Наш общий бизнес-фронт BIKINIKA.com.ua
Щоб стати легальним таксистом потрібно зробити 5 простих речей. Головне з них - отримати ліцензію.
Щоб стати легальним таксистом потрібно зробити 5 простих речей. Головне з них - отримати ліцензію.
За оцінками багатьох фахівців, до 30% всіх таксі в Мінську є нелегальними. Вони не платять податків, рідко трапляються перевіряючим і постійно конфліктують як зі своїми, так і з легальними перевізниками.
Щоб стати легальним таксистом потрібно не так вже й багато:
- пройти курси таксистів;
- купити таксометр і поставити його на облік в податковій інспекції;
- отримати ліцензію на цю роботу в Міністерстві транспорту і комунікацій;
- придбати жовті номери спеціального зразка;
- сплатити єдиний податок і страховку.
Незважаючи на це, значна частина водіїв авто "з шашечками" робити цього не поспішає. Для них невеликий штраф (нехай навіть і регулярний) є менш важким і витратною справою.
Деякі підприємливі водії, порушуючи законодавство, здійснюють перевезення пасажирів без ліцензії під виглядом «оренди транспортного засобу».
Водії автомобілів з шашечками і логотипом "А-А" на борту викликають справедливе обурення високими цінами. Вони не виконують основних вимог, встановлених в сфері перевезень пасажирів. Знижується рівень безпеки пасажира, так як транспортний засіб не проходить постійного держтехогляду, а водії - медогляду. При цьому не укладається договір обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності перевізника перед пасажиром.
Згідно із законом - перевезення пасажирів в Білорусі повинна ліцензуватися згідно з Положенням про ліцензування окремих видів діяльності, затвердженого Указом Президента РБ від 1 вересня 2010 року № 450. Отримання такої ліцензії не потрібно тільки для виконання внутрішньо перевезень пасажирів у власних потребах. Отже, послуги з оренди автомобіля і по управлінню орендованим автомобілем повинні надаватися при наявності відповідної ліцензії та укладанні договору оренди.
Мінтранс попередив, що надалі перевізники-орендодавці будуть залучатися до відповідальності за безліцензійну діяльність. Відповідальність чекає не тільки самих перевізників, а й диспетчерів таксі, які перенаправляють їм замовлення пасажирів. Передача замовлень не таксистам, а орендодавцям з екіпажем незаконна. Інформація про таких диспетчерів буде направлятися в виконавчі комітети, інспекції Міністерства з податків і зборів, а також операторам таксі для розгляду питання про доцільність їх подальшої роботи.
Співробітники транспортної інспекції виявляють також факти використання робочого транспорту в особистих цілях без використання таксометра, чого за Правилами пасажирських перевезень робити не можна. Тут вихід один - зняти атрибутику таксі перед поїздкою "по своїх справах". Але водії цього майже не роблять через острах втратити додатковий заробіток. Адже не всі пасажири захочуть сідати в машину без жовтих смужок.
Однак незабаром ліцензію в сфері перевезень пасажирів можуть скасувати. Проектом указу Президента РБ «Про деякі питання організації перевезень пасажирів автомобілями-таксі» передбачено, що замість ліцензії водіям таксі місцевими розпорядчими і виконавчими органами будуть видаватися карти допуску на кожний транспортний засіб.
Представники Мінтрансу бачать в цьому ряд переваг:
- буде організований облік машин, що працюють на білоруському ринку таксі;
- при виявленні порушень в одному з автомобілів організатора перевезень, інші машини-таксі продовжать свою роботу. А сьогодні при анулюванні ліцензії вся його транспортна діяльність припиняється;
- пропонована міра допоможе знизити кількість порушень у сфері пасажирських перевезень.
Одночасно передбачається збільшення ступеня відповідальності за порушення встановлених нормативів.
Якщо Ви являетесть представником служби таксі, вантажоперевезень або евакуаторів, ми пропонуємо Вам безкоштовно зареєструватися на нашому сайті , Щоб якомога більше потенційних клієнтів дізналося про ваших транспортних послугах.