Повернення одягу в магазин за законом про захист прав споживачів

  1. Повернення речей: законодавчі норми
  2. Згідно із законом не можна повернути ...
  3. процедура повернення
  4. Законні причини повернення
  5. без чека
  6. без бирки
  7. Відмова: як діяти і кому адресувати скарги
  8. висновок

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

У переліку необхідних для людини покупок не останнє місце займає одяг. Купуючи сезонні елементи гардероба, людина задовольняє життєві потреби. Щоб придбання доставляли радість, варто раціонально підходити до вибору моделі за розміром і знати, як вийти з неприємної ситуації, що припускає повернення одягу в магазин за законом.

Повернення речей: законодавчі норми

Споживчі права захищає однойменний Федеральний закон. 25 стаття допускає повернення придбаного вироби, не придатного за формою, розміром або колірного рішення, не пізніше двох тижнів, що минули з моменту покупки.

Йдеться не про повернення грошових коштів, а про доступність обміну майже будь-якого виробу, не підійшов покупцеві Йдеться не про повернення грошових коштів, а про доступність обміну майже будь-якого виробу, не підійшов покупцеві. Головне - дотримати умови:

  • зберегти первинний вигляд і споживчі властивості придбання;
  • залишити недоторканими фабричні ярлики;
  • не зривати на виробі пломби;
  • потрібно зберегти талон, який доводить факт купівлі-продажу вироби.

У законі про захист прав споживачів закріплені положення, що дозволяють повернути продавцеві недоброякісні вироби, в яких виявлені дефекти, а також вироби, які не відповідають уявленням по конкретним критеріям.

Увага. Відповідно до російського законодавства одяг, придбана в магазинах, в тому числі і в мережі інтернет, повертається або обмінюється на інші там, де купувалася, за винятком виробів, про які буде розказано нижче.

Купівля, яка не влаштовує покупця, обмінюється на аналог (за забарвленням, розміром) або іншу модель з доплатою або перерахунком підсумкової суми. Споживач має право вимагати повернення грошей або почекати появи бажаної моделі.

Нижче наведено список предметів гардероба, які, відповідно до закону (ст Нижче наведено список предметів гардероба, які, відповідно до закону (ст. 25 ЗоЗПП), можуть бути повернуті в магазин на підставі того, що вони не сподобалися або не підійшли:

  • костюми;
  • сукні;
  • пальто, куртки, інші вироби;
  • натуральна або штучна хутряна верхній одяг.

Часовий відрізок, що відводиться за законом для повернення одягу, визначається способом придбання і якістю покупки:

  • особисті мотиви або недоброякісність вироби;
  • магазини традиційні або з інтернету.

Існує реальна різниця в процедурах по обміну і повернення товару. Це необхідно знати кожному вітчизняному споживачеві.

За посиланням умови гарантії на сумки за законом про захист прав споживачів.

Дізнайтеся швидше - як зробити повернення товару в Ашан !

Це важливо знати - які встановлені правила продажу товарів дистанційним способом .

Згідно із законом не можна повернути ...

Правила повернення одягу в магазин, що базуються на вітчизняному законі, вказують на можливість відмови з боку продавців в прийомі товару належної якості. В даному випадку мова ведеться про:

  • трикотажному білизна;
  • панчішно-шкарпеткових виробах з трикотажу;
  • схожих товарах швейного виробництва.

При придбанні товару, перелік якого зазначений вище, і виявленні шлюбу, його можна повернути на законних підставах.

процедура повернення

процедура повернення

Повернення речей - захід, що має свої особливості. Законодавчі норми окреслюють тимчасові рамки і порядок обов'язкових дій.

Заява, необхідне для здійснення процедури повернення, повинно мати певну формою, яка передбачає наявність наступних пунктів: Заява, необхідне для здійснення процедури повернення, повинно мати певну формою, яка передбачає наявність наступних пунктів:

  • ПІБ заявника;
  • персональні дані (паспорт);
  • число, місяць і рік придбання;
  • назва торгового закладу;
  • ціна товару;
  • номер касового документа.

Увага приділяється причин, який спонукав покупця повернути одяг у магазин із зазначенням можливості заміни на аналогічний товар. Якщо покупець має право написати заяву, то продавець зобов'язаний її прийняти. На розгляд заяви законом відводиться три робочих дня. Оригінал товарної квитанції повинен залишитися у покупця, а до заяви варто прикріпити її копію.

Законні причини повернення

Законні причини повернення

Підстави, зазначені в заповненому заяві, визнаються поважними, якщо вони вказують на такі критерії:

  • наявність виробничого браку;
  • фасон не відповідає очікуваному;
  • не підходить колір;
  • маленький / великий розмір;
  • не та модель;
  • не збігається величина;
  • не відповідає комплектація.

Інші, що здаються правдоподібними і суттєвими, підстави відмови від придбання прописувати не рекомендується, так як вказаний вище перелік причин визнаний повним і незмінним.

тут інформація про те, як користуватися електронною гарантією Samsung.

Як зробити повернення товару в гіпермаркет ОБІ - корисна інформація для покупців.

без чека

Чи можна повернути одяг при загубленої квитанції Чи можна повернути одяг при загубленої квитанції? Закон стверджує, що подібне можливо. Але на практиці все непросто. Відсутність касового документа може стати підставою необхідності звернення до послуг представників Росспоживнагляду, в крайньому випадку - суду.

Неякісний товар, придбаний онлайн, при відсутності реального покупного талона, повертається на підставі наявності електронного варіанту платіжного документа.

Замінити касовий документ, в разі його втрати, можуть:

  • експлуатаційна інструкція;
  • квитанція, що залишилася від відривного талона;
  • керівництво для користувача.

Вони будуть визнані тільки тоді, коли будуть містити:

  • інформацію про продавця;
  • назва виробу;
  • ціну;
  • дату придбання.

Ще один доступний спосіб повернути невідповідну покупку - закликати на допомогу свідків.

Для заповнення заяви потрібно паспорт (для бухгалтерської звітності), а також ймовірність можливість оформлення заяви, що вказує на обставини втрати касового документа.

без бирки

Відсутність фабричної бирки, закріпленої на одязі під час здійснення угоди купівлі-продажу, виключає можливість законного повернення вироби продавцю.

Відмова: як діяти і кому адресувати скарги

У разі відмови персоналу прийняти від покупця назад куплений одяг, скаргу або документ з проханням провести експертизу, варто звернутися до керівників нижчої ланки, тобто менеджерам У разі відмови персоналу прийняти від покупця назад куплений одяг, скаргу або документ з проханням провести експертизу, варто звернутися до керівників нижчої ланки, тобто менеджерам.

Отримавши відмову в розгляді законних вимог з боку даної категорії керівників магазину, варто звернутися в службу, здатну захистити права споживачів.

Існує ще один варіант розвитку подій. Крайньою інстанцією вирішення конфлікту стає суд і заходи в рамках судового розгляду.

Знання прав і обов'язків в умовах сучасного життя досить часто допомагають громадянам уникнути конфліктних ситуацій і захистити законні права. Якщо персонал магазину, в якому була придбана повертається одяг, відмовляє задовольнити вимоги, то слід звернутися за допомогою до судових органів.

висновок

Покупці повинні знати про реально існуючу можливість повернення одягу. Однак виключити конфліктні ситуації можна за допомогою недопущення прецеденту: вибирати одяг обдумано.

Спілкуючись з персоналом і керівництвом, необхідно під рукою мати докази факту придбання товару, що повертається і пред'явлення претензій. Це означає, що спілкування необхідно організувати за допомогою вручення заяви і запевнення документації: на залишав екземплярі обов'язково повинні проставлятися позначки про передачу документів особисто або за допомогою поштового відправлення (рекомендований лист, опис, повідомлення).

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online