Бізнес план рекламного агентства: готові розрахунки, приклад відкриття, штат співробітників, можливі ризики

  1. Мета проекту
  2. Продукти та послуги, що надаються організацією
  3. переваги
  4. Ринок збуту і його опис
  5. Продажі і маркетинг
  6. Виробничий план
  7. Організаційна структура
  8. Зарплата працівникам
  9. Фінансовий план рекламного агентства
  10. Можливі ризики організації

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Реклама є невід'ємною складовою будь-якого бізнесу, товару і послуги, яка вперше з'являється на ринку і потребує залучення уваги до себе. Тому, можна сміливо робити ставки на бізнес план рекламного агентства з розрахунками і його успіх. Так як попит на ефективну і якісно виготовлену рекламну продукцію зростає постійно. Отже, даний напрямок можна вважати цілком перспективним видом діяльності. У нашому випадку, дана організація буде займатися розповсюдженням рекламної інформації, а також її печаткою на квитках в громадському транспорті. Свою організацію ми плануємо відкрити по кращої франшизою .

Мета проекту

Переслідувана мета бізнес план рекламного агентства, буде полягати в максимального прибутку від наданих послуг з реклами.

Друк рекламної інформації саме на квитках цілком обгрунтовано, це пов'язано з тим, що:

  1. З кожним роком зростання на рекламні послуги тільки зростає.
  2. Реклама, яка буде надрукована на квитках, обов'язково потрапить до кінцевого споживача.
  3. Розміщення такого виду реклами є вкрай ефективним способом.
  4. Компанія, від імені якої ми будемо працювати, здійснює свою діяльність з 2007 року.
  5. Вона є надійною.

Для того, щоб відкрити своє рекламне агенство потрібно мати суму в розмірі 350 тисяч рублів. Повна окупність відбудеться через півроку, після початку діяльності.

Повна окупність відбудеться через півроку, після початку діяльності

Попит на рекламну продукцію постійно зростає

Продукти та послуги, що надаються організацією

Будь-яке рекламне агентство зовнішньої реклами або повного циклу - це такий вид діяльності, який залишиться на плаву при будь-якій економічній ситуації в країні, так як зростання нових організацій з кожним роком тільки збільшується. Обрана нами сфера є одним з найдієвіших способів просування товарів і послуг.

Рекламна компанія здійснює свою діяльність більше в 30 містах Росії, ця організація по праву може вважатися одним з найбільших агентств в рекламній індустрії.

Такий вид діяльності бізнесмену підходить тільки в тому випадку, якщо чисельність міста більше 300 тисяч жителів.

Як рекламного носія ми вибираємо квиток. Його формат 9 на 5 сантиметрів, реклама буде кольоровий, друк наноситься з двох сторін. Друк буде наноситися власними силами агентства з використанням найкращого обладнання та матеріалів.

Розглянемо основні характеристики рекламного носія:

  1. Розмір становить 9 на 5 сантиметрів.
  2. Реклама розміщуватиметься на кожній стороні проїзного квитка.
  3. Наскрізна нумерація квитків.
  4. Квитки між собою склеюватимуться з торцевої частини.
  5. Папір використовується офсетний, масою 80 грам.
  6. Кожна пачка квитків буде складатися з 200 або 250 штук.

переваги

зразок самостійно написаного бізнес плану рекламного агентства включає в себе ряд переваг використання такого способу рекламування. У них входить:

  • Точне попадання до кінцевого споживача. У втупивши поїздки квиток дається кожному, так як його необхідно зберегти на протяг всього шляху, то пасажиру випаде достатньо часу для ознайомлення з інформацією.
  • Квиток має невелику і зручну форму, його при необхідності можна легко зберігати в гаманці.
  • Ефективність реклами дуже просто відстежити. Якщо на ній надрукувати інформацію про надання знижки при пред'явленні квитка.
  • Можливість вибору цільової аудиторії. Можна робити охоплення як по всьому місту, так і по певних районах.
  • Рекламний носій є дуже цікавим в оформленні.
  • Завдяки власному обладнанню для створення реклами, охоплення одну людину обійдеться не так дорого.

У рекламного агенства є свої переваги, які полягають в наступному:

  1. Можна швидко зробити прибутковий бізнес .
  2. Вести справи буде максимально просто, так як весь алгоритм роботи буде представлений франчайзером.
  3. Завдяки швидким продажу квитків ефективність можна оцінити відразу ж.
  4. Один рекламний носій має низьку собівартість.
  5. Партнери завжди будуть підтримувати з вами зв'язок і нададуть необхідну інформацію, що вимагається для роботи.

Рекламний носій на квитках

Ринок збуту і його опис

Бізнес план рекламного агентства зовнішньої реклами включає в себе інформацію по стабільності ринку. Незалежно від економічної ситуації в країні, послуги, пов'язані з залученням потенційних клієнтів до певного продукту або послуги, будуть затребувані завжди. Відкриття рекламного агентства з нуля популярно навіть під час кризи. Головне - це дотримуватися поставлених цілей.

При проведенні ряду досліджень було виявлено, що основна аудиторія, а це майже 70%, складається з жінок, решті відсоток належить чоловікам. Так само переважна частина пасажирів складається зі студентів і працюючих людей.

За багаторічний досвід роботи стало можливо виділити категорії товарів, які приносять результат в процесі проведення рекламної кампанії:

  • Лікарські засоби.
  • Побутову техніку.
  • Меблі і предмети інтер'єру.
  • Різні акції та надання знижок.
  • Продукти харчування.
  • Продукти страхування.

Продажі і маркетинг

Бізнес план рекламного агентства повного циклу включає в себе кілька головних напрямків. Серед них, ефективний маркетинг , Реклама товарів і послуг.

До них ми можемо віднести:

  • Інформативний канал. Джерелом інформації в нашому випадку є самі квитки. Вони здатні не тільки інформувати клієнта про щось новому, а й залучати своїм незвичайним і барвистим оформленням увагу людей. Завдяки цьому до рекламованого товару або послуги приходить популярність. Надалі, спрацьовує сарафанне радіо і про даної інформації починають дізнаватися навіть ті, хто не мав прямого контакту з джерелом реклами.
  • Ефективність роботи менеджерів по продажу і керівника проекту. Завдяки тільки їх роботі кінцевий споживач дізнається інформацію, яку хотіли до них донести. Завдяки тому, що вони організовують зустрічі з клієнтами, здійснюють велику кількість холодних дзвінків, завдяки всьому цьому відбувається інформування великої маси людей.
  • Розміщення реклами на сторонніх джерелах завдяки партнерській програмі.

Виробничий план

Готовий бізнес план рекламного агентства переслідує певну мету - це відкриття даного виду бізнесу.

Готовий бізнес план рекламного агентства переслідує певну мету - це відкриття даного виду бізнесу

Офіс рекламного агентства

План відкриття рекламної компанії складається з декількох етапів. Розглянемо докладніше кожен із них.

  1. Насамперед необхідно підібрати приміщення для відкриття організації. До нього буде висунуто низку вимог: знаходитися воно повинно обов'язково в центрі міста з великою прохідністю, загальна площа приміщення 25 квадратних метрів і поруч повинна бути парковка.
  2. Зареєструвати рекламний бізнес можна на індивідуального підприємця, або як «Товариство з обмеженою відповідальністю».
  3. Після реєстрації рекламної компанії ми повинні подати заявку франчайзеру і ознайомитися з усіма його умовами. Після ознайомлення ми підписуємо договір, отримуємо необхідні для роботи інструкції і починаємо роботу свого рекламного агентства за підтримки партнера.

Організаційна структура

Для повноцінної роботи нашої організації буде потрібно найняти в штат одного керуючого і 3 менеджерів у відділ продажів. Всього кількість працівників не буде перевищувати чотирьох.

Від менеджерів буде повністю залежати прибуток компанії і її репутація. Так як саме вони будуть займатися продажами.

Тому, при їх виборі потрібно пред'явити ряд вимог. Вони складаються з:

  • Майбутній співробітник повинен бути комунікабельним. Вміти спілкуватися з потенційними клієнтами, задавати їм питання, пропонувати наші товари і послуги.
  • Бути знайомим з усіма теоріями продажів.
  • Він повинен бути цілеспрямованим. Вміти ставити перед собою певні цілі і досягати їх в короткі терміни.
  • Присутність організованості. Це є найбільшою проблемою здебільшого співробітників. Тому на цей момент потрібно звернути особливу увагу.
  • Найголовніше для менеджера, який займається продажами - це вміння слухати. Він повинен вміти не тільки надати інформації клієнту. Але і вислухати всі його побажання і вимоги і запропонувати саме те, що хоче бачити він.

Зарплата працівникам

Приклад бізнес плану рекламного агентства з розрахунками оплати праці співробітників передбачає зарплату, що складається з двох частин.

Менеджери з продажу будуть отримувати фіксований оклад, що дорівнює 10 тисячам рублів і відсоток від угод, він складе 7,5%. У перший місяць роботи, кожен менеджер буде отримувати близько 17 тисяч рублів. З кожним місяцем його оплата праці буде зростати і в кінцевому рахунку досягне максимальної позначки в 22 тисячі рублів щомісяця.

Оплата праці керівника становить 30 тисяч рублів з першого моменту і без змін в подальшому. Для ефективної роботи будуть застосовуватися різні способи мотивації співробітників .

Фінансовий план рекламного агентства

Бізнес план рекламного агентства з фінансовою моделлю розраховує, що в середньому чистий прибуток організації буде дорівнює 135 тисяч рублів при загальній чисельності жителів в 300 тисяч жителів.

Для відкриття бізнесу по рекламі нам слід мати 350 тисяч рублів. У цю суму входить:

  1. Початковий внесок в розмірі 140 тисяч рублів.
  2. Реєстрація організації - 10 тисяч рублів.
  3. Купівля необхідних меблів - 30 тисяч рублів.
  4. Придбання офісної техніки - 120 тисяч рублів.
  5. Проведення рекламної кампанії - 50 тисяч рублів.

Розрахуємо можливий прибуток організації. В середньому, вартість однієї угоди буде варіюватися від 24 тисяч рублів, якщо в місяць таких угод буде полягати хоча б 12, то прибуток складе 288 тисяч рублів. Щомісяця кількість угод буде збільшуватися і, отже, заробіток від цього теж.

Постійні щомісячні витрати будуть складатися з:

  • Собівартість квитків - 144 тисячі рублів.
  • Плата за оренду приміщення - 20 тисяч рублів.
  • Оплата праці співробітників - 96 тисяч рублів.
  • Реклама - 3 тисячі рублів.
  • Оплата за користування зв'язком та інтернетом - 3 тисячі рублів.
  • Послуги бухгалтера - 2 тисячі рублів.
  • Оплата страхового внеску - 28 тисяч 800 рублів.

Таким чином, сума щомісячних витрат становить майже 297 тисяч рублів.

Якщо виручки в 288 тисяч відняти наші щомісячні витрати 221 тисячу рублів і суму податку в розмірі 10 тисяч рублів, то чистий прибуток рекламного агентства складе близько 57 тисяч рублів. З кожним місяцем ця сума буде зростати.

Таким чином, повна окупність рекламного агенства відбудеться через 4 місяці після його функціонування. Чистий річний прибуток складе близько 1 мільйона рублів.

Можливі ризики організації

Всі ризики, які можуть статися в відкрилася організації умовно можна розділити на дві категорії: внутрішні ризики і зовнішні.

До зовнішніх ризиків сміливо можна віднести наступне: зростання числа конкуренції в даній сфері діяльності, надлишок рекламних і рекламних носіїв в місті, клієнтське перевагу не відноситься до рекламованого товару чи послузі.

До внутрішніх ризиків можна віднести відносини з автотранспортними компаніями. Дуже часто зустрічаються такі регіони, в яких автотранспортні компанії не погоджуються на надані їм умови і з ними неможливо домовитися. У таких випадках, якщо подальший розвиток бізнесу неможливий, то франзайзер повертає нам вкладену суму грошей. Але тільки в тих умовах, якщо ми дотримувалися встановлених ними правил і умов, але домовитися з компаніями все одно не вдалося.

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online