Оператор поїзда "Миколаївський експрес" подав позов про банкрутство

  1. Засновники компанії "Окдайл", яка є оператором поїзда "Миколаївський експрес" подали...

Засновники компанії "Окдайл", яка є оператором поїзда "Миколаївський експрес" подали позов про банкрутство. Час дорогих нічних поїздів йде, стверджують експерти.

Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua

Позов про власне банкрутство саме ЗАТ " Окдайл "Подало 3 березня. Минулого тижня до процесу про банкрутство приєдналася також Міжрайонна ИФНС Росії №9 по Петербургу. Раніше податківці вимагали з" Окдайла "18 млн рублів. Інші кредитори компанії повинні заявити про себе до 23 квітня.

Поки великих боргів " Окдайла "В арбітражі не зафіксовано. В основному кредиторами фірми є постачальники продуктів харчування, їх позови рідко перевищують 1 млн рублів.

Поява позовів про банкрутство, по суті, завершує історію першого в РФ приватного залізничного перевізника, який розпочав роботу ще в 1993 г. " Окдайл "Заснований вихідцями зі структури Міністерства шляхів сполучення, яких представляє гендиректор компанії Геннадій Венедиктов. Фірмі належать сервісні центри на вокзалах в Москві, Петербурзі, Бологоє і Осташково.

Оператор поїзда "Миколаївський експрес" подав позов про банкрутство

Крім того, "Окдайл" був оператором поїзда "Миколаївський експрес" (рухомий склад орендований у РЖД) і туристичного поїзда, що відправляється від Вітебського вокзалу. Також "Окдайл" працював на ринку бортового харчування і займався продажем квитків. Пояснювати причини відходу з ринку в компанії не стали, питання, передані керівництву, залишилися без відповіді.

Експерти кажуть, що з запуском ВАТ " РЖД "Поїздів" Сапсан "приватні поїзда між Петербургом і Москвою стали безперспективними. Витративши на проект" Сапсан "близько 600 млн євро, РЖД вже запустили п'ять пар поїздів на добу, які їздять між Петербургом і Москвою за 4 години.

Після цього нічні поїзди втратили свою привабливість. Так, "Миколаївський експрес" з минулого року вже не ходить. Проект групи "Евросиб" по запуску поїзда з двоповерховими вагонами так і залишився на папері. З приватних поїздів залишилися "Гранд-Експрес" і "Мегаполіс". За даними компаній, що продають квитки, на який пішов вчора вночі "Мегаполіс" нерозпроданими залишилися 160 квитків (35%). Ці дані підтвердили і в ТОВ "Тверський експрес" (оператор "Мегаполіс").

Коментувати перспективи свого бізнесу в фірмі також не стали. Максим Савицький, голова комерційного відділу ЗАТ "ТК" Гранд Сервіс Експрес ", говорить, що його компанія також відчуває відтік пасажирів, але в сегменті" Гранд-Експресу "(ціна квитків до 33 тис. Рублів) РЖД не є конкурентом, так що планів щодо скасування цього поїзда поки немає. Разом з тим обидві компанії нарікають на тарифну політику монополіста, яка заважає їм працювати.

"Час дорогих нічних поїздів йде, потрібні нові технології, швидкості. Приватні фірми не змогли залучити інвестиції в новий рухомий склад, експлуатуючи старі вагони. Вони залишаться в туристичному сегменті, але серйозного бізнесу їм вже не зробити" - каже Михайло Свердлов, експерт залізничної галузі , раніше заступник гендиректора групи " Евросиб ".

Виділіть фрагмент з текстом помилки і натисніть Ctrl + Enter

BIKINIKA.com.ua
Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua. Казино "Buddy.Bet" обещает вам море азарта и незабываемых моментов. Поднимите ставки и начните выигрывать прямо сейчас.

We have 4 guests online