Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
3 Квітень 2014 admin Переглядів: 3844
Бути педагогом - це мистецтво, вроджений талант, наука, майстерність. Їм володів К. Д. Ушинський і у нього є чому повчитися. На допомогу сучасному поколінню вчителів великий педагог залишив наукові праці, методичні розробки, підручники та, звичайно, мудрі афоризми. Висловлювання і думки К. Д. Ушинського про педагогічну майстерність.
- Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно здається справою знайомим і зрозумілим, а іншим - навіть легким, і тим зрозуміліше і легше здається воно, чим менше людина з ним знайомий теоретично або практично.
- І будь-яке мистецтво, воно вимагає тривалої спеціальної теоретичної та практичної підготовки.
- В тому то і біда, що не всі у нас ще й досі переконані, що виховання є мистецтво, і до того ж мистецтво не легке.
- Краще мати одного хорошого вихователя в школі, ніж цілий десяток відмінних вчителів.
- Природні виховні таланти, самі по собі прокладають дорогу в справі виховання, зустрічаються рідше, ніж будь-які інші таланти, а тому і не можна розраховувати на них там, де потрібні багато тисяч вчителів.
- Жоден наставник не повинен забувати, що його найголовніший обов'язок полягає в привчанні вихованців до розумової праці і що цей обов'язок більш важлива, ніж передача самого предмету.
- Тільки той, хто зберіг у собі можливість у будь-яку хвилину стати лицем до лиця з своєю власною душею, що не відділяючись від неї ніякими упередженнями, ніякою звичкою, - тільки той здатний йти по дорозі самовдосконалення і вести по ній інших.
- Якщо ви вдало виберете працю і вкладете в нього всю свою душу, то щастя саме знайде вас.
- Чи не в розумових здібностях жінки, але в характері її природи приховані багаті засоби для виховання дітей.
- Зосередженість уваги, точність, терпіння, наполегливість, любов до порядку, ніжність, манери, смак і, нарешті, вроджена любов до дітей - все це такі якості, які зустрічаються швидше в жінці, ніж в чоловікові.
- Вихователь не чиновник; а якщо він чиновник, то він не вихователь.
- Лікуючи хворого, доктор тільки допомагає природі; точно так же і наставник повинен тільки допомагати вихованцю боротися з труднощами осягнення того чи іншого предмета; не вчити, а лише допомагати вчитися
- Викладач повинен мати надзвичайно багато моральної енергії, щоб не заснути під заколисуюче дзюрчання одноманітною учительській життя.
- Бути справедливим у думках - не означає ще бути справедливим на ділі.
- Майже всі визнають, що виховання вимагає терпіння, але дуже деякі прийшли до переконання, що, крім терпіння, вродженої здібності та навички, необхідні ще й спеціальні знання.
- Хто не має релігії і не відчуває в ній потреби, не може виховувати дітей.
- Для викладання в школі викладачеві (потрібно бути) всебічно освіченим християнином, мають покликання до педагогічної діяльності та знайомим теоретично і ще більше практично з мистецтвом виховання.
- Про вимоги до педагога.
Педагогом може бути той:
«Хто має цілісність, безмежну щирість душі»;
«Хто не торгується з самим собою»;
«Хто зберігає в собі вічно не старіюче дитинство душі».
- Педагог повинен розуміти душу (дитини) в усіх її явищах і багато думати про цілі, предмет і засоби виховання перш, ніж він приступить до практики.
- У вихованні все повинно грунтуватися на Особистості вихователя. Ніякі статути і програми не можуть замінити особистості в справі виховання.
- Тільки Особистість може діяти на розвиток і визначення особистості, тільки характером можна утворити характер. Ось чому і в шкільному вихованні найважливішу справу - вибір вихователя ».
- Перш за все народне виховання потребує людей, здатних до цієї великої справи, (що несуть в собі) кращі властивості народу, його найчистіші прив'язаності і просвітили їх істинно християнським європейською освітою.
Вам сподобалось? Натисніть кнопочку:
Вам сподобалось?