Безпечна побутова хімія: «портрет» продукту

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

У 2016 році на ринку побутової хімії з'явився новий вітчизняний виробник - компанія   ЦЕНТЕКО   (М

У 2016 році на ринку побутової хімії з'явився новий вітчизняний виробник - компанія ЦЕНТЕКО (М.Москва), єдина в Росії компанія, яка займається виробництвом беcфосфатних миючих засобів для посудомийних машин (ПММ). В рамках програми імпортозаміщення компанія ЦЕНТЕКО шукала кращих фахівців в області екохіміі. Одним з них став Ігор Шейнфельд, фахівець з Німеччини, який зараз працює над формулами засобів під торговою маркою Орро. Сьогодні пан Шейнфельд погодився відповісти на кілька запитань редакції порталу Retail-Loyalty.org.

Retail & Loyalty: Ваша компанія єдина в Росії займається виробництвом беcфосфатних миючих засобів для ПММ. Як Ви прийшли до цієї ідеї?

І. Шейнфельд: Дійсно, компанія на сьогоднішній день є єдиним в Росії виробництвом, котрий використовує в своїх технологіях і рецептурах фосфати та інші шкідливі для людини і навколишнього середовища хімічні речовини. Насправді багато продуктів, які позиціонуються як безпечні для природи, для людини дуже небезпечні. І ідея безпечної саме для людини побутової хімії виношувалася мною протягом останніх трьох років, і завдяки моєму другові і соратнику Антону Сичову ми змогли реалізувати цей проект в життя.

Retail & Loyalty: У чому, на вашу думку, особливості ринку засобів для посудомийних машин?

І. Шейнфельд: В тому, що ринок побутової хімії для ПММ зростає, питання імпортозаміщення загострюється з кожним днем, імпортна продукція все дорожчає і дорожчає.

Retail & Loyalty: В чому полягає ексклюзивність вашого продукту?

І. Шейнфельд: Наш продукт сам по собі унікальний. Ми не використовуємо загальновизнану хімію, при цьому якість продукції конкурує із загальною фосфатной продукцією на ринку і знаходиться на одному рівні з провідними екологічними брендами Європи. Використовуючи складові російського виробництва, ми робимо продукт доступним споживачеві за ціною - наша продукція в рази дешевше аналогічної європейської.

Retail & Loyalty: Наскільки затребуваний продукт на ринку?

І. Шейнфельд: Продукт затребуваний і користується попитом. Все більше людей замислюються про безпеку використовуваної побутової хімії в домашніх умови і про власне здоров'я. Деякі наші продукти складаються майже виключно з харчових добавок і ніякої шкоди принести не можуть. Крім того, ми утримуємо ціни на низькому рівні.

Retail & Loyalty: Що виробляє ЦЕНТЕКО сьогодні? Чи змінилася політика розвитку підприємства з моменту його заснування?

І. Шейнфельд: На сьогоднішній день на ринку представлено чотири види таблеток для ПММ, також ми виробляємо СТМ за індивідуальними замовленнями клієнтів (мережі і дистриб'ютори) як в Росії, так і в СНД. Політика розвитку не змінилася, а, скоріше, рухається за запланованим руслу, наступного лінійкою продукції будуть порошки для ПММ, пральні порошки і засоби від накипу.

Retail & Loyalty: Ви сказали, що ваші технології удосконалюються. Над чим працюєте зараз?

І. Шейнфельд: На сьогоднішній день допрацьовується технологія гранулювання пральних порошків. При цьому якість і вартість приємно обрадує кінцевого споживача. Також ми постійно поліпшуємо рецептури наших таблеток для ПММ для підвищення якості миття посуду.

Retail & Loyalty: Де можна зустріти вашу продукцію?

І. Шейнфельд: Нашу продукцію можна купити в багатьох інтернет-магазинах, в тому числі великих, також зараз ми активно розширюємо дистрибуцію і ведемо переговори з роздрібними мережами. На сайті нашої марки Орро є розділ, де споживачі можуть отримати інформацію, де купити нашу продукцію.

Retail & Loyalty: Імпортозаміщення спрацювало?

І. Шейнфельд: Питання імпортозаміщення вирішується не так швидко, на все свій час. Є стійкі канали руху товару, звичка оптовиків і споживачів. Але частка російської продукції зараз на цьому ринку зростає. З кожним днем ​​російські виробництва все більше відвойовують ніші у зарубіжних конкурентів. Я вірю в те, що в Росії будуть відновлені або заново побудовані втрачені в 2000-х роках виробництва.

Retail & Loyalty: З якими проблемами стикаєтеся?

І. Шейнфельд: Вважаю, що слово проблема взагалі не існує, є ситуації, і вони вирішувані. На сьогоднішній день наші продукти поки не сильно впізнавані, я впевнений, що в найближчому майбутньому все зміниться в кращу сторону - ми реалізуємо велику маркетингову програму по просуванню нашої марки Орро, а також економічну вигідність використання ПММ населенням і популяризацією екохіміі для будинку.


Як Ви прийшли до цієї ідеї?
Retail & Loyalty: У чому, на вашу думку, особливості ринку засобів для посудомийних машин?
Retail & Loyalty: В чому полягає ексклюзивність вашого продукту?
Retail & Loyalty: Наскільки затребуваний продукт на ринку?
Retail & Loyalty: Що виробляє ЦЕНТЕКО сьогодні?
Чи змінилася політика розвитку підприємства з моменту його заснування?
Над чим працюєте зараз?
Retail & Loyalty: Де можна зустріти вашу продукцію?
Retail & Loyalty: Імпортозаміщення спрацювало?
Retail & Loyalty: З якими проблемами стикаєтеся?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online