- Фальшивки більше не пройдуть
- Жорстко і правильно
- Які правила діють сьогодні
- Хто повинен буде проходити техогляд в 2018 році
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Фото: Єгор Алєєв / ТАСС
Водії, експерти і компанії-оператори, які порушують порядок технічного огляду автомобілів, будуть нести адміністративну, а в особливих випадках і кримінальну відповідальність. Пакет урядових законопроектів, що підсилюють відповідальність учасників процесу перевірки автомобілів, внесений до Держдуми в п'ятницю, 10 серпня.
Фальшивки більше не пройдуть
Автолюбителям, спокусившись на отримання діагностичних карт без реального проведення процедури технічного огляду автомобілів, голова Уряду Дмитро Медведєв на недавньому засіданні кабміну передбачив невеселу життя. На його думку, саме масове оформлення фальшивих документів про пройдений техогляд призводить до зростання ДТП. Щоб припинити цю нездорову практику, прем'єр-міністр запропонував відкоригувати норми закону про техогляд і внести зміни до Кримінального та Адміністративного кодексів.
«За правопорушення при проведенні техогляду всі учасники - водії, експерти, компанії-оператори - будуть нести адміністративну або кримінальну відповідальність. Крім того, для водіїв, які керують автомобілем без офіційно оформленої діагностичної карти, зростає розмір штрафу », - пообіцяв голова Уряду.
Відповідно до нових вимог, процедура техогляду буде фіксуватися на фото і відео, а діагностична карта буде оформлятися як повноцінний електронний документ, підписаний електронним підписом. Крім того, вводиться перелік нових вимог до місця, де проводяться техогляди.
Згідно з поправками, технічний експерт може бути дискваліфікований, якщо виявиться, що він видає дозволи або без належних підстав, або з порушеннями. Оператори ж будуть нести адміністративну відповідальність за порушення порядку ведення реєстру. Найсуворіше покарання чекає на тих фахівців, які проводять техогляд без акредитації. Для таких операторів передбачена кримінальна відповідальність.
Контроль за виконанням нових правил покладено на Міністерство внутрішніх справ.Жорстко і правильно
Депутати Держдуми підтримали запропоновані зміни. На думку члена Комітету Держдуми по транспорту і будівництва Володимира Синяговського, законопроекти потрібні та актуальні. «Необхідність в них перезріла, і приймати їх потрібно було ще вчора. Раніше техогляд проводила Державтоінспекція, і якщо транспортний засіб отримувало допуск, всі були впевнені, що воно справно. Завдяки цим поправкам ми повертаємося до тієї надійної системи контролю, яка дозволить автомобілям експлуатуватися протягом визначеного строку, не впливаючи негативно на статистику дорожньо-транспортних пригод », - пояснив депутат" Парламентській газеті ".
Що стосується кримінальної відповідальності, то він пропонує для уникнення перегинів точно позначити в законі всі випадки, що вимагають більш серйозного покарання.
Заступник голови Комітету Держдуми з безпеки та протидії корупції Анатолій Виборний , Коментуючи ініціативу Кабміну "Парламентській газеті", також підтвердив правильність і необхідність введення кримінальної відповідальності за проведення ТО без акредитації. «Покарання за такі дії в нашій країні має бути суворим - невідповідність транспорту технічним вимогам може спричинити трагічні наслідки. Тому з людьми, які підробляють техогляд і не розуміють наслідків цього, треба розмовляти тією мовою, яку вони точно зрозуміють », - сказав депутат.
Колишній начальник Державтоінспекції, генерал-лейтенант Володимир Федоров також згоден з необхідністю посилити відповідальність для порушників порядку техогляду і пропонує , В свою чергу, для посилення контролю повернути техогляд в систему держуправління.
Які правила діють сьогодні
З 4 травня поточного року процедура техогляду була змінена відповідно до закону, підписаної 23 квітня президентом Володимиром Путіним . Введені норми посилили загальні вимоги і зробили хід процедури техогляду регламентованим.
Крім того, змінилися умови покарання недобросовісних операторів техогляду. У поточній редакція закону обумовлюється, що за видачу карти з позитивним вердиктом за умови, що транспортний засіб не відповідає вимогам безпеки, оператори несуть адміністративну відповідальність.
Позитивний висновок, згідно із законом, тепер не можуть отримати автовласники, які встановили на фари плівки або завдали будь-які за розміром малюнки. Сюди ж відносяться тонування на оптичних конструкціях машин, плівка затемнення, повне зафарбовування фари фарбою будь прозорості.Не можна розраховувати на отримання діагностичної карти, якщо підтікає робоча рідина в гідросистемі підсилювача керма або присутні найменші конструктивні зміни, які не передбачені заводом-виготовлювачем.
Причиною для відмови може послужити і відсутність склоочисника або бачка-омивача. Аналогічна ситуація складається з незареєстрованими газобалонними установками.
Хто повинен буде проходити техогляд в 2018 році
Згідно з новими правилами, для автомобілів молодше трьох років процедура ТО не є необхідною, для транспортних засобів з віком від трьох до семи років проведення техогляду обов'язково раз на два роки, машинам старше семи років потрібно щорічний техогляд. Вартість діагностичної карти в 2018 році - для легкового автомобіля класу «В» в будь-якому з регіонів Росії ціна не може перевищувати 800 рублів. Для мототранспорту - до 240 рублів. Причепи в залежності від моделі: до 0,75 тонн - 600 рублів, 3,5-10 тонн - 1050 рублів. Для пасажирського транспорту: від 1290 до 1560 рублів. Для вантажівок - від 770 до 1630 руб.