заставу у двократному розмірі.

Величина першої частини авансу визначається за домовленістю між сторонами. Найчастіше це сума в межах 50000-100000 рублів. Її передають продавцю при підписанні попереднього договору купівлі-продажу.

Друга частина віддається в день реєстрації угоди, при оформленні основного договору купівлі-продажу. В цю ж дату підписують кредитну документацію.

Кожен факт передачі грошей повинен супроводжуватися підписанням відповідних паперів.

Якщо мова йде про готівки, то необхідні написи робляться на договорах купівлі-продажу (і на попередньому, і на основному). Додатково, спеціально для Ощадбанку, пишуть розписку про отримання коштів. Бажано, щоб її продавець написав особисто і підписував тільки в присутності покупця.

Якщо передбачається безготівковий переказ, то досить банківського документа, що підтверджує факт перерахування грошей.

Коли Сбербанк перераховує гроші по іпотеці продавцеві

На реєстраційні дії щодо іпотечних угод у відповідних органів є 5 робочих днів. За їх закінчення покупець повинен отримати документи з реєстрації, укласти необхідні договори страхування і надати вийшов пакет документації в банк.

Після цього підписується заяву на видачу позики. Одночасно подається заява на перерахування цих коштів продавцю на рахунок, номер якого прописаний в договорі купівлі-продажу.

Щоб не втратити на комісії при отриманні коштів, продавцеві вигідно мати рахунок в тому ж територіальному банку, в якому отримує позику покупець. При переказі коштів в інший регіон або в інший банк, продавцеві доведеться сплатити комісійний збір.

Є можливість отримання остаточного розрахунку готівкою. Тоді кошти будуть отримані в день оформлення угоди, до відвідування реєструючого органу. Але їх помістять в банківську комірку, і забрати гроші можна буде тільки після проходження договором купівлі-продажу реєстрації, тобто через ті ж 5 робочих днів.

Укладення угоди купівлі-продажу нерухомості

На цьому етапі йде покрокове підписання позичальником ряду договорів: про оренду банківського осередку (при необхідності), купівлі-продажу об'єкта нерухомості з продавцем, іпотеки з банком.

Процедуру оформлення іпотеки та реєстрації об'єкта нерухомості можна полегшити, якщо скористатися платним сервісом від Ощадбанку: електронною реєстрацією угоди. Супроводом в такому випадку займається персональний менеджер. Виписка з ЕГРП надійде на email. Такий спосіб оформлення доступний тільки за умови, що об'єкт нерухомості не знаходиться в частковій власності, і після реєстрації купівлі-продажу право власності не буде пайовою.


BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online