Чи не найдешевший в Європі: Як Кличко зробив проїзд для киян дорожче, ніж у Варшаві

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Мер Києва постійно розповідає, що в Європі тарифи на проїзд в громадському транспорті в рази вище, ніж в столиці. Але забуває розповісти, як і скільки європейці економлять завдяки проїзним Мер Києва постійно розповідає, що в Європі тарифи на проїзд в громадському транспорті в рази вище, ніж в столиці

Скоро мине тиждень, як кияни почали платити за проїзд в громадському транспорті вдвічі дорожче. Тепер городяни платять за вісім гривень за поїздку в метро, ​​автобусі, тролейбусі, трамваї або фунікулері. Хоча у всіх інших містах країни талон в електротранспорті значно дешевше, ніж в автобусі. Про тарифах на проїзд в обласних центрах і містах-мільйонниках Depo.Кіев вже писав. Тепер підрахуємо, скільки середньостатистична сім'я буде витрачати на дорогу до роботи і додому.

Як завжди, беремо до уваги працюючих чоловіка і дружину. У більшості випадків шлях до роботи потрібно прокладати, використовуючи два види транспорту. Тобто за день працюючий киянин повинен чотири рази заплатити за проїзд. Це витягне з гаманця аж 32 гривні, а на двох осіб - 64 гривні. Ще в на початку 2015 роки за 30 з гаком гривень один киянин міг весь робочий тиждень їздити на роботу і з роботи, адже тоді талон на проїзд в автобусі коштував 1,5 гривні, а жетон в метро - дві гривні.

В середньому в місяці 22 робочих дні, і кожен день чоловік і дружина повинні 64 гривні віддавати за поїздку на роботу і додому. Таким чином, з сімейного бюджету тепер щомісяця потрібно викидати більше 1400 гривень на проїзд. І це не рахуючи поїздок у вихідні дні.

Звичайно, багато киян в останній день перед підвищенням тарифів на проїзд "затарились" талонами на автобус, трамвай і тролейбус. Але цими талонами по чотири гривні можна буде користуватися лише до кінця липня. Також до 14 липня в метро постійно рекламували "фішку" поповнення карток з разовим проїздом по 4,5 гривні за умови поповнення відразу на 50 поїздок. Тобто ті, хто поповнив карту, скажімо, на 100 поїздок за 4,5 гривні кожна, зможуть ще деякий час їздити в метро за старим тарифом. У метро дуже цим пишалися, мовляв, дали киянам "солодку пігулку". Але така «шара» стане в нагоді пасажирам, які користуються виключно метрополітеном. Якщо ж людині, слідуючи на роботу, потрібно до "підземці" під'їхати автобусом або трамваєм, все одно доведеться купувати квиток за вісім гривень. Таким чином, поїздка в одну сторону обійдеться в 12,5 грн, а за день - 25 гривень. Множимо на 22 робочих дня - виходить 550 гривень. Згідно з новими тарифами, за 570 гривень можна купити місячний квиток на один вид наземного транспорту і 46 поїздок в метро, ​​причому кількість поїздок в наземному транспорті не обмежена. Тобто киянам, які користуються двома видами транспорту для поїздки на роботу, не було особливого сенсу штовхатися в чергах ввечері 13 липня, щоб поповнити картку метро на 50 або 100 поїздок, яку так рекламували в "підземці".

Так ми плавно підійшли до найголовнішого - вартості місячних проїзних за новими тарифами. Для чого в усьому світі існує проїзний? Для того, щоб пасажир мав можливість значно заощадити, якщо щодня користується громадським транспортом. Але це зовсім не стосується Києва. Після введення в дію нових тарифів на проїзд, тепер проїзний на один вид наземного транспорту коштує 390 гривень. Такий проїзний могли б купувати люди, які їдуть на роботу тільки на автобусі, або, скажімо, тролейбусі. Але дивина в тому, що якщо вони 22 робочих дня будуть купувати по два талона щодня, то за місяць це вийде 352 гривні. Тобто покупка талонів на разовий проїзд - без поїздок на вихідні -обойдется дешевше, ніж місячний проїзний на один вид транспорту.

Мер Кличко постійно хвалиться, що навіть після підвищення вартості проїзду до восьми гривень, в Києві все рівно найдешевші послуги громадського транспорту практично серед усіх міст Європи. З одного боку, воно ніби й так. Візьмемо для прикладу сусідню Польщу і її столицю Варшаву. Для жителів столиці існує цілий сайт , Де кожен пасажир може ознайомитися і вибрати собі найвигідніший вид проїзду. Наприклад, найдешевший разовий квиток у Варшаві коштує 3,4 злотих. Це трохи більше 24 гривень. За ці гроші можна проїхатися в громадському транспорті тривалістю до 20 хвилин. Більш ходовим є разовий квиток за 4,4 злотих (31 гривня). Цей квиток дає право на необмежену кількість поїздок протягом 75 хвилин, тобто за цей час можна змінити три-чотири види транспорту, що в Києві обійшлося б в 24-32 гривні.

А тепер - найцікавіше. Для жителів Варшави проїзний квиток на місяць з необмеженою кількістю поїздок коштує 110 злотих (780 гривень). Всі поїздки записуються на персоналізовану картку жителя Варшави - і катайся хоч цілий день 30 днів в місяць на чому хочеш: метро, ​​автобусі, трамваї. До того ж можна згадати розгалужену систему муніципального велопрокату, де перші 20 хвилин безкоштовні - деякі поляки, які не дуже обмежені в часі, їздять від парковки до парковки, долаючи чималі відстані і не сплачуючи нічого, крім хіба що несуттєвою місячної абонплати.

Для порівняння, в Києві за 750 гривень можна купити проїзний на автобус, трамвай і тролейбус, але для метро треба ще докуповувати жетони по вісім гривень. Проїзний на місяць для метро і одного виду наземного транспорту коштує 860 гривень. А щоб їздити протягом місяця без обмежень в столичному метро, ​​автобусі, трамваї і тролейбусі потрібно викласти 1300 гривень. Це практично в 1,7 рази більше, ніж у Варшаві.

Ще один красномовний підрахунок. Якщо житель Варшави не користуватиметься проїзним, а купувати разові квитки по 4,4 злотого, то за 22 робочих дня він витратить на проїзд майже 194 злотих. Тобто, варшавський проїзний на всі види транспорту за 110 злотих дозволяє істотно - більш ніж на 75% економія на проїзді в порівняння з разовими квитками. Киянин, користуючись двома видами транспорту під час поїздки на роботу, витрачає в день 32 гривні і 704 гривні на місяць з урахуванням 22 робочих днів. А безлімітний місячний проїзний на метро і один вид наземного транспорту коштує 860 гривень, що навіть дорожче, ніж покупка разових квитків та жетонів. І навіть якщо взяти проїзний в Києві за 570 гривень для 46 поїздок в метро і безлімітні поїздки в автобусі або трамваї, то економія за місяць в порівнянні з разовою оплатою проїзду складе всього 20%. Така реальна ціна "найдешевшого в Європі" київського проїзду.

І останнє. Не слід забувати, скільки заробляють кияни і жителі Варшави. У столиці Польщі зарплата в тисячу євро є звичайним явищем (середня - на рівні 1200 євро). Це трохи більше 30 тисяч гривень. За свою зарплату житель Варшави може купити майже 40 місячних проїзних на всі види транспорту. Середня зарплата в Києві складає 12-13 тис. Гривень. За ці гроші киянин може придбати лише близько десятка безлімітних проїзних на всі види транспорту, який коштує 1300 гривень. Мабуть, не варто говорити про якість і кількість транспорту в Варшаві і Києві, з його роздовбаній трамваями і автобусами з вимкненими кондиціонерами влітку.

Для чого в усьому світі існує проїзний?
BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online