Материнський капітал в 2019 році за 3 дитини 1.5 млн руб .: будуть платити 1500000 за третього на квартиру або будинок?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

21 квітня 2015 року відбулося розгляд депутатами Державної Думи в першому читанні проекту федерального закону № 571638-6 про збільшення розміру материнського капіталу до 1.5 млн рублів з умовою його надання багатодітним сім'ям при народженні чи усиновленні третього або наступної дитини в період з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2026 року. Фактично даний закон пропонував логічне продовження програми материнського капіталу після 31 грудня 2016 року у умовах адресного підходу (тільки багатодітним сім'ям) з триразовим збільшенням розміру виплати до 1.5 млн. рублів (на 2015 рік сума маткапіталу становила 453 тис. руб. ).

)

  • Текст законопроекту був розроблений і внесений до Держдуми депутатами Бєлгородської обласної думи ще 25 червня 2014 року і проходив тривалий підготовчий етап.
  • 23 березня 2015 року пакет документів, необхідний для розгляду закону в першому читанні, був підготовлений профільним Комітетом Держдуми з питань сім'ї, жінок і дітей під керівництвом Олени Мізуліной.
  • 21 квітня він був розглянутий депутатами на черговому пленарному засіданні.

Щоб сім'ї з дітьми після зазначеної дати не залишилися без додаткових заходів державної підтримки, білгородські депутати пропонують встановити маткапітал з 1 січня 2017 року ще на 10 років в розмірі 1500000 рублів тільки для багатодітних сімей, тобто при народженні (усиновленні) третього дитини і наступних.

На думку Олени Мізуліной, ідея давати материнський капітал за третю дитину в розмірі півтора мільйона рублів є вірною, однак Комітет Держдуми з питань сім'ї, жінок і дітей рекомендуватиме відхилити законопроект : «На жаль, ми не можемо його підтримати, він непрохідний в силу ряду причин».

Справа в тому, що багато положень пропонованого закону вступають в протиріччя з концепцією програми материнського капіталу, затвердженої законом від 29 грудня 2006 року № 256-ФЗ. Зокрема:

  • проект закону ставить у нерівне становище окремі категорії громадян (багатодітні сім'ї) в залежності від моменту набуття ними права на материнський капітал - до 31 грудня 2016 року відповідно до існуючими правилами (виплати в розмірі до 0.5 млн рублів) або з 1 січня 2017 року відповідно до пропонованих (сума 1.5 млн рублів), що представляє собою істотне концептуальне розходження (в такому випадку простіше і правильніше було б написати і прийняти новий закон, а не вносити зміни в існуючий);
  • щодо виплати 1.5 млн рублів за текстом пропонованих поправок не передбачається механізм індексації (Щорічного перегляду з урахуванням темпів зростання інфляції, прогнозованих на черговий фінансовий рік) - в цьому випадку в більш виграшному становищі опиняться ті сім'ї, які зможуть отримати і розпорядитися наданими коштами якомога раніше після настання 2017 року, що з урахуванням передбачуваного 10-річного терміну продовження дії програми на нових умовах буде посилювати нерівне становище одержувачів;
  • з тексту законопроекту не ясно, чи буде покладатися зазначена виплата півтора мільйона рублів тим сім'ям, які вже реалізували своє право на материнський капітал при народженні чи усиновленні з 2007 року другу дитину;
  • законопроектом встановлюються необгрунтовані обмеження передбачених напрямків розпорядження коштами за сертифікатом на маткапітал - зокрема передбачається, що грошові кошти можуть бути спрямовані в першу чергу на поліпшення житлових умов , Якщо сім'я буде визнана в цьому потребує (фактично це означає безальтернативний варіант використання 1500000 рублів на покупку квартири або будинку або ж на індивідуальне житлове будівництво ).

Крім того, прийняття закону про продовження материнського капіталу після 2016 року і його збільшенні до 1.5 млн рублів зажадало б великих додаткових витрат з федерального бюджету (в 1,5-2 рази перевищують поточне фінансування програми), - і це при тому, що буде також необхідно продовжувати проводити виплати за сертифікатами на маткапітал, виданими і не витраченим в період з 2007 до 2016 року!

У цьому випадку відповідно до норм Бюджетного кодексу Росії законопроект повинен містити конкретні положення, що визначають джерела виконання нових витратних зобов'язань. Однак запропонований білгородськими депутатами законопроект ніяких конкретних додаткових джерел фінансування не передбачає, за винятком коштів «загального обсягу доходів федерального бюджету».

Звичайно, деякі із зазначених недоліків законопроекту можуть бути усунені відповідними поправками при розгляді документа в другому і третьому читанні, проте Комітет Державної Думи з питань сім'ї, жінок і дітей під керівництвом Олени Мізуліной вже рекомендував відхилити документ при його розгляді в першому читанні як «Непрохідний в силу ряду причин» .

За результатами розгляду даної законодавчої ініціативи в першому читанні 21 квітня 2015 року депутатами Державної Думи прийнято остаточне рішення відхилити законопроект.

Оновлено 05.12.2015 р .:
Остаточне рішення про продовження дії програми маткапіталу було прийнято Володимиром Путіним 3 грудня 2015 року: «Вважаю за необхідне продовжити програму материнського капіталу ще як мінімум на два роки». Сертифікати будуть видаватися до 31 грудня 2018 року включно на поточних умовах. Читати докладніше ...

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online