Повернення меблів за законом про захист прав споживачів протягом 14 днів 2019 рік

  1. Чи підлягає обміну або поверненню?
  2. Яка не сподобалася
  3. Протягом 14 днів
  4. Якщо не підійшла за розміром
  5. Зробленої на замовлення
  6. Порядок відшкодування коштів
  7. за якісну
  8. Некомплект або інший колір
  9. за неякісну
  10. Неустойка при непостачання в строк
  11. Як отримати назад гроші, якщо не привезли?

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Досить часто в меблевих магазинах висить оголошення: «Меблі обміну та поверненню не підлягає». Співробітники магазину також можуть усно заявляти про такі правила, прийнятих у їхньому закладі.

Однак такі твердження, м'яко кажучи, лукавство. Меблі - звичайний товар, продаж, повернення і обмін якого регламентується законом «Про захист прав споживачів».

Відносно меблів у цього закону існує кілька тонкощів, в яких слід розібратися.

Про те, хто може бути споживачем, а хто ні, ви можете дізнатися з нашої статті .

до змісту ↑

Чи підлягає обміну або поверненню?

Чи підлягає обміну або поверненню

За російським законодавством покупцеві надано право повернути неякісну чи іншу меблі, що має суттєві недоліки не тільки протягом дії гарантійного ремонту, але і по його закінченні.

Крім того, згідно з тим же законом, покупець може повернути і меблі належної якості, однак у такого повернення є істотні обмеження.

до змісту ↑

Яка не сподобалася

Слід знати, що покупець має повне право обміняти меблі, якщо вона не підійшла йому з тих чи інших причин, також покупець не зобов'язаний пояснювати і обґрунтовувати причини повернення або обміну.

Згідно з Постановою уряду РФ №55, виняток становлять меблеві гарнітури або комплекти, які відносяться до категорії складних технічних виробів.

Згідно із законом, продавець не зобов'язаний обмінювати такі гарнітури або повертати кошти, сплачені покупцем за них. Таким чином, у разі придбання окремого предмету меблів, наприклад, столу або дивана, покупець може повернути їх в магазин.

Чи можна повернути в магазин ювелірні вироби з золота? відповідь дізнайтеся прямо зараз.

до змісту ↑

Протягом 14 днів

Протягом 14 днів

Головною умовою для повернення предмета меблів належної якості є термін її придбання.

Споживач має право повернути якісні меблі в термін, що не перевищує 14 діб з дня придбання.

При зверненні пізніше встановленого терміну, продавець має право відмовити покупцеві в обмін або повернення.

до змісту ↑

Якщо не підійшла за розміром

Повернення м'яких меблів, що не влаштовує покупця своїм розміром, також регламентується законом «Про захист прав споживачів», в якому стверджується, що покупець може здійснити повернення або обмін меблів в ситуації, коли вона не влаштовує споживача за розмірами, фасоном, споживчим якостям і інших причин .

Отже, покупець може повернути не підійшов, меблі, якщо дотримані терміни та умови повернення.

до змісту ↑

Зробленої на замовлення

На відміну від фабричної і інших меблів, що продається в магазинах (наприклад, в «Багато меблів»), проект меблів, що виготовляється на замовлення, заздалегідь узгоджується з покупцем, запорукою чого є договір, який укладається між замовником і виготовлювачем.

У даній ситуації виробник надає послуги з виробництва меблів, в силу чого діють 28 і 29 ст. «Закону про захист прав споживачів». Згідно з ними, покупцеві надається можливість повернути меблі в ситуації, коли:

Згідно із законом істотним недоліком вважається непереборний або знову виявляється вада, або недолік, на усунення якого потрібно великі тимчасові або фінансові витрати.

Таким чином, повернути виробнику меблі, зроблену на замовлення і не підійшла з якихось причин не вийде.

Для повернення або обміну меблів неналежної якості потрібно за допомогою експертизи довести наявність шлюбу або порушення прав споживача, прописаних в договорі на надання послуг.

до змісту ↑

Порядок відшкодування коштів

Як повернути меблі назад? Правила повернення меблів і умови відшкодування грошових коштів залежать від суті претензії покупця до продавця і допущених порушень.

до змісту ↑

за якісну

за якісну

Для того, щоб повернути якісні меблі в магазин потрібно дотримати наступні умови:

  1. Це повинен бути окремий предмет меблів, який не потрапляє в категорію складних технічних виробів (меблеві гарнітури і набори).
  2. Термін подачі претензії становить менше 14 днів з часу придбання, при цьому збережений чек про придбання предмета меблів.
  3. Меблі не перебувала в користуванні, збереглися товарний вигляд і відповідні споживчі якості, бажано наявність заводської упаковки.

При дотриманні цих умов, покупець має право звернутися в магазин, при необхідності скласти письмову заяву на обмін предмету меблів або повернення грошових коштів.

У разі відсутності у продавця відповідного предмета в продажу в день звернення, покупець має право вимагати повного повернення грошей, які повинні бути повернуті йому в 3-денний термін.

пропонуємо завантажити безкоштовно зразок претензії на повернення меблів належної якості.

до змісту ↑

Некомплект або інший колір

Некомплект або інший колір

У ситуації, коли привозиться меблі іншого кольору, а також коли відсутні необхідні деталі або частини предмета меблів або меблевого гарнітура, продавець порушує договір, укладений між ним та покупцем.

У разі, якщо покупець виявляє некомплект або невірний колір, розмір, дизайн меблів до підписання акту прийому-передачі, слід відобразити недолік в цьому акті.

Часто акт прийому-передачі містить пункт про відсутність претензій з боку покупця, тому в разі, коли немає можливості відразу перевірити комплектність, слід в акті написати: «Товар прийняв, про наявність чи відсутність недоліків повідомлю після установки».

При виявленні некомплектності або виявлені недоліки слід скласти претензію і робити аналогічно діям при покупці неякісних меблів.

до змісту ↑

за неякісну

Для того, щоб повернути кошти, сплачені за неякісні меблі, слід скласти письмову претензію, в претензії потрібно обґрунтувати причину повернення і вказати вимоги покупця (обмін, повернення, виправлення недоліків та інше). Після чого слід:

  • звернутися в магазин з усною заявою про повернення або обмін меблів;
  • в разі відмови вручити представникам продавця заздалегідь складену претензію;
  • надати предмет меблів для незалежної експертизи, послуги якої сплачує продавець.

звернутися в магазин з усною заявою про повернення або обмін меблів;   в разі відмови вручити представникам продавця заздалегідь складену претензію;   надати предмет меблів для незалежної експертизи, послуги якої сплачує продавець

Максимальний термін, протягом якого предмет меблів знаходиться на незалежній експертизі, становить 5 днів.

У разі, якщо претензії покупця визнаються обґрунтованими, продавець зобов'язаний замінити предмет меблів, виправити виявлені недоліки або повернути сплачені грошові кошти в 10-денний термін.

При відмові продавця єдиним засобом впливу для покупця залишається звернення до суду. Також слід пам'ятати, що якщо предмет меблів є великогабаритним (вага перевищує 5 кг), то його перевезення здійснюється продавцем.

зразок претензії на повернення меблів з дефектами.

до змісту ↑

Неустойка при непостачання в строк

Якщо замовлена меблі не поставляється в термін, зазначений в договорі, покупець має право встановити новий термін, вимагати розірвання договору та повернення грошей або зажадати виплати неустойки.

Якщо розмір неустойки не встановлений договором купівлі-продажу або угодою на надання послуг, то її розмір становить 3% від вартості робіт за кожен день прострочення, але не більше всієї суми замовлення. Вимоги покупця повинні бути виконані продавцем в 10-денний термін.

скачайте зразок претензії щодо порушення термінів поставки меблів.

до змісту ↑

Як отримати назад гроші, якщо не привезли?

Як отримати назад гроші, якщо не привезли

Якщо продавець не привозить меблі, то покупцеві слід скласти письмову претензію, в якій вказується порушення продавцем договору між ним і покупцем.

Продавець зобов'язаний повернути кошти в 10-денний термін після пред'явлення письмової претензії.

У разі, якщо продавець відмовляється виконати вимоги замовника, то єдиний залишився спосіб повернення грошових коштів - звернення до суду з позовною заявою до продавця.

Таким чином, меблі практично нічим не відрізняється від інших споживчих товарів, умови її повернення регламентуються російським законодавством.

Покупець має право повернути або обміняти меблі, якщо порушуються умови договору, будь то терміни його виконання, умови або предмет.

Обмін або повернення неякісної меблів можливий в термін дії гарантії , А некомплектної або не відповідає договору - у разі зазначення такого факту в акті прийому-передачі.

Повернення якісної, але не підійшла меблів, обмежується терміном в 14 днів і категорією товару (не поширюється на меблеві гарнітури). У разі порушення цих умов з боку продавця, покупець має право звернутися до судових органів.

зразок позовної заяви до суду про повернення грошових коштів за меблі.

Про права споживача на повернення меблів в магазин ви можете дізнатися з відео:

Чи підлягає обміну або поверненню?
Чи можна повернути в магазин ювелірні вироби з золота?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online