Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Розробники закону, схоже, почули аргументи про абсурдність принципу справляння податку в залежності від об'єму двигуна, який був закладений в попередніх версіях. Тепер податок з дорогих автомобілів будуть стягувати в залежності від вартості автомобіля, що, в принципі, і є об'єктивним мірилом розкоші. Тільки ось з дорогих авто тепер пропонують брати ні багато не мало, а 40% від вартості! І це явний перебір.
Платити цей податок буде вже покупець автомобіля, а вартість, від якої буде нараховуватися податок, береться з довідки-рахунку. У Кабміні порахували, що дорогими можна назвати ті авто, вартість яких перевищує 700 мінімальних зарплат: на сьогодні - це 765,8 тис. Грн. При цьому, вартість, з якої буде вважатися податок на розкіш - це вже роздрібна ціна автомобіля після розмитнення і з маржею дилера. Фактично, це буде та ціна, яку покупець оплатив в автосалоні. Для мотоциклів введений аналогічний податок, у разі якщо його ціна перевищує 200 мінімальних зарплат (218,8 тис. Грн).
Зауважимо, що на відміну від варіанту Сергія Тігіпка, податок на багатство стягується тільки з нових автомобілів при їх першій покупці і тільки один раз. У Кабміні справедливо вирішили, що адмініструвати податок з власників старих автомобілів, навіть якщо це Ferrari або Porsche, буде коштувати дорожче, ніж можна отримати з них податку.
В AUTO-Consulting вважають, що введення 40% -ого податку на дорогі автомобілі призведе до стрімкого скорочення ринку преміальних автомобілів або переходу його в тінь, тому що платити таку ставку зможуть далеко не всі багаті покупці.
Правда, поки мова йде всього лише про проект закону, який будуть ще доопрацьовувати у Верховній Раді, тому не виключено, що в остаточному варіанті ставка податку буде адекватна. По крайней мере, на це сподіваються і в Асоціації автоімпортерів (ВААІД).
джерело: autoconsulting.com.ua
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.