Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
На нинішній момент проблема гідного заробітку стоїть особливо гостро і багатьом людям доводиться шукати нові та вигідні способи заробити собі на життя. Одним з таких способів є вантажоперевезення. Дану сферу діяльності прийнято відносити до сфери послуг, яка в наш час отримує все більший розвиток і, отже, її прибутковість також підвищується. Але розслабитися на такій роботі не вийде - галузь досить прибуткова, а значить і конкуренція висока. Але в будь-якому випадку залишається головне питання: скільки можна заробити на вантажоперевезеннях?
По-перше, варто визначитися, доцільніше займатися індивідуальними вантажоперевезеннями або краще відкрити свою невелику транспортну фірму. Від цього безпосередньо залежатиме трафік і кількість виконаних замовлень, і, як результат, одержуваний прибуток. В цілому існує дуже багато факторів, які впливають на величину заробітку на вантажоперевезеннях. Один з головних чинників - це замовник, який породжує попит і пропонує оплату за послуги.
При цьому не варто забувати про підписання договорів, щоб перевезення здійснювалося не на «чесному слові». Другий фактор, який не менше маловажен, це наявність спеціального обладнання на транспорті і тоннаж автомобілів. З другим все зрозуміло - чим більший об'єм вантажу, що перевозиться, тим краще. Відносно першого - іноді потрібні спеціальні умови перевезення деяких видів вантажів. Припустимо, для перевезення швидкопсувних продуктів необхідний автомобіль з рефрижератором. Те ж стосується і інших видів вантажів. Визначальними загальними факторами є також паливні витрати, обслуговування автомобілів, реклама або диспетчер.
Бізнес-план вантажоперевезень
Як відкрити свій бізнес вантажоперевезень і з чого треба починати? Якщо ви зібралися відкрити невелику фірму, яка буде здійснювати вантажоперевезення, то необхідно скласти конкретний і правильний бізнес-план. Він повинен включати в себе декілька пунктів, обов'язкових до виконання:
- Визначення мети створення такого виду бізнесу. Сюди ж можна віднести розробку концепції ведення бізнесу;
- Стратегія маркетингу та побудови високого попиту на пропозицію;
- Організаційна частина;
- Фінансові розрахунки.
Власну диспетчерську службу не варто брати до уваги, оскільки її створення буде доцільним тільки за умови автопарку, який складається з не менше ніж 40-45 машин. Якщо є такий автопарк, то можна побудувати і власну автобазу.
Також важливою частиною бізнес-плану є наявність персоналу. Багато компаній, які займаються вантажоперевезеннями, здійснюють функції навантаження, розвантаження, упаковки вантажу і перевезення. Тому штат персоналу, крім водіїв, повинен містити і вантажників.
Фінансова складова є невід'ємною частиною будь-якого плану. У нашій країні мало хто, хто займається вантажоперевезеннями, поспішають легалізувати свою діяльність через високі податки на даний вид діяльності. Наприклад, дуже багато транспорту знаходиться в безпосередній власності водіїв, які не реєструють фірму для уникнення сплати податків. З огляду на, що податки можуть становити близько 10 тисяч рублів з одного «Газелі», яка в місяць дає дохід 50-70 тисяч рублів (і це без урахування ремонту та витрат на паливо, які становлять близько 25 тисяч), відсутність реєстрації навіть можна вважати на початковій стадії необхідністю.
Люди, які займаються вантажоперевезеннями, раджу купувати імпортні автомобілі - Mercedes, Peugeot, Wolksvagen і подібні до них. Вони володіють місткістю кузова не менше 12-15 кубометрів і вантажопідйомністю від 1,5 тонн. На перших порах покупка таких автомобілів обійдеться дорожче «Газелі» в 2 рази, проте в подальшому витрати окупляться довгим терміном експлуатації без ремонтів і зниженою витратою палива. Автомобілі можна придбати або на власні кошти, або взяти в кредит, або оформити через лізинг.
Чистий прибуток на вантажоперевезеннях
Ми вже розібрали, як почати бізнес з вантажоперевезень і що для цього потрібно, тепер прийшла черга порахувати можливі доходи організації або підприємця, які можна отримувати.
Цифри можна розрахувати наступним чином. Візьмемо, наприклад, мінімальну вартість замовлення по Санкт-Петербургу. Вона становить 1500-1600 рублів, з яких 10% необхідно віддати диспетчеру за пошук замовлення, плюс заправити автомобіль на суму 250 рублів (з розрахунком на 45-50 км.). Відповідно, чистий прибуток за одне замовлення становитиме 1100-1190 рублів. Кількість замовлень за один день, їх дальність і ціна може постійно змінюватись в залежності від різних факторів.
Сподобалася стаття?Поділіться з друзями:Але в будь-якому випадку залишається головне питання: скільки можна заробити на вантажоперевезеннях?
Сподобалася стаття?