- Мета проекту
- Продукти та послуги, що надаються організацією
- переваги
- Ринок збуту і його опис
- Продажі і маркетинг
- Виробничий план
- Організаційна структура
- Зарплата працівникам
- Фінансовий план рекламного агентства
- Можливі ризики організації
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Реклама є невід'ємною складовою будь-якого бізнесу, товару і послуги, яка вперше з'являється на ринку і потребує залучення уваги до себе. Тому, можна сміливо робити ставки на бізнес план рекламного агентства з розрахунками і його успіх. Так як попит на ефективну і якісно виготовлену рекламну продукцію зростає постійно. Отже, даний напрямок можна вважати цілком перспективним видом діяльності. У нашому випадку, дана організація буде займатися розповсюдженням рекламної інформації, а також її печаткою на квитках в громадському транспорті. Свою організацію ми плануємо відкрити по кращої франшизою .
Мета проекту
Переслідувана мета бізнес план рекламного агентства, буде полягати в максимального прибутку від наданих послуг з реклами.
Друк рекламної інформації саме на квитках цілком обгрунтовано, це пов'язано з тим, що:
- З кожним роком зростання на рекламні послуги тільки зростає.
- Реклама, яка буде надрукована на квитках, обов'язково потрапить до кінцевого споживача.
- Розміщення такого виду реклами є вкрай ефективним способом.
- Компанія, від імені якої ми будемо працювати, здійснює свою діяльність з 2007 року.
- Вона є надійною.
Для того, щоб відкрити своє рекламне агенство потрібно мати суму в розмірі 350 тисяч рублів. Повна окупність відбудеться через півроку, після початку діяльності.
Попит на рекламну продукцію постійно зростає
Продукти та послуги, що надаються організацією
Будь-яке рекламне агентство зовнішньої реклами або повного циклу - це такий вид діяльності, який залишиться на плаву при будь-якій економічній ситуації в країні, так як зростання нових організацій з кожним роком тільки збільшується. Обрана нами сфера є одним з найдієвіших способів просування товарів і послуг.
Рекламна компанія здійснює свою діяльність більше в 30 містах Росії, ця організація по праву може вважатися одним з найбільших агентств в рекламній індустрії.
Такий вид діяльності бізнесмену підходить тільки в тому випадку, якщо чисельність міста більше 300 тисяч жителів.
Як рекламного носія ми вибираємо квиток. Його формат 9 на 5 сантиметрів, реклама буде кольоровий, друк наноситься з двох сторін. Друк буде наноситися власними силами агентства з використанням найкращого обладнання та матеріалів.
Розглянемо основні характеристики рекламного носія:
- Розмір становить 9 на 5 сантиметрів.
- Реклама розміщуватиметься на кожній стороні проїзного квитка.
- Наскрізна нумерація квитків.
- Квитки між собою склеюватимуться з торцевої частини.
- Папір використовується офсетний, масою 80 грам.
- Кожна пачка квитків буде складатися з 200 або 250 штук.
переваги
зразок самостійно написаного бізнес плану рекламного агентства включає в себе ряд переваг використання такого способу рекламування. У них входить:
- Точне попадання до кінцевого споживача. У втупивши поїздки квиток дається кожному, так як його необхідно зберегти на протяг всього шляху, то пасажиру випаде достатньо часу для ознайомлення з інформацією.
- Квиток має невелику і зручну форму, його при необхідності можна легко зберігати в гаманці.
- Ефективність реклами дуже просто відстежити. Якщо на ній надрукувати інформацію про надання знижки при пред'явленні квитка.
- Можливість вибору цільової аудиторії. Можна робити охоплення як по всьому місту, так і по певних районах.
- Рекламний носій є дуже цікавим в оформленні.
- Завдяки власному обладнанню для створення реклами, охоплення одну людину обійдеться не так дорого.
У рекламного агенства є свої переваги, які полягають в наступному:
- Можна швидко зробити прибутковий бізнес .
- Вести справи буде максимально просто, так як весь алгоритм роботи буде представлений франчайзером.
- Завдяки швидким продажу квитків ефективність можна оцінити відразу ж.
- Один рекламний носій має низьку собівартість.
- Партнери завжди будуть підтримувати з вами зв'язок і нададуть необхідну інформацію, що вимагається для роботи.
Рекламний носій на квитках
Ринок збуту і його опис
Бізнес план рекламного агентства зовнішньої реклами включає в себе інформацію по стабільності ринку. Незалежно від економічної ситуації в країні, послуги, пов'язані з залученням потенційних клієнтів до певного продукту або послуги, будуть затребувані завжди. Відкриття рекламного агентства з нуля популярно навіть під час кризи. Головне - це дотримуватися поставлених цілей.
При проведенні ряду досліджень було виявлено, що основна аудиторія, а це майже 70%, складається з жінок, решті відсоток належить чоловікам. Так само переважна частина пасажирів складається зі студентів і працюючих людей.
За багаторічний досвід роботи стало можливо виділити категорії товарів, які приносять результат в процесі проведення рекламної кампанії:
- Лікарські засоби.
- Побутову техніку.
- Меблі і предмети інтер'єру.
- Різні акції та надання знижок.
- Продукти харчування.
- Продукти страхування.
Продажі і маркетинг
Бізнес план рекламного агентства повного циклу включає в себе кілька головних напрямків. Серед них, ефективний маркетинг , Реклама товарів і послуг.
До них ми можемо віднести:
- Інформативний канал. Джерелом інформації в нашому випадку є самі квитки. Вони здатні не тільки інформувати клієнта про щось новому, а й залучати своїм незвичайним і барвистим оформленням увагу людей. Завдяки цьому до рекламованого товару або послуги приходить популярність. Надалі, спрацьовує сарафанне радіо і про даної інформації починають дізнаватися навіть ті, хто не мав прямого контакту з джерелом реклами.
- Ефективність роботи менеджерів по продажу і керівника проекту. Завдяки тільки їх роботі кінцевий споживач дізнається інформацію, яку хотіли до них донести. Завдяки тому, що вони організовують зустрічі з клієнтами, здійснюють велику кількість холодних дзвінків, завдяки всьому цьому відбувається інформування великої маси людей.
- Розміщення реклами на сторонніх джерелах завдяки партнерській програмі.
Виробничий план
Готовий бізнес план рекламного агентства переслідує певну мету - це відкриття даного виду бізнесу.
Офіс рекламного агентства
План відкриття рекламної компанії складається з декількох етапів. Розглянемо докладніше кожен із них.
- Насамперед необхідно підібрати приміщення для відкриття організації. До нього буде висунуто низку вимог: знаходитися воно повинно обов'язково в центрі міста з великою прохідністю, загальна площа приміщення 25 квадратних метрів і поруч повинна бути парковка.
- Зареєструвати рекламний бізнес можна на індивідуального підприємця, або як «Товариство з обмеженою відповідальністю».
- Після реєстрації рекламної компанії ми повинні подати заявку франчайзеру і ознайомитися з усіма його умовами. Після ознайомлення ми підписуємо договір, отримуємо необхідні для роботи інструкції і починаємо роботу свого рекламного агентства за підтримки партнера.
Організаційна структура
Для повноцінної роботи нашої організації буде потрібно найняти в штат одного керуючого і 3 менеджерів у відділ продажів. Всього кількість працівників не буде перевищувати чотирьох.
Від менеджерів буде повністю залежати прибуток компанії і її репутація. Так як саме вони будуть займатися продажами.
Тому, при їх виборі потрібно пред'явити ряд вимог. Вони складаються з:
- Майбутній співробітник повинен бути комунікабельним. Вміти спілкуватися з потенційними клієнтами, задавати їм питання, пропонувати наші товари і послуги.
- Бути знайомим з усіма теоріями продажів.
- Він повинен бути цілеспрямованим. Вміти ставити перед собою певні цілі і досягати їх в короткі терміни.
- Присутність організованості. Це є найбільшою проблемою здебільшого співробітників. Тому на цей момент потрібно звернути особливу увагу.
- Найголовніше для менеджера, який займається продажами - це вміння слухати. Він повинен вміти не тільки надати інформації клієнту. Але і вислухати всі його побажання і вимоги і запропонувати саме те, що хоче бачити він.
Зарплата працівникам
Приклад бізнес плану рекламного агентства з розрахунками оплати праці співробітників передбачає зарплату, що складається з двох частин.
Менеджери з продажу будуть отримувати фіксований оклад, що дорівнює 10 тисячам рублів і відсоток від угод, він складе 7,5%. У перший місяць роботи, кожен менеджер буде отримувати близько 17 тисяч рублів. З кожним місяцем його оплата праці буде зростати і в кінцевому рахунку досягне максимальної позначки в 22 тисячі рублів щомісяця.
Оплата праці керівника становить 30 тисяч рублів з першого моменту і без змін в подальшому. Для ефективної роботи будуть застосовуватися різні способи мотивації співробітників .
Фінансовий план рекламного агентства
Бізнес план рекламного агентства з фінансовою моделлю розраховує, що в середньому чистий прибуток організації буде дорівнює 135 тисяч рублів при загальній чисельності жителів в 300 тисяч жителів.
Для відкриття бізнесу по рекламі нам слід мати 350 тисяч рублів. У цю суму входить:
- Початковий внесок в розмірі 140 тисяч рублів.
- Реєстрація організації - 10 тисяч рублів.
- Купівля необхідних меблів - 30 тисяч рублів.
- Придбання офісної техніки - 120 тисяч рублів.
- Проведення рекламної кампанії - 50 тисяч рублів.
Розрахуємо можливий прибуток організації. В середньому, вартість однієї угоди буде варіюватися від 24 тисяч рублів, якщо в місяць таких угод буде полягати хоча б 12, то прибуток складе 288 тисяч рублів. Щомісяця кількість угод буде збільшуватися і, отже, заробіток від цього теж.
Постійні щомісячні витрати будуть складатися з:
- Собівартість квитків - 144 тисячі рублів.
- Плата за оренду приміщення - 20 тисяч рублів.
- Оплата праці співробітників - 96 тисяч рублів.
- Реклама - 3 тисячі рублів.
- Оплата за користування зв'язком та інтернетом - 3 тисячі рублів.
- Послуги бухгалтера - 2 тисячі рублів.
- Оплата страхового внеску - 28 тисяч 800 рублів.
Таким чином, сума щомісячних витрат становить майже 297 тисяч рублів.
Якщо виручки в 288 тисяч відняти наші щомісячні витрати 221 тисячу рублів і суму податку в розмірі 10 тисяч рублів, то чистий прибуток рекламного агентства складе близько 57 тисяч рублів. З кожним місяцем ця сума буде зростати.
Таким чином, повна окупність рекламного агенства відбудеться через 4 місяці після його функціонування. Чистий річний прибуток складе близько 1 мільйона рублів.
Можливі ризики організації
Всі ризики, які можуть статися в відкрилася організації умовно можна розділити на дві категорії: внутрішні ризики і зовнішні.
До зовнішніх ризиків сміливо можна віднести наступне: зростання числа конкуренції в даній сфері діяльності, надлишок рекламних і рекламних носіїв в місті, клієнтське перевагу не відноситься до рекламованого товару чи послузі.
До внутрішніх ризиків можна віднести відносини з автотранспортними компаніями. Дуже часто зустрічаються такі регіони, в яких автотранспортні компанії не погоджуються на надані їм умови і з ними неможливо домовитися. У таких випадках, якщо подальший розвиток бізнесу неможливий, то франзайзер повертає нам вкладену суму грошей. Але тільки в тих умовах, якщо ми дотримувалися встановлених ними правил і умов, але домовитися з компаніями все одно не вдалося.