Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Поради і статті
Будь-який бізнес прямо залежить від реклами, яка забезпечує приплив нових клієнтів. Те ж саме в вантажних перевезеннях по Москві і області . Якщо сподіватися тільки на «сарафанне радіо», то, звичайно, будуть постійні клієнти, але говорити про активний розвиток в такому разі не доведеться.
1) На перше місце зараз виходить реклама в інтернеті. Наявність зрозумілого інформативного сайту з приємним дизайном і простий навігацією - одне з головних умов того, щоб фірма була впізнаваною і затребуваною. Такого назва, оновлювані статті, наявність прайса, адреси, відгуків, фотографій з скоєних переїздів зроблять його ще більш привабливим. Найскладніша і дорога робота полягає в розкручуванні сайту, щоб в пошукових системах він займав високі місця у видачі. Але результат від таких вкладень дає хорошу віддачу.
2) Іншим видом інтернет-реклами є численні дошки оголошень, розміщення банерів на авторитетних тематичних майданчиках. Причому він повинен бути барвистим і яскравим, містити мотивуючий текст. Спілкування на спеціалізованих і непрофільних форумах ваших фахівців, коректні і докладні відповіді на запитання користувачів можуть залучити додаткових замовників. Також грамотна директ-реклама може дати хороше збільшення замовлень.
3) Подача оголошень в друковані видання, газети типу "З рук в руки", в яких передбачені розділи під послуги вантажоперевезень, довідники ( «Жовті сторінки» і т.п.), бізнес-каталоги, журнали втрачає колишню популярність. Але не варто ними нехтувати.
4) Візитки - обов'язкова необхідність. Важливо забезпечити ними кожного водія і вантажника, щоб після виконаного замовлення у клієнта залишилася пам'ятка про вас. Хтось розміщує на ній річний календар - вона ставати корисної в щоденних справах і буде періодично перед очима. Або ж можна надрукувати на зворотному боці довідкові міські телефони, що теж може стати в нагоді.
5) Відомий всім менеджерам з продажу «метод холодних дзвінків» може бути результативним і в сфері вантажоперевезень. Якщо є база підприємств, потенційно потребують перевезеннях, підготовлений компетентна людина, яка вміє располагающе і дохідливо спілкуватися, зможе залучити їх до співпраці.
6) Зробіть свої вантажні автомобілі вашої пересувної рекламою, розмістивши на тенті логотип і контакти.
7) Рекламна інформація в громадському транспорті, метро та маршрутному таксі. Вона, як правило, привертає людей, які зацікавлені в переїзді або перевезення речей, меблів.
8) Участь у виставках, коли співробітники вашої компанії безпосередньо біля стенду консультують, прораховують маршрути, укладають договори з зацікавилися відвідувачами і поширюють буклети.
9) Інші види реклами. Відеоролики на телебаченні, розклеювання оголошень, поширення візиток по торговим центрам, поштова розсилка і багато іншого, що ми випустили з уваги, але що може виявитися дієвим способом.
При створенні рекламної кампанії важливо подбати про надійне робочому колективі, щоб враження від звернення до вас не було затьмарене некомпетентністю персоналу.